|
|
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 17:51 | |
| - Acid schreef:
- Omg Shark bby <3 Ik ga nu alleen uit eten, dus ik kijk straks wel hehe!
Haha ja had besloten om met één tom actief te worden en mijn keuze was gevallen op Shark <3 |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 18:06 | |
| - Fernpaw. schreef:
- En toen was ik weer terug...
Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.
Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^ I'm glad your back |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 19:42 | |
| - Branchpaw' schreef:
- Fernpaw. schreef:
- En toen was ik weer terug...
Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.
Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^ I'm glad your back Thank youuuu. Als je trouwens 'n topic wilt dan zeg je het maar :3 |
|
| |
Loïs 113 Actief And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 20:15 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Acid schreef:
Haha ja had besloten om met één tom actief te worden en mijn keuze was gevallen op Shark <3 Wil je een topic Fern x Heave? Zijn allebei SC appies hehe C: En Shark was een goeie keuze dan <3 Hij is echt een heel goeie toevoeging aan de BC lekker actief x3 |
|
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 20:16 | |
| Iemand topic met Fallowpaw of Hige? |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 20:47 | |
| - Acid schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Acid schreef:
Haha ja had besloten om met één tom actief te worden en mijn keuze was gevallen op Shark <3 Wil je een topic Fern x Heave? Zijn allebei SC appies hehe C: En Shark was een goeie keuze dan <3 Hij is echt een heel goeie toevoeging aan de BC lekker actief x3 Ja tuurlijk! Zeg maar wie 'm maakt c: Shark heeft laatst z'n vierde hondentand verdiend, dus nu kan ik naar de middelmatige categorie gaan en daar hondentanden verdienen :3 Maar bedankt voor je compliment <3 |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 20:56 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Acid schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Acid schreef:
Haha ja had besloten om met één tom actief te worden en mijn keuze was gevallen op Shark <3 Wil je een topic Fern x Heave? Zijn allebei SC appies hehe C: En Shark was een goeie keuze dan <3 Hij is echt een heel goeie toevoeging aan de BC lekker actief x3 Ja tuurlijk! Zeg maar wie 'm maakt c:
Shark heeft laatst z'n vierde hondentand verdiend, dus nu kan ik naar de middelmatige categorie gaan en daar hondentanden verdienen :3 Maar bedankt voor je compliment <3 Ik heb net een open topic geopend dus als je wilt kan je daarop reageren, anders kan je zelf nog een topic maken als je dat liever hebt hehe. https://www.warriorcatsnl.com/t30015-last-shadow#685571 |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 20:58 | |
| @Freedje; we kunnen wel een topic Shark x Nyra doen? c: (ik maak zo het topic voor Fern aan) |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 21:28 | |
| - Volepaw schreef:
- @Freedje; we kunnen wel een topic Shark x Nyra doen? c:
(ik maak zo het topic voor Fern aan) Is goed! c: Die maak ik dan wel c: Edit: *kijkt naar de lijst van af te werken topics* Weet je wat, ik begin vandaag al met 'n deel xD |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 21:36 | |
| |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 aug 2016 - 21:38 | |
| Hmmm... Nah, ik houd het toch voor morgen. Heb ik tenminste iets te doen en bovendien wil ik nog even nadenken over hoe ik Fernpaw uit de hoek wil laten komen <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 7:54 | |
| Oeh ja Sharkje <3
Goedemorgen trouwens ^^ Ik probeer vandaag tussen mijn werk door weer wat postjes te schrijven. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 8:02 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Oeh ja Sharkje <3
Goedemorgen trouwens ^^ Ik probeer vandaag tussen mijn werk door weer wat postjes te schrijven. Ik wist tbh niet dat er zo veel liefde was voor Shark aangezien het 'n eikel is tot en met lol |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 8:04 | |
| Dat is Claw toch ook, maar dat maakt ze niet minder leuk :3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 8:41 | |
| In dat opzicht lijken ze wel verschrikkelijk veel op elkaar. Ze zouden zo broers kunnen zijn haha xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 8:42 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 8:48 | |
| A brother from another mother lol KlikjeVoor wie interesse heeft :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 9:08 | |
| Ik spot een Freedje, welkom back!!
So how's life guys? Ben ik de enige bij wie vakantie voller geplant lijkt dan de schooltijd? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 9:12 | |
| Ik ben bang dat dat posten toch niets wordt :c ... Het wordt vandaag ontzettend druk op mijn werk, sorry guys |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 aug 2016 - 9:15 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik spot een Freedje, welkom back!!
So how's life guys? Ben ik de enige bij wie vakantie voller geplant lijkt dan de schooltijd? xD Thank youuuu <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|