Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Mousewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 17:12

Aah cute <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 17:18

Amerika is leuk maar damn ik mis mn hondje T_T nog een week te gaan aaaaa
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 17:23

Kleurrijk!

En ik ken da Kip. Een weekje red je wel! Die is zeker heel blij als je terug komt Smile
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 17:29

Ahh jongens, ik heb hier de echte struggles XDD
M'n manga plank in m'n kast is vol. Dus met uitbreiden moet ik nu m'n andere boeken weg gaan halen. Huilen xD
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:15

Morning c;

Weer een prachtige dag die ik doorbreng met leren..
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:28

En toen was ik weer terug...

Hoe ik het ook wend of keer, ik kan Warrior Cats maar niet uit mijn hoofd halen en al de mensen hier ook niet. Ik merk dat ik het RPG'en echt wel begin te missen en dat het niet kunnen afreageren op posten een invloed op mijn leven begint te krijgen (ik ben sneller uit mijn doen en sneller over mijn toeren). Ik heb besloten om dit account aan te maken en dit als een vast, enig account te houden op Warrior Cats.

Sorry voor de verwarring iedereen en voor de lichte knipperlichtrelatie die ik heb met Warrior Cats. Ik kan niet beloven dat ik er elke dag ben, maar ik ga wel mijn best doen om minstens één of twee keer per week overal te reageren. Ook wil ik me excuseren voor het feit dat ik een maand geleden zei dat ik niet meer terug zou komen, maar ik merk dat ik de RPG gewoon nodig heb omdat ik me anders heel simpel gezegd ongelukkig voel ^^
Volepaw
Member
Yanthe
391
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:33

Aah, Freedje!

Welcome back!! ;D
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:33

Volepaw schreef:
Aah, Freedje!

Welcome back!! ;D

Dankjewel! Good to be back <3
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:40

Hee Freedje <3

Damn zwaar nachtje, maar wel een leuk feestje gheghe.
Volepaw
Member
Yanthe
391
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:43

@Julia; dat gevoel ken ik ;D
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:47

Creamyfrost schreef:
Hee Freedje <3

Damn zwaar nachtje, maar wel een leuk feestje gheghe.

Juliaaa <3 Als je eens 'n topic wilt met één van je chars dan mag dat altijd gheghe ;D
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:48

Freedje, RPG is grotendeels toch echt voor jezelf, voor jouw plezier en omdat jij er mee bezig wilt zijn. Dus als jij wat wisselend bent in hier zijn en niet hier zijn dan zou niemand daar echt boos om moeten zijn plus als je graag hier hangt dan zou niemand je daarin tegen moeten houden. Zelfs al is t om 1x per week te kletsen en niet te rpgen. T is geen verplichting hier.

Welcome back iig Wink
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:50

Firedance schreef:
Freedje, RPG is grotendeels toch echt voor jezelf, voor jouw plezier en omdat jij er mee bezig wilt zijn. Dus als jij wat wisselend bent in hier zijn en niet hier zijn dan zou niemand daar echt boos om moeten zijn plus als je graag hier hangt dan zou niemand je daarin tegen moeten houden. Zelfs al is t om 1x per week te kletsen en niet te rpgen. T is geen verplichting hier.

Welcome back iig Wink

Ja maar ik vind dat nogal stom voor anderen als ik steeds wegga en dan achteraf toch besluit om terug te komen, ook al weet ik dat ik daar zelf op dat moment het meeste nood aan heb. Ik denk dat het de volgende keer vooral belangrijk is dat ik dan gewoon inderdaad even zeg van 'jongens, deze volgende weken nu even niet' en dat ik dan achteraf gewoon lekker terugkom :3

Bedankt! :3
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:54

Np Wink
Lumina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 11:59

@Waz; hoe is het trouwens om terug te zijn? c;
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 12:13

Heel fijn en vreemd xD Je valt zo snel terug in je leventje hier, maar tegelijkertijd geniet ik nog steeds van elk klein dingetje, zoals een fatsoenlijke plak kaas, goede wifi, niet meteen zwetend de douche uit etc xD K had t wel gemist hier, maar ik wil zeker volgend jaar weer gaan.
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 12:24

Hmm ik wil eigenlijk ook nog één tom acc actief hebben en zat te denken aan Shark... Zo heb ik een tom en een she-cat <3
Julia, dan kan Shark Chawl mee gaan redden XD
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 12:54

Hellow allemaal ^^
ik ga straks Independence Day: Resurgence kijken in de bioscoop, ook al heb ik nog geen enkele vorige gezien ghehe xD Hopelijk kank volgen :')
Lumina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 13:48

Firedance schreef:
Heel fijn en vreemd xD Je valt zo snel terug in je leventje hier, maar tegelijkertijd geniet ik nog steeds van elk klein dingetje, zoals een fatsoenlijke plak kaas, goede wifi, niet meteen zwetend de douche uit etc xD K had t wel gemist hier, maar ik wil zeker volgend jaar weer gaan.

Ik had dat vorig jaar in Kreta ook. Zo warm dat het daar was. ^^

& Ik kijk zo uit naar 21augustus xD
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 13:51

Wat is er 21 augustus?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: