|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:10 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:16 | |
| Was Shadow(rose) geen Apprentice toen heel dat gedoe met Sandpaw & Ashpaw gebeurde? |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:20 | |
| Welp mss is het tijd hier eindelijk weer es bij te posten :")
Haai all <3 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:23 | |
| - Shark schreef:
- Was Shadow(rose) geen Apprentice toen heel dat gedoe met Sandpaw & Ashpaw gebeurde?
Geloof t wel ja xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:26 | |
| - Firedance schreef:
- Shark schreef:
- Was Shadow(rose) geen Apprentice toen heel dat gedoe met Sandpaw & Ashpaw gebeurde?
Geloof t wel ja xD Dat was pas drama. Of mijn eerste posten met Shadow toen ze samen met Rusty naar ThunderClan ging #Memories |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:44 | |
| - Shark schreef:
- Firedance schreef:
- Shark schreef:
Geloof t wel ja xD Dat was pas drama. Of mijn eerste posten met Shadow toen ze samen met Rusty naar ThunderClan ging #Memories Dat is inderdaad lang geledenxD, de nostalgie:3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:45 | |
| - Maskheart schreef:
- Shark schreef:
- Firedance schreef:
- Shark schreef:
Geloof t wel ja xD Dat was pas drama. Of mijn eerste posten met Shadow toen ze samen met Rusty naar ThunderClan ging #Memories Dat is inderdaad lang geledenxD, de nostalgie:3 Oh ja en dat Winterstorm Shadow's mentor was Ik ben geloof ik drie maanden na WC's opstart begonnen denk ik?! Wist je nog die prachtige bruine lay-out die we toen hadden? Met de gebieden zonder plaatjes en al? ;D |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:50 | |
| - Shark schreef:
- Maskheart schreef:
- Shark schreef:
- Firedance schreef:
- Shark schreef:
Geloof t wel ja xD Dat was pas drama. Of mijn eerste posten met Shadow toen ze samen met Rusty naar ThunderClan ging #Memories Dat is inderdaad lang geledenxD, de nostalgie:3 Oh ja en dat Winterstorm Shadow's mentor was Ik ben geloof ik drie maanden na WC's opstart begonnen denk ik?! Wist je nog die prachtige bruine lay-out die we toen hadden? Met de gebieden zonder plaatjes en al? ;D En dan ook met Darkfire als apprentice er nog bijxD. Ja, die lay-out herinner ik me nog, ik had er eerder altijd nog een plaatje ergens van, maar die staat denk ik nog op mijn oude laptop en niet op dezexD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 13:54 | |
| - Maskheart schreef:
- Shark schreef:
- Maskheart schreef:
- Shark schreef:
- Firedance schreef:
- Shark schreef:
Geloof t wel ja xD Dat was pas drama. Of mijn eerste posten met Shadow toen ze samen met Rusty naar ThunderClan ging #Memories Dat is inderdaad lang geledenxD, de nostalgie:3 Oh ja en dat Winterstorm Shadow's mentor was Ik ben geloof ik drie maanden na WC's opstart begonnen denk ik?! Wist je nog die prachtige bruine lay-out die we toen hadden? Met de gebieden zonder plaatjes en al? ;D En dan ook met Darkfire als apprentice er nog bijxD. Ja, die lay-out herinner ik me nog, ik had er eerder altijd nog een plaatje ergens van, maar die staat denk ik nog op mijn oude laptop en niet op dezexD Ja die waren zo lief tegen elkaar lol Omg als je die plaatjes vindt mag je ze eens doorsturen naar me |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| |
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:24 | |
| Dat is inderdaad lang geleden
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:24 | |
| - Softlake schreef:
- Dat is inderdaad lang geleden
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:26 | |
| - Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:27 | |
| - Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door HA IK WIST HET WEL |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:28 | |
| - Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door HA IK WIST HET WEL hhahahaah ik heb alleen geen idee wat voor karakter... ik dacht zo een echte sweetie <3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:34 | |
| - Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door HA IK WIST HET WEL hhahahaah ik heb alleen geen idee wat voor karakter... ik dacht zo een echte sweetie <3 Gheghe een ontmoeting met Shark zou dan wel interessant zijn (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:34 | |
| Eigenlijk is da nie de bedoeling |
|
| |
Beertje 21 Actief $
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:35 | |
| - Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door HA IK WIST HET WEL hhahahaah ik heb alleen geen idee wat voor karakter... ik dacht zo een echte sweetie <3 Gheghe een ontmoeting met Shark zou dan wel interessant zijn (a) als jij maakt XD ja ik ben ondertussen iets anders aan het zoeken, dit is te erg tijdenlijk |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:37 | |
| Alright het topic verschijnt ergens de komende week c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 14:37 | |
| Ah oke |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|