|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 14:09 | |
| Meeting! |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 14:11 | |
| ik kom niet :/ ik ben nog steeds opgenomen en al mis ik jullie allemaal heel hard.. ik heb niet het gevoel na bijna 4 maanden afwezig goed te kunnen mee praten + het is 2 uur rijden.. volgende keer kom ik wel |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 14:13 | |
| - Firedance schreef:
- Meeting!
<3 <3 @Cyber: Volgend keertje dan! c; |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 14:15 | |
| Oh ja! Ik kan ook niet komen, is zo'n 3 uur voor mij hehe xd We moeten wel nog een keer een Belgische meet plannen, misschien weer met Kerstmis zoals de vorige jaren ^^ (al kon ik vorig jaar niet :c) |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 15:07 | |
| Hmm, zal ik verder gaan met Spel der Tronen of toch met een ander boek beginnen, De Selectie 3 ofzo. Struggles struggles |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 15:10 | |
| - Nightthorn schreef:
- Hmm, zal ik verder gaan met Spel der Tronen of toch met een ander boek beginnen, De Selectie 3 ofzo.
Struggles struggles Ik vind het boek te moeilijk van GOT en de serie te goor om te kijken *struggles* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 15:16 | |
| - Shark schreef:
- Nightthorn schreef:
- Hmm, zal ik verder gaan met Spel der Tronen of toch met een ander boek beginnen, De Selectie 3 ofzo.
Struggles struggles Ik vind het boek te moeilijk van GOT en de serie te goor om te kijken *struggles* Boeken vind ik wel oké, maar ik lees er inderdaad niet super vlot doorheen zoals bij de Selectie, maar dat maakt de GoT boeken wel weer uitdagend voor mij :') |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 15:19 | |
| - Nightthorn schreef:
- Shark schreef:
- Nightthorn schreef:
Struggles struggles Ik vind het boek te moeilijk van GOT en de serie te goor om te kijken *struggles* Boeken vind ik wel oké, maar ik lees er inderdaad niet super vlot doorheen zoals bij de Selectie, maar dat maakt de GoT boeken wel weer uitdagend voor mij :') ik zou ze wel willen lezen maar ik heb ze nog nooit ergens gezien in een boekenwinkel xD Also, ik wil ze int Engels en dat is nog moeilijker om te vinden :') Ik zou ze natuurlijk ook gewoon kunnen bestellen, maar ik heb ook nog andere boeken die ik eerst moet lezen enzo ghehe xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 16:24 | |
| Ik heb alle Warrior Cats boeken gevonden op PDF en ben nu bij boek zes, yay! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 16:51 | |
| @Amberkit Naja,ik koop sowieso al niet in winkels want ja.. ik lees op een E-reader en je ziet niet echt E-books in die kasten staan. Dus ik verkrijg ze gewoon via internet - Shark schreef:
- Ik heb alle Warrior Cats boeken gevonden op PDF en ben nu bij boek zes, yay! ;D
Ik heb ze op men E-reader Tm serie 5, en nog allerlei Super Editions. In het engels, da wel. Die namen kloppen daar echt veel meer dan in t nederlands. |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:02 | |
| - Nightthorn schreef:
- @Amberkit
Naja,ik koop sowieso al niet in winkels want ja.. ik lees op een E-reader en je ziet niet echt E-books in die kasten staan. Dus ik verkrijg ze gewoon via internet
- Shark schreef:
- Ik heb alle Warrior Cats boeken gevonden op PDF en ben nu bij boek zes, yay! ;D
Ik heb ze op men E-reader Tm serie 5, en nog allerlei Super Editions. In het engels, da wel. Die namen kloppen daar echt veel meer dan in t nederlands. Ja, da's waar. In 't Engels klinken ze ook veel mooier <3 Ik heb alle series, super editions en novella's en field guides ^^ -- Ik begin trouwens morgen met te posten op WC, ben vandaag op 'n andere RPG begonnen en ga om de dag posten op de sites c: Ik doe m'n best om elke week te reageren :3 |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:22 | |
| - Fernpaw. schreef:
- En toen was ik weer terug...
Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.
Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^ FREEDJE HOOOOI <3 |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:25 | |
| - Heavepaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.
Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^ FREEDJE HOOOOI <3 LOLO HALLLOOOOOO!!!! <3 Ik heb een nieuwe crush voor Crosspaw gevonden lol |
|
| |
Loïs 113 Actief And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:36 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Heavepaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^ FREEDJE HOOOOI <3 LOLO HALLLOOOOOO!!!! <3
Ik heb een nieuwe crush voor Crosspaw gevonden lol MISSED YA HOOR!!! LEUK DAT JE WEER TERUG BENT HIHI Omg Crosspaw is niet meer actief :sss |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:37 | |
| @Fernpaw Heb je Poppyfrost zijn nederlandse naam al gehoord? Autsjj Ik kon maar een paar novella's enzo vinden. Uhm, ik heb... Bluestar's Prophecy, Bramblestars storm, Goosefeathers Curse, Tallstars revenge, Firestars Quest, Crookedstars Promise, Warriors Field guide, Skyclan's destiny, Yellowfang's secret, Battles of the Clans, Cats of the clans, Code of the clans, & The ultimate Guide En ja... Geen Ravenpaws Farewell |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:42 | |
| - Acid schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Heavepaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^ FREEDJE HOOOOI <3 LOLO HALLLOOOOOO!!!! <3
Ik heb een nieuwe crush voor Crosspaw gevonden lol MISSED YA HOOR!!! LEUK DAT JE WEER TERUG BENT HIHI
Omg Crosspaw is niet meer actief :sss IK HEB JOU OOK GEMIST!!! <3 Oh nou ja... dan shippen we wel met je andere acc's HAHA XD #Hierboven: Ik heb Ravenpaw's Farewell ook <3 Wat is Poppyfrost's Nederlandse naam? XD Ik vond Gaaipoot al erg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:47 | |
| @Fernpaw Niet jaloers maken met Ravenpaws Farewell Al is t niet zo'n leuk einde gok ik maar ey, dat zegt de naam al. En ik zet Roospoots krijger naam voor de zekerheid ff in een spoiler - Roospoots krijgernaam is...:
Roosrijp... WIE NOEMT EEN KAT IN STARCLANS NAAM ROOSRIJP. Had em dan Rooswind genoemd ofzo :'(
|
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:47 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Acid schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Heavepaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
Ik heb een nieuwe crush voor Crosspaw gevonden lol MISSED YA HOOR!!! LEUK DAT JE WEER TERUG BENT HIHI
Omg Crosspaw is niet meer actief :sss IK HEB JOU OOK GEMIST!!! <3
Oh nou ja... dan shippen we wel met je andere acc's HAHA XD
#Hierboven: Ik heb Ravenpaw's Farewell ook <3
Wat is Poppyfrost's Nederlandse naam? XD Ik vond Gaaipoot al erg YAY!! Ja precies no worries, genoeg chars <3 |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:49 | |
| #Lolo: Precies! Zeg maar met wie je 'n topic wilt voor Fernpaw of Shark en dan kun je ze krijgen :3 |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:50 | |
| Omg Shark bby <3 Ik ga nu alleen uit eten, dus ik kijk straks wel hehe! |
|
| |