|
|
Ravel lover 73 Actief Wicked
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:17 | |
| |
|
| |
Freedje 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:20 | |
| Ik kan met Gorgelion gewoon lekker kinderachtig doen en niemand die het me kwalijk neemt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:23 | |
| Hehehe ik ben te lui om een pm te sturen - Spoiler:
|
|
| |
Freedje 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:29 | |
| Omg dit is awesome xD Nu moeten ze nog een topic met elkaar <3 Jij mag 'm maken! XD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:30 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:32 | |
| Omg Gorge en red verwarren me help :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:36 | |
| weet iemand nog een site waar je gratis series kan kijken? |
|
| |
Freedje 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:37 | |
| - Snowdrop schreef:
- Omg Gorge en red verwarren me help :"D
Ik had trouwens verkeerd gereageerd met Gorge op je topic. Swry ;_; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:38 | |
| Hehehe >D
nope sorry ik zal eens vragen aan mn vriendinnen |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:42 | |
| - Innerbreeze schreef:
- weet iemand nog een site waar je gratis series kan kijken?
couchtuner.eu als je die nog niet geprobeerd hebt c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:44 | |
| - Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
als je die nog niet geprobeerd hebt c': die zal ik eens proberen ^^ Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:48 | |
| - Slash schreef:
- Snowdrop schreef:
Ik had trouwens verkeerd gereageerd met Gorge op je topic. Swry ;_; Yeah ik zag het ik post wel ergens deze week, de hype voor tp is te groot dus ik kruip terug naar dat hol <3 |
|
| |
Freedje 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 19:50 | |
| - Snowdrop schreef:
- Slash schreef:
- Snowdrop schreef:
Ik had trouwens verkeerd gereageerd met Gorge op je topic. Swry ;_; Yeah ik zag het ik post wel ergens deze week, de hype voor tp is te groot dus ik kruip terug naar dat hol <3 Oké veel succes met wat je ook aan het doen bent xD |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:04 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
als je die nog niet geprobeerd hebt c': die zal ik eens proberen ^^
Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook huh, vreemd, bij mij niet. als het bij alle sites zo is, ligt het misschien wel aan je pc. heb je AdBlocker gedownload? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:13 | |
| - Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook huh, vreemd, bij mij niet. als het bij alle sites zo is, ligt het misschien wel aan je pc. heb je AdBlocker gedownload? Ik ken AdBlocker niet, dus waarschijnlijk heb ik 't nog niet gedownload, heb je er een link van of kan je het zo opzoeken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:18 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook huh, vreemd, bij mij niet. als het bij alle sites zo is, ligt het misschien wel aan je pc. heb je AdBlocker gedownload? Ik ken AdBlocker niet, dus waarschijnlijk heb ik 't nog niet gedownload, heb je er een link van of kan je het zo opzoeken? je kunt het zo via Google of iets dergelijks opzoeken c: wel ervoor zorgen dat je de AdBlocker neemt die voor jouw browser is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:21 | |
| - Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook huh, vreemd, bij mij niet. als het bij alle sites zo is, ligt het misschien wel aan je pc. heb je AdBlocker gedownload? Ik ken AdBlocker niet, dus waarschijnlijk heb ik 't nog niet gedownload, heb je er een link van of kan je het zo opzoeken? je kunt het zo via Google of iets dergelijks opzoeken c: wel ervoor zorgen dat je de AdBlocker neemt die voor jouw browser is. Aha, ik heb een link voor mijn browser gevonden. Ik veronderstel dat AdBlock hetzelfde zou zijn als AdBlocker? xD Het is tegen reclame dingetje enzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:25 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook huh, vreemd, bij mij niet. als het bij alle sites zo is, ligt het misschien wel aan je pc. heb je AdBlocker gedownload? Ik ken AdBlocker niet, dus waarschijnlijk heb ik 't nog niet gedownload, heb je er een link van of kan je het zo opzoeken? je kunt het zo via Google of iets dergelijks opzoeken c: wel ervoor zorgen dat je de AdBlocker neemt die voor jouw browser is. Aha, ik heb een link voor mijn browser gevonden. Ik veronderstel dat AdBlock hetzelfde zou zijn als AdBlocker? xD Het is tegen reclame dingetje enzo ja, true c': ik denk wel dat dat moet helpen wat sites voor TV-series betreft, aangezien die wel vaak onder de ongewilde advertenties zitten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:28 | |
| - Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Quietpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
couchtuner.eu
Edit; De serie wil niet afspelen, alleen als je op een kadertje klikt waarin je je moet registreren. Maar dan moet je je kaartnummer etc. opgeven, en ik heb 'r niet eens een. En dat was bij de rest van de sites ook huh, vreemd, bij mij niet. als het bij alle sites zo is, ligt het misschien wel aan je pc. heb je AdBlocker gedownload? Ik ken AdBlocker niet, dus waarschijnlijk heb ik 't nog niet gedownload, heb je er een link van of kan je het zo opzoeken? je kunt het zo via Google of iets dergelijks opzoeken c: wel ervoor zorgen dat je de AdBlocker neemt die voor jouw browser is. Aha, ik heb een link voor mijn browser gevonden. Ik veronderstel dat AdBlock hetzelfde zou zijn als AdBlocker? xD Het is tegen reclame dingetje enzo ja, true c': ik denk wel dat dat moet helpen wat sites voor TV-series betreft, aangezien die wel vaak onder de ongewilde advertenties zitten. Het is geïnstalleerd, maar bij alle 'gratis' sites en series staat toch dat ik moet betalen. Wat voor onmogelijke wereld is dit toch zonder te liegen, ugh :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jul 2016 - 20:40 | |
| Als je werkt aan iets en je bent hyped ga dan niet met Bo1 skypen die bitch zit heel de tijd haar flesje water in mn gezicht te gooien ;w; en haar bikini |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|