|
|
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 16:10 | |
| - Maskheart schreef:
- Dat moment dat je moet koken en je niet meer weet hoe lang aardappels moeten koken...xD
google is your friend (a) Ik heb ook geen flauw idee, om eerlijk te zijn xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 17:07 | |
| Yush Bunny, die twee moeten zeker nog es een topic ^-^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 17:26 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 18:00 | |
| - Maskheart schreef:
- Dat moment dat je moet koken en je niet meer weet hoe lang aardappels moeten koken...xD
Ongeveer een half uurtje, maar dit antwoord zal wel te laat komen |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 18:03 | |
| Juul ik vind Brindle echt zielig lol ik ben een slecht persoon |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| - Creamyfrost schreef:
- Maskheart schreef:
Ongeveer een half uurtje, maar dit antwoord zal wel te laat komen Ja, klein beetje te laat, maar alsnog bedankt^^. Het is trouwens wel gelukt gelukkigxD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Haha ze heeft het zelf over haar afgeroepen XD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 18:08 | |
| TRue jij vuile liegenaar
___
Swallow <3 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 18:58 | |
| - Maskheart schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Maskheart schreef:
Ongeveer een half uurtje, maar dit antwoord zal wel te laat komen Ja, klein beetje te laat, maar alsnog bedankt^^. Het is trouwens wel gelukt gelukkigxD Ik kook mijn aardappels altijd tot ik er een beetje fatsoenlijk in kan prikken! B) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 19:24 | |
| Je weet hoe volwassen iemand is als 'ie aardappelen moet koken xD -luilekkerleventje- |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 20:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 20:16 | |
| |
|
| |
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 20:42 | |
| Ik ben hier al helemaal te laat mee maar boeie: Je moet ze gewoon een tijdje koken en er zo nu en dan met een vork in prikken, als ze uit elkaar vallen zijn ze gaar. Tijd verschilt per soort en grootte aardappel |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 21:15 | |
| |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:04 | |
| Wanneer mensen je een website laten bouwen en daarna zeggen "het is goeie publiciteit voor jou toch? Ik zal zeggen dat jij hem gemaakt hebt." |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:06 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Wanneer mensen je een website laten bouwen en daarna zeggen "het is goeie publiciteit voor jou toch? Ik zal zeggen dat jij hem gemaakt hebt."
daar zal ik waarschijnlijk nog mee te maken krijgen xD ik wil namelijk webdesign doen in het hoger :') tips? xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:09 | |
| - Redpaw* schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Wanneer mensen je een website laten bouwen en daarna zeggen "het is goeie publiciteit voor jou toch? Ik zal zeggen dat jij hem gemaakt hebt."
daar zal ik waarschijnlijk nog mee te maken krijgen xD ik wil namelijk webdesign doen in het hoger :') tips? xD Ja, zorgen dat je hard wordt zodat je kan zeggen dat je centen wilt zien. :') Andere tips heb ik niet echt... webdesign is echt een vak van zwemmen of verzuipen. Je moet er ook voor zorgen dat je altijd je portfolio goed op orde hebt, want mensen willen hem zien :"D |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:09 | |
| - Mistpaw. schreef:
KIKI JE OS OMG JAYMES YOUNG YAASS |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:10 | |
| @Kiki; Ik zal het onthouden <'3 veel succes nog met money krijgen voor je werk, he (a) |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:12 | |
| - Mousewish schreef:
- Mistpaw. schreef:
KIKI JE OS OMG JAYMES YOUNG YAASS *staart een tijdje afwezig naar de os* NEE TOCH en ik zie dat nu pas |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|