|
|
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 20:21 | |
| - Butterstar schreef:
- Aahh, ik zit op mn oude mac waarop mijn WC avontuur begonnen is, dit is mooi <3
gvd ik mis deze computer hij is zo crappy hahahaha WC.. crappy.. Totally legit :") dat is zoo funny though xDalso, nostalgie huh? <'3 |
|
| |
Blurryface 70 Actief But I got you this rose
And I need to know
Will you let it die
Or let it grow?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 20:37 | |
| |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 20:41 | |
| Bluh wachten op de bood :/ Iemand een topic met properfur? |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 20:51 | |
| Dangerdance is zo boos xd |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 21:26 | |
| - Dangerdance schreef:
- Dangerdance is zo boos xd
Snow is ook niet al te happy |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 21:36 | |
| |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 21:36 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 21:44 | |
| I miss you too!! T was zo leuk en nu alweer voorbij :"( |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 21:46 | |
| Zop, Rout heeft een nieuw setje. Zag het plaatje en kon het niet laten :'D |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 21:57 | |
| OMGS!
Ik heb net Finding Dory gekeken, TE CUTE! |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:03 | |
| @hierboven: is het een aanrader? Mn vrienden proberen me erheen te krijgen :') |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:07 | |
| Yassss ik raad hem echt aan, je ziet Dory's karakter echt groeien. |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:08 | |
| Pff, echt.. Het is toch niet normaal om iemand minpunten te geven op zen paardrijdproefje omdat de ruiter dik is als het paard geen last heeft van het overgewicht heeft, of ben ik nu gek? Ik snap het als het paard belemmerd wordt maar zo niet... Ik snap de dressuurwereld niet hoor -,- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:12 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Pff, echt.. Het is toch niet normaal om iemand minpunten te geven op zen paardrijdproefje omdat de ruiter dik is als het paard geen last heeft van het overgewicht heeft, of ben ik nu gek? Ik snap het als het paard belemmerd wordt maar zo niet... Ik snap de dressuurwereld niet hoor -,-
Ehm wtf??!? Dat had iemand niet bij mij moeten doen hoor toen k nog wedstrijden deed (of uberhaupt paard reed) gadverdamme |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:15 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Pff, echt.. Het is toch niet normaal om iemand minpunten te geven op zen paardrijdproefje omdat de ruiter dik is als het paard geen last heeft van het overgewicht heeft, of ben ik nu gek? Ik snap het als het paard belemmerd wordt maar zo niet... Ik snap de dressuurwereld niet hoor -,-
Sommige juryleden zijn er vrij strikt op. Ik ken iemand die eens minpunten kreeg omdat haar paard 'te jong' was voor een proef, terwijl het gewoon een algemene proef was en het paard 7 was. Dus ja, ze zijn vrij... eh... tja... Paardenwereld eh? :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:17 | |
| pff laatste week, morgen verslag van kookboek beginnen plus rekenen toets, dinsdag verslag en tekeningen maken, plus presentatie ondernemen woensdag vrij maar werken aan tekeningen en verlag + powerpoint maken donderdag presenteren kookboek, verslag inleveren. Vrijdag tekenen en de rest van mn leven die drie tekeningen die ik af moet maken afmaken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:19 | |
| En ik zit in de trein naar Sneek >< |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:28 | |
| @Dangerdance Jep, op een andere sit een discussie met iemand over. Ja, ze weet misschien wel veel over dressuur maar ik hoop toch echt dat het niet vreemd is dat ik nu echt al men respect voor der ben verloren... Want 'het gaat om je totaalplaatje' Als je het paard belemmerd, fijn, ja, dan kan je er wat van zeggen maar alleen omdat het totaalplaatje niet mooi is? Als een jury dat tegen mij zou zeggen had die ook een klap voor zen bek gekregen hoor. (Alleen ikhoudt niet van wedstrijdjes rijden, en ik denk dat de jury; s van de wedstrijd waar ik aanmeedoe sowieso het niet zouden opbrengen + dat ik geen overgewicht heb)
@Snowdrop Er was bij een wedstrijd, wk of ruiterspelen, idk, iemand eerste geworden terwijl die een slechtere proef reed dan de gene die tweede werd. De eerste reed zeker niet slecht, maar meerdere konden gewoon zien dat het eigenlijk niet beter was dan de gene die nu 2de was. Maar diegene die eerste is heeft meer medailles :')
Ik ben een simpele 1x in de week ruiter, maar als ik ooit beter wordt en alles zou ik gewoon niet hoger willen en verder de paardenwereld inwillen want het lijkt me een vreselijke wereld, inderdaad hoor ik er weinig goeds over :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:31 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- @Dangerdance
Jep, op een andere sit een discussie met iemand over. Ja, ze weet misschien wel veel over dressuur maar ik hoop toch echt dat het niet vreemd is dat ik nu echt al men respect voor der ben verloren... Want 'het gaat om je totaalplaatje' Als je het paard belemmerd, fijn, ja, dan kan je er wat van zeggen maar alleen omdat het totaalplaatje niet mooi is? Als een jury dat tegen mij zou zeggen had die ook een klap voor zen bek gekregen hoor. (Alleen ikhoudt niet van wedstrijdjes rijden, en ik denk dat de jury; s van de wedstrijd waar ik aanmeedoe sowieso het niet zouden opbrengen + dat ik geen overgewicht heb)
@Snowdrop Er was bij een wedstrijd, wk of ruiterspelen, idk, iemand eerste geworden terwijl die een slechtere proef reed dan de gene die tweede werd. De eerste reed zeker niet slecht, maar meerdere konden gewoon zien dat het eigenlijk niet beter was dan de gene die nu 2de was. Maar diegene die eerste is heeft meer medailles :')
Ik ben een simpele 1x in de week ruiter, maar als ik ooit beter wordt en alles zou ik gewoon niet hoger willen en verder de paardenwereld inwillen want het lijkt me een vreselijke wereld, inderdaad hoor ik er weinig goeds over :') Ja en dat is omdat het dressuur is. Iedereen heeft er een ander zicht op en daarom is het dus... Meer gevuld met je eigen mening. Daarom is elke jury anders eh :") Dus tja, springen enzo is dan een stuk eerlijker omdat ne daar echt met punten werd en niet met je eigen mening ^^ Ik rij zelf al idk... 12 jaar paard en heb 2 paarden en heb zelf al heel wat paarden opgeleerd en wedstrijden gereden. De paardenwereld is echt niet eerlijk, dat kan ik je wel zeggen ja ^^" |
|
| |
Quinty 191 Actief "Pure blood is no guarantee of virtue!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 22:32 | |
| urg zoveel hart verscheurende topics.. xD Snowdrop die kittens krijgt Nieuwe topic van Tall en little En eigen topic met Routpaw
@Gravelsmoke +1 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|