|
|
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:41 | |
| Ik vond hem zo setjes loos xD nene ik zoek naar goudbruine katten en er is een ras, maar geen idee hoe dat heet
somebody who knows? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:43 | |
| Jongens ik heb twee vleesetende planten na 10 jaar er om vragen. Hoe zal ik ze noemen whahahha |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:46 | |
| NEEEE die wil ook Jeremy Hans Jos Jef Paul Caleb Cassel Barron Vliegje Bloedje Tandje Dikke oude Jerom ... |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:51 | |
| - Shark schreef:
- Wist je nog die prachtige bruine lay-out die we toen hadden? Met de gebieden zonder plaatjes en al? ;D
omg de oude lay-out :0 Grappig dat dit forum zo ver gekomen is door al die jaren :') |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:59 | |
| - Butterstar schreef:
- Jongens ik heb twee vleesetende planten na 10 jaar er om vragen. Hoe zal ik ze noemen whahahha
Shark & Claw lol |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:59 | |
| - Softlake schreef:
- NEEEE die wil ook
Jeremy Hans Jos Jef Paul Caleb Cassel Barron Vliegje Bloedje Tandje Dikke oude Jerom
... Hmmm bloedje en tandje zijn wel goede opties denk ik hahahha |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:02 | |
| - Butterstar schreef:
- Softlake schreef:
- NEEEE die wil ook
Jeremy Hans Jos Jef Paul Caleb Cassel Barron Vliegje Bloedje Tandje Dikke oude Jerom
... Hmmm bloedje en tandje zijn wel goede opties denk ik hahahha Waarom zou je eigenlijk in godsnaam zo'n planten willen? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:06 | |
| - Shark schreef:
- Butterstar schreef:
- Softlake schreef:
- NEEEE die wil ook
... Hmmm bloedje en tandje zijn wel goede opties denk ik hahahha Waarom zou je eigenlijk in godsnaam zo'n planten willen? xD omdat ze super cool zijn |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:10 | |
| - Butterstar schreef:
- Shark schreef:
- Butterstar schreef:
- Softlake schreef:
- NEEEE die wil ook
... Hmmm bloedje en tandje zijn wel goede opties denk ik hahahha Waarom zou je eigenlijk in godsnaam zo'n planten willen? xD omdat ze super cool zijn omdat ze irritante muggen en vliegen vangen en de koelheid geweoon |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:14 | |
| - Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Dat is inderdaad lang geleden
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door DIT DOET ME DENKEN aan die ene keer dat ik o n b e w u s t een ander dier had gebruikt voor zira omg |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:15 | |
| - Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door DIT DOET ME DENKEN aan die ene keer dat ik o n b e w u s t een ander dier had gebruikt voor zira omg jaaah daar dacht ik ook aan xD Zo een dikke neus op die (toen nog 150x200) ava Hnnnn waarom wilt de tekst in mijn character sheet niet centeren, niet cool :c |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:17 | |
| Dat moment dat echt iedereen er beter uitziet dan jijzelf en je zit hier like: Am I just ugly or what xD |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:19 | |
| - Shark schreef:
- Dat moment dat echt iedereen er beter uitziet dan jijzelf en je zit hier like: Am I just ugly or what xD
elke keer dat ik in de spiegel kijk is het zo van: "hmmm ik zou model moeten worden wat een knapperd daar " zelf al kom je net uit bed, echt doen want uiteindelijk ga je het ook geloven *swings with hair* |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| |
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| |
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:28 | |
| - Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Dat moment dat echt iedereen er beter uitziet dan jijzelf en je zit hier like: Am I just ugly or what xD
elke keer dat ik in de spiegel kijk is het zo van: "hmmm ik zou model moeten worden wat een knapperd daar " zelf al kom je net uit bed, echt doen want uiteindelijk ga je het ook geloven *swings with hair* Ik moet al lachen als iemand me knap noemt. Ik ben daar veel te sarcastisch voor Weet je freedje, je bent niet knap je bent echt super hot want ik zit nu achter mijn computer te zweten Ik praat niet meer met jou xD Moet jij geen lynx-foto's voor Softlake op gaan zoeken? xD Ik ga even een handdoekje halen fieeuw. Daarna een plonsje doen in het zwembad want ik kan die hotheid niet meer aan xx |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 15:29 | |
| - Softlake schreef:
- Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door DIT DOET ME DENKEN aan die ene keer dat ik o n b e w u s t een ander dier had gebruikt voor zira omg jaaah daar dacht ik ook aan xD Zo een dikke neus op die (toen nog 150x200) ava
Hnnnn waarom wilt de tekst in mijn character sheet niet centeren, niet cool :c JA hahahaha die neus xddd ik wil een oude wijze kat van in de 80 moons :c |
|
| |
Blurryface 70 Actief But I got you this rose
And I need to know
Will you let it die
Or let it grow?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 16:32 | |
| |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,