Algemene Onzin Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 16:45

Snowdrop schreef:
soms had ik gewenst dat ik snow en never van kits af aan had bespeeld man, hmpf :")
en ik Whitelion, dat zou fun geweest zijn xD Al was 'ie wss helemaal anders geweest, aangezien hij eigenlijk compleet anders was voor z'n eerste mate stierf en dat allemaal nooit echt gebeurd is hmm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 17:34

YES EVENTJES WIFI WHOA.

rip wifi we gaan weer verder lopen dus doeii :')
Mousewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 17:48

Winddancer schreef:
En Mousewish dan?

Niet im RPG geboren helaas xD
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 17:56

Ik heb er volgens mij eentje die ik heb bespeeld van geboorte tot dood en Icecloud is waarschijnlijk de volgende, die is echt al in 2010 geborenxD
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 17:59

Oh Cynthia! Wat ik me nog afvroeg was of jij de speler was van Lightning paw? c: die uit shadowclan?
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:00

Mousewish schreef:
Winddancer schreef:
En Mousewish dan?

Niet im RPG geboren helaas xD
oh ik dacht van wel xD
@Cynthia; is Icecloud in de RPG geboren? o.O
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:01

@Kip: Nee dat ben ik niet, er is als het goed is nog een Cynthia hier.

@Bunny: JaxD, alleen dus al wel in 2010, ik zoek het geboortetopic anders wel even opxD
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:03

@Cynthia; kheb 'm net gevonden, hierzo - > https://www.warriorcatsnl.com/t379-de-droom#6527
wauw, Icecloud is echt al veel ouder dan ik dacht xD Mammie van whitey <'3
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:03

Ah dat verklaart het! Thanks c: lastig die dubbele Namen haha
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:05

Klein beetje oud maar, niet voor niks dat haar leeftijd nu ook al op 90 manen ligtxD, ook al zou 6 jaar, zo'n 72 maanden zijn, maar jaxD

En ja dubbele namen kunnen verwarrend zijn
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:08

@Cynthia; dat zou gewoonweg raar zijn aangezien White op 70 manen gestorven is ghehe :')
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:12

I knowxD, daarom staat ze op 90, jij gooide White's leeftijd ineens ver omhoog, dus ik moest wel mee, maar het zou anders ook niet kloppen met wanneer ze haar laatste nest heeft gehad, dus daarom, alleen laat ik haar voor nu nog warrior, wil haar nog geen elder maken, ook al weet ik niet of ik haar überhaupt ooit elder laat worden, maar daar zit ik nog over na te denken.
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:15

@Cynthia; was het echt zo snel? sorry dan, oeps xD de helft van de tijd vergat ik dat hij nog andere familie had dan zijn kits, oeps :') geheugenverlies xD
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:21

*rolls in* Hi people I'm back
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:23

Hellow Anouk! welcome back c=
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:23

Maakt niet uit^^, haar leeftijd moest toen ook eigenlijk wel wat omhoog en ik nam Whitelion's leeftijd als richtlijn, waardoor het mij uiteindelijk wel wat opviel, maar dit is wel een mooie leeftijd nu:3

Ook al vraag ik me wel een beetje af wanneer katten last gaan krijgen van oudere leeftijd, gezien het ergens ook wel iets weer is om over te schrijven.

@Anouk: Welkom terug^^
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:33

@Cynthia; ik denk dat 90 manen ongeveer de leeftijd is dat ze wel wat last beginnen krijgen, ja. Ik denk dat katten ongeveer elder worden als ze 100, 110 moons oud zijn? Er was ergens een heel mooi overzicht uitgetypt, ik zal es kijken ^^
edit; hier, dit heeft Nath als overzichtje gezet in Discussions waar ik me meestal wel ongeveer aan hou c:
6 moons = half jaar (De kinder - pubertijd - jong volwassen ||) || Kind - puber - adolescent
12 moons = jaar (misschien net uit de pubertijd richting volwassenheid) || Jong volwassen warrior
36 moons = 3 jaar (midden volwassen) || Volwassen warrior
72 moons = 6 jaar (oud volwassen) || Senior warrior
108 moons = 9 jaar (Oud) || Elder
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 18:52

Klinkt wel logisch inderdaad, ik begon me dat namelijk nogal af te vragen, waardoor ik haar leeftijd ook nog niet hoger dan 90 manen durfde te gooien, maar ik zal er eens over na gaan denken, heb er het hele weekend voor in de auto naar KroatiëxD
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 20:40

Heyyy guys c:
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 23:55

Howdy Renske!

Heerlijk gegeten net, en nu naar bed om morgen weer vroeg op te staan.. En dan zeggen ze dat vakantie uitrusten is xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: