|
|
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 13:41 | |
| @Bunny; Ikr, ik denk dat ik het plaatje ff kleiner maak :') @Bo2; Plaatjes zijn altijd welkom c: |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 13:42 | |
| - Winddancer schreef:
- btw, Bo, weet jij hoe het zit met Turtle & co? Ik denk niet dat iemand vant nestje nog actief is, tbh xD Want ik wil 'm graag weer actief maken maar ik weet niet hoe het zit met leeftijden en zo :')
well hij staat op stop atm bij mij, maar bo is wel actief met crimson, ze zijn rond de 3 moons hehe ^^ Okay Nath, maak ik ff dat zielig topicje voor snow af en dan ga ik ze opzoeken en doorsturen. Naar welk acc stuur ik ze het beste? Naar Inner? c: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 13:43 | |
| Ja stuur maar gewoon naar Inner c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 13:48 | |
| @Bo; oh oeps xD Okay, dan zet ik z'n leeftijd ook op 3 moons en dan ga ik es ergens posten ofzo met m :')
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 13:55 | |
| |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 13:58 | |
| *scheld op photoshop en gimp die de kwaliteit van haar afbeeldingen laten sterven* Grrrr *ragequit*
|
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:05 | |
| Eens zien of ik Seversnake wat actiever kan maken ;P |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:05 | |
| Welp, Never moet ook maar eens aan het posten denk ik :") |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:25 | |
| Woohoo, mn lenzen in gekregen zonder problemen :') eindelijk begin ik het Door te krijgen.
Nu lekker even naar de duinen met mn hond, lekkere zondag <3 |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:32 | |
| Een nieuw setje voor Sever c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:40 | |
| Nice setje ^^
Veel plezier Kip en nice met je lenzen! Bij mij duurde het nie zo lang voordat ik ze er goed in kon steken, maar toen kwam ik erachter dat ik redelijk allergisch ervoor ben, gvd :")
Ik ga met de paardjes gaan rijden en dan met Poppy, Silver en Cobra posten, so laters mensjes <3 |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:42 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:50 | |
| Ik kan nooit lenzen krijgen omdat ik Cilinder heb en dat kan niet in lenzen ofzo hahah :") Ik ben voor altijd met bril verbonden |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 14:54 | |
| - Jaytail schreef:
- Ik kan nooit lenzen krijgen omdat ik Cilinder heb en dat kan niet in lenzen ofzo hahah :") Ik ben voor altijd met bril verbonden
Maar ik heb ook cilinder in mn rechteroog en lenzen xDDDD *heeft niet eens een bril* |
|
| |
Bunny 63 Actief "And you will miss sunrise, if you close your eyes, and that will break my heart in two"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 15:04 | |
| Ik wil geen eens lenzen omdat 1. deze bril is kei nerderig 8D en 2. Ik haat het dat je ze in moet doen en brr xD |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 15:05 | |
| - Palekit, schreef:
- Jaytail schreef:
- Ik kan nooit lenzen krijgen omdat ik Cilinder heb en dat kan niet in lenzen ofzo hahah :") Ik ben voor altijd met bril verbonden
Maar ik heb ook cilinder in mn rechteroog en lenzen xDDDD *heeft niet eens een bril* Oh wauw hahaha, volgens mijn opticien konden er geen cilinders in lenzen en ik heb aan beide kanten een cilinder :") |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 15:09 | |
| @Bo... Smoke saved Flow, ik vind helemaal leuk :') |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 15:14 | |
| @Nath; Yeah :"D Smoke is haar redder in nood |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 15:21 | |
| - Jaytail schreef:
Raar, ik heb ook zo'n cilinder gebeuren bij één oog en ik heb wel lenzen. Al ben ik de helft van de tijd te lui om ze in te doen xD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jul 2016 - 15:23 | |
| Hmmm, ik hou van inspiratie <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |