|
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:16 | |
| Het is opzich wel actief, alleen zijn er gewoon wat minder mensen.
Ik ga zo die uitgegroeide jungle op m'n hoofd maar eens een knipbeurt geven! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:16 | |
| Best jammer, want er is veel werk in gestoken. Het eerste wat ik vroeger deed als ik thuis kwam van school, was op gelijk op deze site komen :') |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:18 | |
| ja, ik ook nu zit ik er de hele dag op omdat ik letterlijk geen leven heb |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:21 | |
| Wellicht omdat iedereen nu in de laatste weken van school zit ^^ Tis altijd met vlagen geweest guys en zeggen dat t minder actief is helpt nou ook niet bepaald.
On other notes. Nath slaapt nogsteeds de lazy shit xd Should i poke her... |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:28 | |
| Niet zo bedoeld ^-^, ben maanden niet online geweest en het viel me gewoon op c:
Maar hoe gaat het hier met jullie allen? |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:49 | |
| ik bedoelde het ook niet slecht ofzo, het is gewoon een observatie dat het wat minder actief is, het zal binnenkort waarschijnlijk weer actiever worden nadat de examens enzo gedaan zijn |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:53 | |
| Klopt wel wat Mims zegt, het zijn nu de laatste weken van school en iedereen heeft het superdruk. Tenminste, de meesten dan toch wel. Daarna wordt het altijd wel wat drukker, al is 't in de zomervakantie vaak ook rustig omdat mensen dan op vakantie gaan en zo. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:09 | |
| - comment:
Daarbij; ipv dit soort stuff zeggen kan je ook iets anders zeggen, want jullie hebben nu toch ook de tijd om over de zogenaamde inactiviteit te praten, in die posts had ook een leuk aot onderwerp kunnen zitten. Activiteit begint bij jezelf c:
Gvd, ik slaap te diep. Ben net een paar minuutje wakker :') |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:16 | |
| Rooobin! :3
De komende dagen geen tijd om te posten, post zsm weer guys! ;u; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:25 | |
| Ik zit in de dominicaanse republiek voor stage dus k kan nie veel xD Als ik terug kom krijgen jullie een lijst van nieuwe dingen en toevoegingen en een grote verhaallijn |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:33 | |
| Nog even toetsweek, en dan heeft de site in de vakantie mijn onverdeelde aandacht!
Tot die tijd, how's life?? |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:35 | |
| Ahah activiteit komt vanzelf idd. En ik vind het nog altijd heel gezellig hier duss. c: @Emma, Zelfde hier :'D
Aah ben weer in het selectie-team gezet met hockey en toen zijn we gelijk uitgenodigd door een team uit Dublin om daar te komen hockeyen in oktober. <3 Heb daar zo'n zin in. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:35 | |
| Life is good Ems! heeft vakantie |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:38 | |
| Whoop ath is eindelijk wakker en nu zitten we met t probleem van Foxdung werkende computers xd |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:51 | |
| Ik ben wel al sinds bloody 13:00 wakker :') Normaal zet ik een wekker om 11:00 of half 11 in het weekend zodat ik optijd wakker ben. Maar nu niet gedaan en sliep iets te lang door #oeps
Mim, je mag me morgen wel wakker maken zodra jij wakker bent, hoor ;P |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:53 | |
| Haha xD Goodmorning Nath!
Klinkt goed Dani!! Dan ben je zeker wel echt super pro!
Chill Bo! Ik ben lichtelijk jaloers, maar komende week heb ik vast ook nog wel iets leuks (: Weet je al wat je gaat doen in je ellenlange vakantie en erna? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 13:59 | |
| nath en ik hebben heerlijk ontbijt van bastognes en thee xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 14:12 | |
| Goodmorning Emma c:
@Mim; beste ontbijt ever <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 14:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 14:17 | |
| Mensen, dat zou ik ook wel willen o: Volgende keer kom ik jullie opzoeken als jullie weer samen zijn >3
Oke, tijd om naar een bbq te gaan waar ik niemand ken xD Wish me luck guys! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|