|
|
Cynthia 273 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 43 moonsGender: She-cat ♀Rank: Tunneler (Senior warrior) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 14:00 | |
| Goedemiddag^^, ben eindelijk terug in Nederland, werden wel door regen begroet bij de grensxD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 15:18 | |
| Goedemiddag~
Ik was vergeten wat voor hell het was om thuis te leven, sigh :") |
|
| |
Cynthia 273 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 43 moonsGender: She-cat ♀Rank: Tunneler (Senior warrior) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 16:13 | |
| Modem kapot, dus geen wifi thuisD: |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 16:36 | |
| Haii Ik heb een hele leuke nieuwe signature voor Gravelsmoke kunnen fixen |
|
| |
Beertje 20 Actief ,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 19:29 | |
| Mooi <3 Hey peepz ik kom ook weer eens online. Ik zit hier op een gezellige camping en ben net gaan volleyballen. Niet dat ik dat kan maar bon. Ik heb hier dus ook een brakke computer bij de hand en brakke wifi, maar ik leef nog xD ik kom waarschijnlijk weer ergens maandag of dinsdag online maar nu ben ik weer foetsie |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 19:36 | |
| Ik zit te twijfelen om Acid weer actief te maken, maar ik vind haar naam niet meer leuk :') Dus zit te twijfelen of ik een ander acc aanmaak of een oude weer actief maak.. Wat zal ik doen? |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 19:37 | |
| - Hazelpaw' schreef:
- Ik zit te twijfelen om Acid weer actief te maken, maar ik vind haar naam niet meer leuk :')
Dus zit te twijfelen of ik een ander acc aanmaak of een oude weer actief maak.. Wat zal ik doen? a c i d omg yes Acid was zo cool uwu |
|
| |
Jeltje 129 Actief We zijn er weer!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 20:17 | |
| Heb mijn lieve Bunnypaw teruggekaapt hehe ~ Had hem ooit aan iemand gegeven, maar diegene (weet niet eens meer wie) had het wachtwoord niet gewijzigd en niks met Bunny gedaan :c ze verdient het om actief te worden en heb nu eindelijk weer tijd <3
En ja dus een nieuwe ava voor haar gemaakt :3 |
|
| |
Loïs 113 Actief And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 20:19 | |
| - Quietstep schreef:
- Hazelpaw' schreef:
- Ik zit te twijfelen om Acid weer actief te maken, maar ik vind haar naam niet meer leuk :')
Dus zit te twijfelen of ik een ander acc aanmaak of een oude weer actief maak.. Wat zal ik doen? a c i d omg yes Acid was zo cool uwu here dis bitch is |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 20:19 | |
| acid is een superleuke naam ;w; |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 20:26 | |
| - Clouddust schreef:
- acid is een superleuke naam ;w;
Aw dankje omg Ooh ik heb zoveel plannen voor haar <3 Als je nog vrienden zocht voor Cloud dan kan Acid op zich wel? Maar ze wordt wel h e l e m a a l gek dus ik weet niet of hij daarmee om kan gaan hehe (ze heeft ongeveer 6 maanden als rogue met een kater rondgestruind maar daar had ze problemen mee omdat ze helemaal bonkers is dus uhh nu gaat ze terug naar de BC) |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 20:29 | |
| Nieuw setje voor haar Ik denk wel dat t grappig is, hij zou haar kunnen helpen als ze helemaal gek wordt ;D also melanie martines aaaaa goede keuze lov u |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 20:35 | |
| Casually wondering where people find pretty pictures like is there a secret site or what |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 21:03 | |
| @anouk, goede sites zijn pinterest, 500px en deviantart |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 21:21 | |
| - Clouddust schreef:
- Nieuw setje voor haar
Ik denk wel dat t grappig is, hij zou haar kunnen helpen als ze helemaal gek wordt ;D
also melanie martines aaaaa goede keuze lov u Heb dus net een ??? 1600+ woorden post geschreven huehue Da kan heel goed omg dat zou echt leuk zijn <3 Dat hij haar save haven is of zo? Jaaa Melanie is m'n bae <3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 21:42 | |
| - Cyber schreef:
- @anouk, goede sites zijn pinterest, 500px en deviantart
Dat is dus het punt, daar kan ik ze ook niet vinden. Tumblr, Flickr ik heb echt alles gehad na mijn idee X"D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 21:45 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 21:57 | |
| - Acid schreef:
- Clouddust schreef:
- Nieuw setje voor haar
Ik denk wel dat t grappig is, hij zou haar kunnen helpen als ze helemaal gek wordt ;D
also melanie martines aaaaa goede keuze lov u Heb dus net een ??? 1600+ woorden post geschreven huehue Da kan heel goed omg dat zou echt leuk zijn <3 Dat hij haar save haven is of zo? Jaaa Melanie is m'n bae <3 topic Acid x Ophelia? uwu Lijkt me een heerlijk raar stel. |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 21:59 | |
| - Quietstep schreef:
- Acid schreef:
- Clouddust schreef:
- Nieuw setje voor haar
also melanie martines aaaaa goede keuze lov u Heb dus net een ??? 1600+ woorden post geschreven huehue Da kan heel goed omg dat zou echt leuk zijn <3 Dat hij haar save haven is of zo? Jaaa Melanie is m'n bae <3
topic Acid x Ophelia? uwu Lijkt me een heerlijk raar stel. omg is goed wie maakt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 aug 2016 - 22:01 | |
| - Acid schreef:
- Quietstep schreef:
- Acid schreef:
- Clouddust schreef:
- Nieuw setje voor haar
also melanie martines aaaaa goede keuze lov u Heb dus net een ??? 1600+ woorden post geschreven huehue Da kan heel goed omg dat zou echt leuk zijn <3 Dat hij haar save haven is of zo? Jaaa Melanie is m'n bae <3
topic Acid x Ophelia? uwu Lijkt me een heerlijk raar stel. omg is goed wie maakt? ik wel hihi ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|