|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 17:09 | |
| - Nightstream schreef:
- Join Nightstream's 80+ club x'D
danger joint |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 17:58 | |
| Innerstar is weer helemaal bijgepost |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 18:16 | |
| - Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
- Dat is inderdaad lang geleden
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door DIT DOET ME DENKEN aan die ene keer dat ik o n b e w u s t een ander dier had gebruikt voor zira omg jaaah daar dacht ik ook aan xD Zo een dikke neus op die (toen nog 150x200) ava
Hnnnn waarom wilt de tekst in mijn character sheet niet centeren, niet cool :c JA hahahaha die neus xddd ik wil een oude wijze kat van in de 80 moons :c Graveleap Ik ben aan het twijfelen om Softlake ook de 80+ club te laten joinen :/ |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 18:32 | |
| Als iemand btw een topic met Night wil, stuur me even een pm ofzo |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 18:35 | |
| - Chivypaw schreef:
- Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
meeeh het heeft zo lang geduurd om een deftig plaatje te vinden en het is niet eens een 'huiskat-kat' Ik dacht in eerste instantie dat het 'n ander dier was dan 'n kat xD hhahaha het is een lynx achtige, maar met deze houding kan ie er nog wel mee door DIT DOET ME DENKEN aan die ene keer dat ik o n b e w u s t een ander dier had gebruikt voor zira omg jaaah daar dacht ik ook aan xD Zo een dikke neus op die (toen nog 150x200) ava
Hnnnn waarom wilt de tekst in mijn character sheet niet centeren, niet cool :c JA hahahaha die neus xddd ik wil een oude wijze kat van in de 80 moons :c Graveleap
Ik ben aan het twijfelen om Softlake ook de 80+ club te laten joinen :/ omg w-waarom ik ben zo vergeetachtig?? ik was letterlijk vergeten dat ik hem had k ga stuk |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 18:43 | |
| - Panthergrowl schreef:
- ik was letterlijk vergeten dat ik hem had
dat heb ik met het merendeel van mijn accounts xD |
|
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 19:00 | |
| Ik kan niet wachten om te beginnen met dit meisje <3 |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 19:22 | |
| - Russetkit, schreef:
- Ik kan niet wachten om te beginnen met dit meisje <3
hehe ik was van plan om vandaag het geboortetopic aan te maken! ik moet enkel ff iets overleggen met floriske dus ik moet ff wachten tot ze reageert ^^ |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 19:22 | |
- Russetkit, schreef:
hehe ik was van plan om vandaag het geboortetopic aan te maken! ik moet enkel ff iets overleggen met floriske dus ik moet ff wachten tot ze reageert ^^ Oeh, spannend c: En Ravenkit is zo shameless :') |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 19:24 | |
- Chivypaw schreef:
- Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Mousewish schreef:
- Softlake schreef:
- Shark schreef:
- Softlake schreef:
Hnnnn waarom wilt de tekst in mijn character sheet niet centeren, niet cool :c JA hahahaha die neus xddd ik wil een oude wijze kat van in de 80 moons :c Graveleap
Ik ben aan het twijfelen om Softlake ook de 80+ club te laten joinen :/ omg w-waarom ik ben zo vergeetachtig?? ik was letterlijk vergeten dat ik hem had k ga stuk HAHAHAHAHAHAHA ooohnee lolo Yesss yess yess |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 19:31 | |
| En eindelijk worden de kittens van Sin x Thorn gemaakt :') |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 19:38 | |
| - Ravenkit, schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Russetkit, schreef:
hehe ik was van plan om vandaag het geboortetopic aan te maken! ik moet enkel ff iets overleggen met floriske dus ik moet ff wachten tot ze reageert ^^ Oeh, spannend c: En Ravenkit is zo shameless :') HAHA ja dat dacht ik ook al xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:02 | |
| Hellhound heeft te veel katten ontmoet, dat was veel te veel werk >.< En dan nog het feit dat ik het aantal ic-posts nog moet gaan tellen vanaf 4 januari... |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:07 | |
| Ik voel je pijn Anouk, ik ben ook gestopt met relatie's want het is zo. veel. werk. xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:08 | |
| - Shark schreef:
- Routpaw schreef:
- Whirlpool schreef:
- Is er eig nog een whatsapp groep van WC? Zoja; Mag ik erin, zo nee: wie wilt er meedoen als ik er dna eentje maak
Als je er eentje maakt mag je mij erin gooien c: Ik ga me bewust niet aansluiten bij zo'n groep. Da's leuk als het allemaal gezellig is tussen iedereen, maar als er spanningen zijn kan het wel eens heel vervelend worden. Heb er al eerder vervelende ervaringen mee gehad met mij is altijd leuk |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:12 | |
| - Glowstick schreef:
- Shark schreef:
- Routpaw schreef:
- Whirlpool schreef:
- Is er eig nog een whatsapp groep van WC? Zoja; Mag ik erin, zo nee: wie wilt er meedoen als ik er dna eentje maak
Als je er eentje maakt mag je mij erin gooien c: Ik ga me bewust niet aansluiten bij zo'n groep. Da's leuk als het allemaal gezellig is tussen iedereen, maar als er spanningen zijn kan het wel eens heel vervelend worden. Heb er al eerder vervelende ervaringen mee gehad met mij is altijd leuk Ik ben ook geadd en so far: SPAM, en dat was het zo'n beetje wel X"D Omg Lolo had je me niet kunnen waarschuwen want ik ben half dood nu |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:17 | |
| Maar Anouk nu kan ik wel zien dat Hellhound Zira wel als een vriendin beschouwd!! Dat vind ik altijd leuk om te lezen ghehe want dat is een kijkje in iemand anders zijn karakter en dat is leuk hehe |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:31 | |
| She's his only friend tbh X"D De rest die hij mag zijn z'n (ex)Young Ones en kittens dus eeeeh |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:34 | |
| Ik zie trainingsmaatje van Whifflepaw :3 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 aug 2016 - 20:48 | |
| Oef, ik ben veilig thuis gekomen in Nederland. Niet geslapen vannacht dus ik ga zo instorten T^T Het is hier koud adfsgsf |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|