|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:12 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Redpaw* schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Wanneer mensen je een website laten bouwen en daarna zeggen "het is goeie publiciteit voor jou toch? Ik zal zeggen dat jij hem gemaakt hebt."
daar zal ik waarschijnlijk nog mee te maken krijgen xD ik wil namelijk webdesign doen in het hoger :') tips? xD Ja, zorgen dat je hard wordt zodat je kan zeggen dat je centen wilt zien. :') Andere tips heb ik niet echt... webdesign is echt een vak van zwemmen of verzuipen. Je moet er ook voor zorgen dat je altijd je portfolio goed op orde hebt, want mensen willen hem zien :"D Blegh, art & design wordt altijd zo ondergewaardeerd. Alsof het niets is terwijl je uren zit te tekenen/bewerken/aan een website zitten te knutselen. Wat asociaal dat ze zoiets zeggen :I |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:13 | |
| - Branchpaw' schreef:
- Mousewish schreef:
- Mistpaw. schreef:
- Wanneer mensen je een website laten bouwen en daarna zeggen "het is goeie publiciteit voor jou toch? Ik zal zeggen dat jij hem gemaakt hebt."
KIKI JE OS OMG JAYMES YOUNG YAASS *staart een tijdje afwezig naar de os* NEE TOCH
en ik zie dat nu pas omg luister jij OOK AL jaymes young??? wij luisteren alles hetzelfde srs |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 22:15 | |
| - Mousewish schreef:
- Branchpaw' schreef:
- Mousewish schreef:
- Mistpaw. schreef:
KIKI JE OS OMG JAYMES YOUNG YAASS *staart een tijdje afwezig naar de os* NEE TOCH
en ik zie dat nu pas omg luister jij OOK AL jaymes young??? wij luisteren alles hetzelfde srs ja heeur xD nu ik ken alleen het liedje I'll be good ik ben gewoon te lui om uit mijn safe-zone te komen en meer op te zoeken wij zijn gwn the best thats it! |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 23:00 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 23:01 | |
| He bah, waarom blijf ik telkens de meetings missen :/ |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 23:26 | |
| Ik ga maar weer es, byebye iedereen ^^ @Kip; voor mij zijn ze gewoon meestal te ver :c daarom organiseren we meestal met kerstmis een minimeet in belgië ^^(ik weet niet waar je vandaan komt?) ik zit eraan te denken om 'm misschien in Oostende te houden maar ik moet dan nog es kijken hoeveel andere belgjes naar daar kunnen komen etc xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 23:28 | |
| - Yu schreef:
- waddup
hey hoe!!! |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 23:32 | |
| - Redpaw* schreef:
- Ik ga maar weer es, byebye iedereen ^^
@Kip; voor mij zijn ze gewoon meestal te ver :c daarom organiseren we meestal met kerstmis een minimeet in belgië ^^(ik weet niet waar je vandaan komt?) ik zit eraan te denken om 'm misschien in Oostende te houden maar ik moet dan nog es kijken hoeveel andere belgjes naar daar kunnen komen etc xD Ik woon letterlijk een half uurtje van Amsterdam vandaan ;^; maar ik heb een vriendin in België, dus wie weet zou ik dan wat kunnen regelen. Zou idd een leuk alternatief zijn! ^^ |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 aug 2016 - 23:38 | |
| - Routpaw schreef:
- Redpaw* schreef:
- Ik ga maar weer es, byebye iedereen ^^
@Kip; voor mij zijn ze gewoon meestal te ver :c daarom organiseren we meestal met kerstmis een minimeet in belgië ^^(ik weet niet waar je vandaan komt?) ik zit eraan te denken om 'm misschien in Oostende te houden maar ik moet dan nog es kijken hoeveel andere belgjes naar daar kunnen komen etc xD Ik woon letterlijk een half uurtje van Amsterdam vandaan ;^; maar ik heb een vriendin in België, dus wie weet zou ik dan wat kunnen regelen. Zou idd een leuk alternatief zijn! ^^ kill waarom kan je niet dan sled |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 7:26 | |
| |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 8:30 | |
| Jongens ik ga pas na de vakantie alle nieuwe topics aanmaken of op topics reageren waar nog geen reactie is. Ik heb zeer weinig tijd om te RPG'en en besteed deze dan ook liever aan topics waar mensen nog op wachten (:
Edit: Is mijn plaatje mooier zoals hij nu is of is-ie mooier als Butter volledig in het plaatje komt? c: |
|
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 11:36 | |
| Pasgeboren kittenposts zijn eigenlijk best wel chill om te schrijven <3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 11:57 | |
| Ik wil een Riverclan kitten meh xD -duimt voor meer nestjes- |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:06 | |
| Sorry, ik kan maar niks leuks voor Smokegaze vinden en het lukt ook niet hem actief te krijgen :') |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:09 | |
| - Innerstar schreef:
- Sorry, ik kan maar niks leuks voor Smokegaze vinden en het lukt ook niet hem actief te krijgen :')
nooooooooooooooooo |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:11 | |
| Hoe vinden jullie Butter's avatar zo? Zou ik 'm beter helemaal op het plaatje zetten of zo laten? I need some good advice c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:12 | |
| Ik vind Butter's ava mooi zo Freedje ^^ |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:17 | |
| - Quietstep schreef:
- Innerstar schreef:
- Sorry, ik kan maar niks leuks voor Smokegaze vinden en het lukt ook niet hem actief te krijgen :')
nooooooooooooooooo Ik ga wel ff random met hem posten en zien of er wat van komt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:19 | |
| - Ravenkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Innerstar schreef:
nooooooooooooooooo Ik ga wel ff random met hem posten en zien of er wat van komt :') ik zag nog een open topic van hem staan, kan wel reageren met Breakingpaw? c: |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 12:23 | |
| - Quietstep schreef:
- Ravenkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Innerstar schreef:
nooooooooooooooooo Ik ga wel ff random met hem posten en zien of er wat van komt :') ik zag nog een open topic van hem staan, kan wel reageren met Breakingpaw? c: Jahoor, is goed c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|