|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 11:32 | |
| My my het is hier warm, maar je hoort mij niet klagen hoor (a)
How's life guys?? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 11:36 | |
| goeiemorgen :') de buren maken weer lawaai, ugh xd @Em; life's chill, hoe gaat het met jou? :') (also, ik had eerst perongeluk muren getypt ipv buren lol xD) |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 11:38 | |
| ouders vannacht vertrokken, dus ik ben nu zo eenzaam :"(
Geen bo of ouders, wat gebeurd er... |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 11:43 | |
| - Snowdrop schreef:
- ouders vannacht vertrokken, dus ik ben nu zo eenzaam :"(
Geen bo of ouders, wat gebeurd er... I feel ya, ze zitten in Oostende vandaag ugh :c gelukkig hebk mn broer nog though :') (en de hond ofc) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 12:05 | |
| - Winddancer schreef:
- Snowdrop schreef:
Geen bo of ouders, wat gebeurd er... I feel ya, ze zitten in Oostende vandaag ugh :c gelukkig hebk mn broer nog though :') (en de hond ofc) Ik ben helemaal alleen tot zondag :") Dan ga ik naar pap na mn werk en wss ga ik dan weer alleen naar huis :"D Nja woensdag naar Italië <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 12:24 | |
| - Snowdrop schreef:
- Winddancer schreef:
- Snowdrop schreef:
Geen bo of ouders, wat gebeurd er... I feel ya, ze zitten in Oostende vandaag ugh :c gelukkig hebk mn broer nog though :') (en de hond ofc) Ik ben helemaal alleen tot zondag :") Dan ga ik naar pap na mn werk en wss ga ik dan weer alleen naar huis :"D
Nja woensdag naar Italië <3 ikke jaloers :c Ik wil zo graag es naar Rome gaan :'c anyways, ik heb besloten de sims 3 weer te installeren aangezien 4 niet goed genoeg was ghehe xD Nee gewoon omdat ik (zo goed als?) alle uitbreidingen van 3 heb duss :') |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 13:03 | |
| @Bunny Nog gefeliciteerd! Ik ben altijd te laat met mensen feliciteren, oeps xD Was het een leuke verjaardag? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 13:10 | |
| @Floriske; haha, is niet erg hoor :') Was best leuk, kheb hamburger gegeten en chocoladekoekjes gebakken xD ik moet ook echt nog eens posten met Neverland, oeps xD -gaat switchen- |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 13:18 | |
| Omnomnom, chocoladekoekjes (zijn er nog over? :3) |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 13:27 | |
| Nope, chocoladekoekjes kunnen we nooit langer houden dan 2 dagen voor ze op zijn xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 14:08 | |
| Door Jamie en TP begin ik een verslaving aan uilen te krijgen en met name baby uiltjes die cute doen >.> |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 14:49 | |
| Vogels zijn gewoon gaaf :') |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 14:58 | |
| Mistkit *gilt internally* |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 15:15 | |
| jaaaa <33
Iehh kan niet wachten om d'r te bespelen! Heb mezelf voor genomen haar van haar geboorte tot dood te bespelen :'D das me tot nu nog nooit gelukt haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 15:46 | |
| - Mistkit. schreef:
- jaaaa <33
Iehh kan niet wachten om d'r te bespelen! Heb mezelf voor genomen haar van haar geboorte tot dood te bespelen :'D das me tot nu nog nooit gelukt haha Mij gaat t voort eerst lukken als Wind ooit sterft (al is dat ook niet binnenkort ghehehe xD) (of als Redpaw sterft..) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 16:04 | |
| Bij zal dat wss met Lurkiegurkie zijn (a)
En Chain en Tiger... En uh.. Idk xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 16:13 | |
| meeste accounts die ik heb/heb gehad zijn niet in de RPG geboren xD Al is Farai dat wel, maar diens kitten tijd heb ik niet echt kunnen bespelen :/ |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 16:20 | |
| bij mij kan dat enkel Hazelpaw, Rosepaw of Heavepaw worden xD Geen 1 van mijn grotere acc's zijn in een nest geboren lolol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 16:31 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 16:43 | |
| soms had ik gewenst dat ik snow en never van kits af aan had bespeeld man, hmpf :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|