|
|
74
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 20:57 | |
| redkit= redpaw of reddevil |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] vr 2 sep 2011 - 11:50 | |
| - Jumpfoot schreef:
- Ahum, er is nog steeds geen vraag meer voor Deputy van de Wavepack, aangezien Sweetscent toch liever een Warrior is, dus... Kan Wolfclaw nu wel of niet een Deputy worden?
Dat hoor je vanzelf wel, We hebben het een beetje druk gehad met de lay-out etc., en nu nog met de gebieden, en dat is wat belangrijker; al zou je je rang al weten, zonder gebieden mag je toch nog niet posten. - other:
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 8 sep 2011 - 23:40 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 387 berichten geplaatst We hebben 35 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Goldentail
x X U P D A T E S X x
x Er zijn nog een aantal rangen over die wij graag kwijt willen Grijp je kans snel!
x Wanneer er genoeg leden zijn heb ik een leuke verhaallijn voor jullie klaarstaan Dus als je je nog niet hebt aangemeld en twijfeld, zou ik het zeker doen!
x Bijna alle gebieden zijn af Vanaf morgen mag er geRP't worden!
Alle mensen die tot nu toe in de MoonPack zitten worden gevraagt om zich te melden bij het daarvoor bestemde topic!
x x x Vertel iedereen uit je omgeving over Warrior Dogs, promoot op andere sites etc. En misschien wordt WD nog wel eens een grote site!
Registreer | Log In |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] vr 9 sep 2011 - 17:08 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 10 sep 2011 - 18:19 | |
| Ik ben lid geworden, Eveningsky is de naam ^-^ |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 10 sep 2011 - 18:25 | |
| Ik twijfelde er al langer over, want ik heb redelijk veel rpg's, maar nu heb ik me toch aangemeld :3
Als Twilightfur |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 10 sep 2011 - 18:34 | |
| De Wavepack is erg inactief en dat geldt ook voor de leider, dus eigenlijk een oproep: Wavepack leden en leider, kom online! |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 10 sep 2011 - 20:43 | |
| De gebieden zijn af :3
Leuk dat jullie je hebben aangemeld. Ik hoop dat jullie het naar je zin gaan hebben! En ik ga idd bij de Rock/Wavepack even een meldingsding maken, want dit is best zonde. |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 15 okt 2011 - 17:35 | |
| Brownpaw hier!
Ik vind het ECHT jammer dat het nogal dood is op WD, verder hoop ik echt dat er meer leden komen... |
|
| |
104
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 15 okt 2011 - 17:48 | |
| 'k vind het er erg leuk uitzien, ik ga me denk ik registreren. moet je ook net zoals bij warrior cats ook een engelse naam hebben en die bij de clan/roedel past hebben ? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 23 nov 2011 - 9:02 | |
| zucht, jammer dat het niet meer actief is... |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| |
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] di 29 nov 2011 - 16:34 | |
| ik zou wel willen dat hij opnieuw begon met leven! Brownpaw wil wel weer haar oude rang terug |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] ma 26 maa 2012 - 7:27 | |
| (het volgende bericht is niet mijn idee)
Kom op mensen! Als jullie lid zijn en het nog steeds leuk zouden vinden als WD actief word, kom da online en help het forum actief te krijgen! Sommige dingen kunnen weer opnieuw tot leven komen, dus waarom Warrior Dogs niet? |
|
| |
177
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] di 27 maa 2012 - 7:46 | |
| Ik snap het wel. Maar stuur me de sitelink als hij volledig af is. |
|
| |