|
|
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 12:34 | |
| Hey Yanthe, hoe gaat 'ie? ^^ |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 12:35 | |
| Aan de ene kant wil ik wel weer wat gaan doen hier, aan de andere kant ben ik bang voor mn inactiviteit :/
maar ik wil nog steeds Honey x Creamy canon maken, but I think I ruined that xD |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 12:36 | |
| Hey Q! Lang niet gezien c: Je kunt altijd beginnen met één accountje en zien hoe dat gaat he c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 12:37 | |
| Ye, true. Daarom wil ik miss Honey weer actief maken, but like I said, i'm not sure xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 12:39 | |
| Tsja tsja, ik kan niet voor jou beslissen natuurlijk (a) maar als je beslist om der wel actief te maken wil ik gerust een topicje met Neverland of Winddancer ;3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 13:10 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 13:20 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 13:28 | |
| Kijk es aan ik heb een post uit deze jongen kunnen slaan xD
Nu eerst even naar de paardjes en dan de rest van zijn topics mss een keer doen :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 13:30 | |
| Ik zie een Lurking <'3 Veel plezier bij de paardjes, en wij moeten nog es een topicje lurking x wind hee >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 14:23 | |
| |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 14:33 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 14:46 | |
| Alleen maar Windclan online |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 14:47 | |
| woeh 8) Ik zou maar oppassen, Amber gaat Quiet straks nog zien als papa woeps xD |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 14:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 14:57 | |
| - Amberkit\" schreef:
- woeh 8)
Ik zou maar oppassen, Amber gaat Quiet straks nog zien als papa woeps xD c': Dat zou best hilarisch zijn. |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 15:02 | |
| - Quietstep schreef:
- Amberkit\" schreef:
- woeh 8)
Ik zou maar oppassen, Amber gaat Quiet straks nog zien als papa woeps xD c': Dat zou best hilarisch zijn. That happened to Bark and Mouse x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 15:03 | |
| - Quietstep schreef:
- Amberkit\" schreef:
- woeh 8)
Ik zou maar oppassen, Amber gaat Quiet straks nog zien als papa woeps xD c': Dat zou best hilarisch zijn. Ik denk dat ze er al redelijk van overtuigd is, woeps xD Wow, amber word zo'n b*tch :') |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 15:35 | |
| Over 10 minuutjes vrij c: Ik moet alleen nog naar de supermarkt... zucht XD |
|
| |
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 15:51 | |
| Kapper schiet eens op mn afspraak was 20min geleden im had al klaar kunnen zijn |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 16:08 | |
| Dat moment dat je moet koken en je niet meer weet hoe lang aardappels moeten koken...xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|