|
|
Esmee 366 Actief
| |
| |
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 31 aug 2011 - 16:23 | |
| Ik heb me aangemeld als Deputy voor de Wavepack, maar daar hoor ik niks meer van. |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 31 aug 2011 - 16:51 | |
| - Shadowheart schreef:
- ik heb me aangemeld als Diesel ^^ ik zou het ook erg leuk vinden om leader the worden van een pack
EDIT! als er nog een pack zou komen kan dat misschien Lightningpack zijn. Daar zou ik graag dan de leader van worden ^^ Dan zou je je daarvoor moeten inschrijven. Er komt nog lang geen nieuwe Pack. Pas als de oude vol zitten zou er wellicht iets kunnen gebeuren in die richting. En wie er dan Leader van zal worden, wat de naam is etc. wordt sowieso nog lang niet gekozen. @Jumpfoot; wie ben je daar dan? Ik wacht altijd eerst even om te checken of diegene wel actief genoeg is, en of er nog meer vraag naar is. And now I finally found you, I lost myself. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 31 aug 2011 - 16:57 | |
| Wolfclaw. Ik ben de hele tijd online en wil best wel graag posten. |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| |
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 31 aug 2011 - 17:16 | |
| |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 31 aug 2011 - 19:19 | |
| |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] wo 31 aug 2011 - 22:46 | |
| Eh, ik vind het een beetje jammer dat de lay-out kleur nu zo veel op die van WC lijkt. ;s |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 15:26 | |
| Ja nouja, we vinden het wel jammer, maar nu is het al zo weetjewel. Nja nevermind |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 19:07 | |
| Uhm.. Sorry, Sanne ik ben het niet met je eens. De kleur van WC is meer bruin/rood. Op WD is het duidelijk een gele kleur Daar zit toch echt wel verschil in :3 "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 19:30 | |
| Het is de zelfde tint , dat bedoelen we. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 19:41 | |
| Ahum, er is nog steeds geen vraag meer voor Deputy van de Wavepack, aangezien Sweetscent toch liever een Warrior is, dus... Kan Wolfclaw nu wel of niet een Deputy worden? |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 19:42 | |
| *Ik ga heel erg off-topic, maar boeiend* Dat kan je ook zeggen van Anime Wolves. Die heeft ook een bruine teint namelijk Dan zou die ook op WC lijken 8D "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 19:43 | |
| Ik vindt deze kleur duidelijk en ik denk dat heel veel dat vinden, dus. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] do 1 sep 2011 - 20:51 | |
| Nee maar we bedoelen het is ook hetzelfde onderwerp, en zelfde kleurtint ect. Nja nevermind. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Dogs [ RPG ] | |
| |
|
| |
|