|
|
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:08 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:22 | |
| i'm starting to think i'm the only person who likes school and learning xD But yeah, i'm weird that way [strike]het is niet alsof ik Kip om foto's van haar schoolboeken vraag ofzo...helemaal niet...i'm such a nerd xD[/strike] |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:37 | |
| - Sharpsoul schreef:
- i'm starting to think i'm the only person who likes school and learning xD
But yeah, i'm weird that way [strike]het is niet alsof ik Kip om foto's van haar schoolboeken vraag ofzo...helemaal niet...i'm such a nerd xD[/strike] Hey hey, ik ben ook gek van leren <3 Vooral van science eig al de rest kan me niks schelen <'3Hm... Ik heb het gevoel dat dit iets mist... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:43 | |
| - Silverkit\" schreef:
- Sharpsoul schreef:
- i'm starting to think i'm the only person who likes school and learning xD
But yeah, i'm weird that way [strike]het is niet alsof ik Kip om foto's van haar schoolboeken vraag ofzo...helemaal niet...i'm such a nerd xD[/strike] Hey hey, ik ben ook gek van leren <3 Vooral van science eig al de rest kan me niks schelen <'3
Hm... Ik heb het gevoel dat dit iets mist... Ik hou van zowat elk vak xD maar ik krijg geen uitdaging omdat ik het meeste erg makkelijk onder de knie krijg so it's kinda boring, al gaat dat deze vakantie veranderen sinds ik de hele vakantie door zal moeten studeren... &omg! that's os is so cute!!! |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:44 | |
| @Alexx; en je vroeg om natuurkunde nog wel T^T het ergste vak samen met economie en wiskunde haha
geef mij maar de talen en geschiedenis :'D
@Silverkit: ahh nee niets meer aan doen! <3 hijs super cute! Heel misschien nog de naam van het karakter erop, maar dat lijkt me niet super nodig xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:50 | |
| @Kip, if i could and had the time i would ask for photo's from every page of every schoolbook you have xD en Natuurkunde is helemaal niet slecht! en Wiskunde ook niet! Economie, i don't know maar 'k ga het wel uitvinden deze vakantie sinds ik nu dat ik thuisscholing doe ik ook economie moet doen, al lijkt het me niet zo erg |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 21:00 | |
| zodra er rekensommetje in zitten ben ik er klaar mee xD en Natuurkunde gaat er gewoon niet in bij mij T^T Geef mij maar gewoon Grieks, Frans, Engels, geschiedenis en biologie en ik ben blij :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 21:03 | |
| let's make a deal, i'll do the other classes for you when the next school year starts xD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 21:10 | |
| hahah gaat niet lukken >D ik laat natuurkunde iniedergeval vallen XD maar mn economie, met liefde! Onze economie docent heeft namelijk ontslag genomen en nu is het gerucht dat we een docent krijgen die op een andere school ontslagen is omdat 'ie niets deed :'D dus hulp kan ik wel gebruiken haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 21:12 | |
| i would be happy to help you as best as i can! ^-^ i don't mind a little extra schoolwork, i'll be having the same stuff anyways next (school)year |
|
| |
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 21:52 | |
| ahh je bent geweldig! <3
zop, Farai is nu weer helemaal up to date :') Baal er toch wel van dat ik haar kitten tijd niet zo uitgebreid heb kunnen bespelen *sigh* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 21:56 | |
| Wtf is er met m'n avatar gebeurd? :') |
|
| |
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 22:00 | |
| - Innerstar schreef:
- Wtf is er met m'n avatar gebeurd? :')
Het is fabulous geworden :'D |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 22:01 | |
| Hoe dan ook ik heb er absoluut niets mee te maken |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 23:15 | |
| OITNB SEIZOEN 4 IS ZO MOOI WAT IS HET LEVEN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 9:37 | |
| - Farai schreef:
- ahh je bent geweldig! <3
zop, Farai is nu weer helemaal up to date :') Baal er toch wel van dat ik haar kitten tijd niet zo uitgebreid heb kunnen bespelen *sigh* i know i am xD ja, 'k heb hetzelfde maar dan met mijn fluffbutt |
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 9:56 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 10:45 | |
| Goeiemorgen allemaal! Ik ben veel te vroeg wakker vandaag, ugh :c Het is nog geen eens 11 uur, what is wrong with me xD Hmm, ik ga es kijken of ik ergens kan posten. Straks moet ik leren voor wiskunde ;c |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:12 | |
| Ligt het aan mij of is de site een pak minder actief dan vroeger?
Hallo iedereen, long time no see c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jun 2016 - 12:15 | |
| hey ^-^
ligt niet aan jouw, ik dacht hetzelfde toen ik terug kwam, it's still kinda active, gewoon ene stuk minder |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|