|
|
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 20:27 | |
| - Quietpaw schreef:
- Kan ik alvast met Quiet als Warrior posten ook al is hij nog niet officieel Warrior? .-.
Hij's nog niet officieel warrior, pas wanneer de ceremonie geweest is. Maar dat maakt niet uit, Quiet is nog steeds jong. In feite zou hij nog wel een paar moons apprentice kunnen blijven omdat niet elke apprentice met 11 of 12 moons warrior wordt c: 15 moons is volgens mij het maximale dat een apprentice apprentice is |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 20:28 | |
| |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 20:32 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 20:57 | |
| over een uur is mijn familie hier...ben zo nerveus.. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 20:58 | |
| En Innerstar heeft haar eerste leven verloren ;o |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 20:59 | |
| Poor Inner :c Ze verdiend wel een hug als ze terug komt in het kamp |
|
| |
Jacqueline 36 Actief "Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:00 | |
| |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:01 | |
| Jah joh, ik denk dat ze er zelf niet echt op staat te wachten maar toch xD
Trouwens, misschien een topicje tussen Argent x Pale doen? Hij was een TCer right? :"D |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:03 | |
| Nah, arme Inner <'3 Ik ga maar weer es voor vandaag, tot morgen :') |
|
| |
Jacqueline 36 Actief "Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:05 | |
| @Jamie; ja, hij's een TC'er. Je mag het topic wel aanmaken als je wilt? c: Ik moet nu namelijk op de fiets~ |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:11 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:12 | |
| - Ravenkit, schreef:
- Quietpaw schreef:
- Kan ik alvast met Quiet als Warrior posten ook al is hij nog niet officieel Warrior? .-.
Hij's nog niet officieel warrior, pas wanneer de ceremonie geweest is. Maar dat maakt niet uit, Quiet is nog steeds jong. In feite zou hij nog wel een paar moons apprentice kunnen blijven omdat niet elke apprentice met 11 of 12 moons warrior wordt c: 15 moons is volgens mij het maximale dat een apprentice apprentice is Ik bedoelde meer of ik al met hem mag posten als Warrior c': Ik heb hem al aangemeld voor de ceremonie. |
|
| |
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:17 | |
| Gooo Belgiëee! Heey Demi, had nog geen hi gezegd. <3 [Edit:] Denk eigenlijk niet dat je al als warrior mag posten dan eigenlijk. :'D |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:23 | |
| Okiedokieee, dan wacht ik daar wel even mee ^^ |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:35 | |
| |
|
| |
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:38 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 21:39 | |
| Go Belgium!!! you're my last hope now that Poland is out of the race.. |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 22:00 | |
| - Quietpaw schreef:
- Ravenkit, schreef:
- Quietpaw schreef:
Hij's nog niet officieel warrior, pas wanneer de ceremonie geweest is. Maar dat maakt niet uit, Quiet is nog steeds jong. In feite zou hij nog wel een paar moons apprentice kunnen blijven omdat niet elke apprentice met 11 of 12 moons warrior wordt c: 15 moons is volgens mij het maximale dat een apprentice apprentice is Ik bedoelde meer of ik al met hem mag posten als Warrior c': Ik heb hem al aangemeld voor de ceremonie. Alright :') Maar nope, wou ik ook zeggen, maar met 2 dingen bezig zijn werkt niet c': |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 22:05 | |
| Wat heb ik een leuke avond gehad <3 Dat kon ik wel gebruiken
En als hier nog iemand is die geen Finding Dory heeft gezien, ga het nu kijken! Hij's echt geweldig! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jul 2016 - 22:11 | |
| tijd om een demikit aan te maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|