|
|
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 11:00 | |
| Goeiemorgen, kan nog net. (': |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 13:16 | |
| Voor mij is het nu goede middag iedereen. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 13:54 | |
| Hallow allemaal c: weinig volk online vandaag zeg :') |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 14:08 | |
| Hallo^^
En dat viel mij ook al opxD |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 14:41 | |
| Het is de eerste dag van vakantie en ik verveel me al. Dat wordt een mooie vakantie :')
(Geeft me wel kans om heel veel warrior cats boeken en super editions int engels te lezen. Of wacht, dat mag ik ook niet doen want dan heb ik alles al uit als we naar Griekenland gaan... Mehhh) |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 16:15 | |
| Ik heb echt al sinds mei vakantie (door de examens) en heb me nog geen moment verveeld, dus het komt vast goed ^^
|
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 16:48 | |
| Ik heb al twee weekjes vakantie en heb me ook nog niet verveeld hoor :') zoek een hobby, borduren ofzo xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 17:04 | |
| Mehhh nu nog alles regelen qua documentatie en een huis zoeken in amersfoort, kan ik niet toevallig bij iemand van jullie inwonen? XD |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 17:07 | |
| Hoe kunnen mensen zich niet vervelen met al 2 weken vakantie? Mehh... Ik zit gewoon niet graag stil. Zit in men genen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 17:40 | |
| Ik heb veel te weinig tijd om alles te doen wat ik wil doen :') kan ook zijn omdat ik lui ben ofc hm iemand topicje met Amberkit? Ik heb geen zin om met mn andere accs te posten vandaag xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 18:14 | |
| Ik weet niet, heb juist het gevoel dat ik de hele tijd heen en weer aan het vliegen ben. Misschien komt dat ook omdat ik elke dag naar de paarden ga dat ik me niet verveel (':
|
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 19:18 | |
| dat moment dat je teveel met jamie omgaat
fml |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 19:20 | |
| - Snowdrop schreef:
- dat moment dat je teveel met jamie omgaat
fml Never to much, join the dark side, we have random plotting and weak humor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 19:21 | |
| - Acefray schreef:
- Snowdrop schreef:
fml Never to much, join the dark side, we have random plotting and weak humor Dat dus Wat moet er van ons komen manWe eindigen echt gwn op straat naast elkaar met onze laptops, zoekend naar wifi terwijl we onze humor loslaten op de wereld god save us all |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 19:30 | |
| - Snowdrop schreef:
- Acefray schreef:
- Snowdrop schreef:
fml Never to much, join the dark side, we have random plotting and weak humor Dat dus
Wat moet er van ons komen man
We eindigen echt gwn op straat naast elkaar met onze laptops, zoekend naar wifi terwijl we onze humor loslaten op de wereld god save us all ik kom er gezellig naast zitten yeah >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 19:37 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Snowdrop schreef:
- Acefray schreef:
- Snowdrop schreef:
fml Never to much, join the dark side, we have random plotting and weak humor Dat dus
Wat moet er van ons komen man
We eindigen echt gwn op straat naast elkaar met onze laptops, zoekend naar wifi terwijl we onze humor loslaten op de wereld god save us all ik kom er gezellig naast zitten yeah >D doe dat, zijn we minder zielig :"D Ik ben nu jamieloos wat is mijn leven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 19:56 | |
| Hmm ik verveel me omdat ik te lui ben om iets te doen is dat heel erg? x'D |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 20:58 | |
| Okee, pokemons gezocht met mn beste vriendin vandaag. Ze was nogal pissig dat ze steeds niks kon vangen. XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2016 - 21:08 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Hmm ik verveel me omdat ik te lui ben om iets te doen is dat heel erg? x'D
Ik heb het zo vaak joch, helemaal niet erg *patpat* Mss dat ik vanavond eindelijk een keer Lucy ga kijken. Heb dat ding gekocht een hele tijd terug en nog steeds niks mee gedaan haha :") |
|
| |
Jacqy 63 Actief (✿◠‿◠)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2016 - 6:23 | |
| - Snowdrop schreef:
- Amberkit\" schreef:
- Hmm ik verveel me omdat ik te lui ben om iets te doen is dat heel erg? x'D
Ik heb het zo vaak joch, helemaal niet erg *patpat*
Mss dat ik vanavond eindelijk een keer Lucy ga kijken. Heb dat ding gekocht een hele tijd terug en nog steeds niks mee gedaan haha :") Is een leuke film c: ik heb die een paar dagen geleden in het vliegtuig gekeken. lol het lijkt nu net alsof ik om iets van 6 uur al lekker aan het spammen ben. het is hier al half 12 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|