|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 14:23 | |
| Ja dat is echt een feest! En als je geluk hebt dan zie je ook eens lekker wat speciale mensen voorbij gaan :") nee srs ik heb echt al veel last gehad van pervs en agressieve mensen op de trein Omg Wind x Tall xD No, just no :"D De enigste katten van mezelf waar ik aan kan denken voor nestjes atm is Lurkie. Snow eig ook maar ze heeft nog maar net een nestje gehad :")
Ik herinner me nog de dagen dat er om de week een kitten search open sprong x) |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 14:25 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 14:28 | |
| Dat waren mooie dagen :') Weetje, Neverland zou ook soort van in aanmerking komen om ooit een nestje te hebben.. Maar dan moet 'ie een mooie poes vinden in zijn leeftijdscategorie en die is niet al te bevolkt, hoewel hij nog niet zo oud is :') (wrm zijn er zo weinig katten rond de 40 manen?) En Lurkie die een nestje heeft, ik kan het me zo voorstellen :') Hij zou de kittens wss tamelijk irritant vinden nietwaar? also, welke poes komt nu in aanmerking om kitties van Lurkie te krijgen (a)
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 14:30 | |
| - Winddancer schreef:
- Dat waren mooie dagen :')
Weetje, Neverland zou ook soort van in aanmerking komen om ooit een nestje te hebben.. Maar dan moet 'ie een mooie poes vinden in zijn leeftijdscategorie en die is niet al te bevolkt, hoewel hij nog niet zo oud is :') (wrm zijn er zo weinig katten rond de 40 manen?) En Lurkie die een nestje heeft, ik kan het me zo voorstellen :') Hij zou de kittens wss tamelijk irritant vinden nietwaar? also, welke poes komt nu in aanmerking om kitties van Lurkie te krijgen (a)
Omdat mensen hun katten niet oud willen maken :") never is rond de 40, snow is 60. Tiger is rond de 14 en lurks is bijna 20~ Hij zou eig al 24 moeten zijn maar goed xD Welp mss zijn partner? :"D Nice Marieke! c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 14:34 | |
| Ik heb niet eens een account dat in aanmerking komt xD Leo maybe? Maar die gaat wss opzoek naar een partner wat biologisch de beste keuze zou zijn voor de beste kits :"D Maar de rest niet. Ace zal wss een Oom type worden voor alle kits ~Dus als Lurkie/Rough kits krijgen moet hij maar oppassen >3~
Mensen, ik ga ooit nog een posten, please wait xD |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 14:37 | |
| Iemand een topic met Solar? c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 15:11 | |
| ugh xD Dat moment dat je een spel wil installeren maar de code nie meer vind :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 16:24 | |
| Wind x Tall? I'm game (dat is een grapje) Zus geslaagd (: Oh, en vandaag is de dag dat jullie al drie jaar met me opgescheept zitten guys! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 16:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wind x Tall? I'm game
(dat is een grapje)
Zus geslaagd (: Oh, en vandaag is de dag dat jullie al drie jaar met me opgescheept zitten guys! Perverrt >D (jk jk) Gefeliciteerd voor haar en confetti voor jou jeej!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 16:53 | |
| Tall heeft dat vast geleerd van Never De goede oude tijd dat never met een appie kits kreeg, oh lordie~
Gefeli aan je zus Emsie~ En natuurlijk ook aan jou met je driejarige bestaan hiero :"D
Ja jamie, leo x augurk = te fab voor leven <'3
|
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 17:05 | |
| Goh...ik heb gepost |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 18:44 | |
| - Lynxfang schreef:
- Goh...ik heb gepost
moet ik ook nog eens doen ._. waar is mijn zin en inspi als ik het nodig heb (': |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 18:49 | |
| En toen zat je in een familie weekend op Texel .___. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 19:08 | |
| |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 19:15 | |
| Vakantie en niks meer aan je hoofd hebben de komende 2 maanden is zo lekkerrrr |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 19:21 | |
| - Lakepaw. schreef:
- HELLO I GRADUATED
WHOOOO!!! Good job Juul <3 Eindelijk d'r vanaf right?? |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 19:23 | |
| Ik kan niet stoppen met fangirlen over een manga die ik nu al 5x heb gelezen wrm ist zo freakin cute
just why icant
Jaloers Juul, echt, ik moet nu nog een week leren en dan kan het stressen beginnen of ik mn diploma nu heb of nie :"( |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 19:55 | |
| - Lizardpaw schreef:
- Not gonna learn today xD
+1 het zou verboden moeten zijn om te leren van vrijdag tot zondag T^T |
|
| |
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:02 | |
| @Kip, dan zouden ze school ook wel eens mogen afschaffen! |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jun 2016 - 20:03 | |
| lijkt me een goed plan! xD google leert ons alles wel heheh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|