Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Ferndust
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 17:51

Acid schreef:
Omg Shark bby <3 Ik ga nu alleen uit eten, dus ik kijk straks wel hehe!

Haha ja had besloten om met één tom actief te worden en mijn keuze was gevallen op Shark <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 18:06

Fernpaw. schreef:
En toen was ik weer terug...

Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.

Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^

I'm glad your back Very Happy
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 19:42

Branchpaw' schreef:
Fernpaw. schreef:
En toen was ik weer terug...

Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.

Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^

I'm glad your back Very Happy

Thank youuuu. Als je trouwens 'n topic wilt dan zeg je het maar :3
Acid
Member
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 20:15

Fernpaw. schreef:
Acid schreef:

Haha ja had besloten om met één tom actief te worden en mijn keuze was gevallen op Shark <3

Wil je een topic Fern x Heave? Zijn allebei SC appies hehe C:
En Shark was een goeie keuze dan <3 Hij is echt een heel goeie toevoeging aan de BC lekker actief x3
Fallowsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 20:16

Iemand topic met Fallowpaw of Hige?
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 20:47

Acid schreef:
Fernpaw. schreef:
Acid schreef:

En Shark was een goeie keuze dan <3 Hij is echt een heel goeie toevoeging aan de BC lekker actief x3

Ja tuurlijk! Zeg maar wie 'm maakt c:

Shark heeft laatst z'n vierde hondentand verdiend, dus nu kan ik naar de middelmatige categorie gaan en daar hondentanden verdienen :3 Maar bedankt voor je compliment <3
Heavespark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 20:56

Fernpaw. schreef:
Acid schreef:
Fernpaw. schreef:
Acid schreef:

Ja tuurlijk! Zeg maar wie 'm maakt c:

Shark heeft laatst z'n vierde hondentand verdiend, dus nu kan ik naar de middelmatige categorie gaan en daar hondentanden verdienen :3 Maar bedankt voor je compliment <3

Ik heb net een open topic geopend dus als je wilt kan je daarop reageren, anders kan je zelf nog een topic maken als je dat liever hebt hehe.
https://www.warriorcatsnl.com/t30015-last-shadow#685571
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 20:58

@Freedje; we kunnen wel een topic Shark x Nyra doen? c:
(ik maak zo het topic voor Fern aan)
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 21:28

Volepaw schreef:
@Freedje; we kunnen wel een topic Shark x Nyra doen? c:
(ik maak zo het topic voor Fern aan)

Is goed! c: Die maak ik dan wel c:

Edit: *kijkt naar de lijst van af te werken topics*

Weet je wat, ik begin vandaag al met 'n deel xD
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 21:36

Haha x'D
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 21:38

Hmmm... Nah, ik houd het toch voor morgen. Heb ik tenminste iets te doen en bovendien wil ik nog even nadenken over hoe ik Fernpaw uit de hoek wil laten komen <3
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 7:54

Oeh ja Sharkje <3

Goedemorgen trouwens ^^
Ik probeer vandaag tussen mijn werk door weer wat postjes te schrijven.
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 8:02

Creamyfrost schreef:
Oeh ja Sharkje <3

Goedemorgen trouwens ^^
Ik probeer vandaag tussen mijn werk door weer wat postjes te schrijven.

Ik wist tbh niet dat er zo veel liefde was voor Shark aangezien het 'n eikel is tot en met lol
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 8:04

Dat is Claw toch ook, maar dat maakt ze niet minder leuk :3
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 8:41

In dat opzicht lijken ze wel verschrikkelijk veel op elkaar. Ze zouden zo broers kunnen zijn haha xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 8:42

Haha ja opzich c:
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 8:48

A brother from another mother lol

Klikje

Voor wie interesse heeft :3
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 9:08

Ik spot een Freedje, welkom back!!

So how's life guys? Ben ik de enige bij wie vakantie voller geplant lijkt dan de schooltijd? xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 9:12

Ik ben bang dat dat posten toch niets wordt :c ...
Het wordt vandaag ontzettend druk op mijn werk, sorry guys
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 8 aug 2016 - 9:15

Tallshadow schreef:
Ik spot een Freedje, welkom back!!

So how's life guys? Ben ik de enige bij wie vakantie voller geplant lijkt dan de schooltijd? xD

Thank youuuu <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: