|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 23:30 | |
| en toen was ik terug op WC c': |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 23:32 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 23:36 | |
| |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 23:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jun 2016 - 23:58 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 0:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 0:08 | |
| omg Lizard is echt heel mooi uwu |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 0:12 | |
| Ofcourse she is! Quiet is ook knapperd x3
Setje van Lizard is gemaakt door Mims <3 |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 0:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 0:30 | |
| |
|
| |
3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 1:14 | |
| |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 2:49 | |
| Het is 02:48 en ik lig nog steeds wakker van het gesnurk van mijn nicht. Goddelieve hell ik wil zo graag slapen :'c *cries in pillow*
Update 03:20 » Still wakie wakie, ik zie er niet uit en ik ben iedereen aan het stalken
Update 03:26 » Ze is eindelijk gaan verliggen en ademt alleen nog maar zwaar, hopelijk kan ik nu de slaap vatten. Na 3u wacht yeeeey
Update 03:45 » Ze is al lang stil en nu zijn het de muggen die zoemen en een verdomd jeukende muggebeet op mijn arm :c
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 7:20 | |
| Goodmorning ^^! *ziet een Quietpaw* |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 7:57 | |
| Goedemorgen!
Woohoo! Vandaag laatste twee toetsen! c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 7:58 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 8:16 | |
| Bedankt! Vanavond ook gezellig een hapje eten met vrienden en naar Finding Dory om het jaar af te sluiten <3
Oh en mag ik trouwens zeggen dat Creamy echt een prachtig setje heeft?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 8:18 | |
| Oeh, heel veel plezier! En dankjewel :3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 8:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 8:20 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 8:22 | |
| jongens ik heb hoooofdpijn ik ging gister om, wat was het? 1 uur half 2 slapen hahahaha.. had er geen rekening mee gehouden dat mijn ouders wilden dat ik de hond uit zou laten op mijn eerste vakantiedag. Nou ja. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|