|
|
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 12:19 | |
| x Warrior Dogs x Link~~~~~~~ Jojo's leven is helemaal perfect. Ze heeft een huis, een familie, komt geen eten tekort en kan de hele dag slapen en uitrusten. Maar dat is niet genoegvoor haar. Avontuur, dat is het leven wat ze wenst. Als ze oud genoeg is, besluit ze ervandoor te gaan.. Jojo ontdekt een harde wereld, vol pijn, gevaar en geheimen. Ze ontdekt hoe zwaar het leven als Packlid kan zijn. En ze komt erachter dat haar familie niet alles was, wat ze dacht dat het was.. Nee, de site is nog lang niet af, maar ik kon niet wachten om hem aan jullie te laten zien. Ik ga er morgen voor zorgen dt jullie je kunnen aanmelden bij de Packs, dat er meer gebieden komen etc. Nog evengeduld x Dotpaw/Jojo - other:
Laatst aangepast door Dotpaw op di 6 sep 2011 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 12:25 | |
| Daar heb ik echt heel lang over na gedacht, Warrior Dogs So I like it (A) Het plaatje bij who's online is alleen een beetje heel groot.. |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 12:35 | |
| Heb je de site helemaal gebasseerd op deze warrior cats site? want dat merk je wel en dat is spijtig, je kan het origineler maken :3 Je kan bv de starclan anders maken etc. succes! alle plaatjes zijn wel nogal groot denk ik.. D: |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 14:20 | |
| Ik heb een idee voor de Starclan. The Moonpack.
Ps, ik wil misschien wel een leader of zo zijn. |
|
| |
46
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 14:30 | |
| Me is Sueni heb ook wel intresse in het leiden vn een roedel ^^ Maar dat kun je later allemaal beslissen, ik hoop dat t actief word |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 14:37 | |
| Ik vind het idee echt geweldig (: Ik meld me zeker aan, misschien dat ik nog wel in aanmerking zou willen komen voor leider, maar dat zien we later wel :'3 I'm coming back I will return And I'll possess your body and I'll make you burn I have the fire I have the force I have the power to make my evil take its course |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 15:37 | |
| Als ik kon zou ik me gelijk registreren. Maar ik zit op iPod in Turkije dus dat gaat moeilijk D: Maar zodra ik terug ben in Nederland heeft u een nieuw lid; let maar op >D Verder vind ik t wel leuk x3 Lekker warrior stijl maar dan met hondjes o3o! |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 17:00 | |
| Hmmm: The Skypack? Of Cloudpack. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 17:23 | |
| |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 20:13 | |
| Heavenpack... Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 20:37 | |
| Achter de leadernaam kan 'sun' komen of 'Flower' of zoiets Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 20:39 | |
| Uhm... Misschien iets als; sparkle of Moon - Flash - Nail - Tooth? I'm coming back I will return And I'll possess your body and I'll make you burn I have the fire I have the force I have the power to make my evil take its course |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 20:46 | |
| Hm, ik vind het gewoon leuker als je niet vn die warrior namen doet. Eerlijk gezegd.
|
|
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] za 30 jul 2011 - 20:59 | |
| Mmm, kan mij naam veranderd worden? Ik snapte het namelijk niet met de namen, dus van Flake in Wolfclaw of misschien de leadernaam? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] | |
| |
|
| |
|