|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:05 | |
| - Arrowthrill schreef:
- De meeste onnatuurlijke kleuren spoelen er ook bij zwemmen al wa uit.
En ugh k wil graag paardrijden maar t is 55 per maand en das echt veel voor me met mn kamer etc al ;-; Yoo Wazzie! Hoe is t? c: En hoezo 55 per maand? Want opzich valt dat mee als je iedere week kan gaan hoor, anders is 't 12 en n half tegenwoordig :') |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:06 | |
| *Ziet net dat Waspsting haar post had aangepst*
Shizzels, ik las het pas nadat ik gepost had x) |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:16 | |
| - Arrowthrill schreef:
En ugh k wil graag paardrijden maar t is 55 per maand en das echt veel voor me met mn kamer etc al ;-; okay, tnx ^-^ & oeh, ja, dat is best duur, misschien kan je een andere plek vinden die goedkoper is? Kleinere maneges zijn vaak wat goedkoper |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:21 | |
| Hè gatverdamme het is zo fijn hoe één iemand je hele dag weer kan verpesten XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:23 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Hè gatverdamme het is zo fijn hoe één iemand je hele dag weer kan verpesten XD
How come? :c |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:24 | |
| - Stallionheart schreef:
- *Ziet net dat Waspsting haar post had aangepst*
Shizzels, ik las het pas nadat ik gepost had x) maakt niet uit haha, maar this wel handig om even rekening mee te houden c; |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:26 | |
| - Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
Shizzels, ik las het pas nadat ik gepost had x) maakt niet uit haha, maar this wel handig om even rekening mee te houden c; *Legt Stallionheart aan de lijband* Nog even wachten (a) Btw, Omen heeft een mooi setje |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:27 | |
| - Zealspark schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Hè gatverdamme het is zo fijn hoe één iemand je hele dag weer kan verpesten XD
How come? :c Ach, als je je nek voor iemand uitsteekt en diegene opeens gaat zeggen dat we het misschien toch maar af moeten lazen XD . Ik regel echt nooit meer wat... Maar ik ga maar eens naar bed, welterusten allemaal :3 |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:29 | |
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
Shizzels, ik las het pas nadat ik gepost had x) maakt niet uit haha, maar this wel handig om even rekening mee te houden c; *Legt Stallionheart aan de lijband* Nog even wachten (a)
Btw, Omen heeft een mooi setje Aw dankjewel! 't Was echt het perfecte plaatje voor d'r <3 Dus ik moest er wel een setje van maken hehe. |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:32 | |
| - Zealspark schreef:
- Arrowthrill schreef:
En ugh k wil graag paardrijden maar t is 55 per maand en das echt veel voor me met mn kamer etc al ;-; Yoo Wazzie! Hoe is t? c: En hoezo 55 per maand? Want opzich valt dat mee als je iedere week kan gaan hoor, anders is 't 12 en n half tegenwoordig :') 55 per maand is duur of k nu elke week ga of nie. T komt bovenop mn huur, mn zorgverzekering, mn telefoon rekening, wat k maandelijks moet betalen aan eten etc. Ik woon half in amsterdam daar heb je nie veel keus qua maneges en leiden vrees k da t allemaal kakkers zijn daarzo. Van die tutjes met veel geld |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:32 | |
| - Arrowthrill schreef:
En ugh k wil graag paardrijden maar t is 55 per maand en das echt veel voor me met mn kamer etc al ;-; Wow dat is best goedkoop daar dan, als ik in de buurt wil moet ik 70,- per maand betalen. #huilt zachtjes |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:33 | |
| - Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
Shizzels, ik las het pas nadat ik gepost had x) maakt niet uit haha, maar this wel handig om even rekening mee te houden c; *Legt Stallionheart aan de lijband* Nog even wachten (a)
Btw, Omen heeft een mooi setje Aw dankjewel! 't Was echt het perfecte plaatje voor d'r <3 Dus ik moest er wel een setje van maken hehe. Was de foto al zo of heb je hem nog wat bewerkt? Wasp is ook pretty trouwens :3 |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:34 | |
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
Btw, Omen heeft een mooi setje Aw dankjewel! 't Was echt het perfecte plaatje voor d'r <3 Dus ik moest er wel een setje van maken hehe. Was de foto al zo of heb je hem nog wat bewerkt? Wasp is ook pretty trouwens :3 Bewerkt! Maar niet heel erg. Ik kan plaatjes simpelweg gewoon niet laten zoals ze zijn, ik moet er altijd eerst wat mee doen. En de oogkleur aanpassen haha, ik ben nooit tevreden over de oogkleur xD Dankje <33 Heb in haar setje veel meer tijd gestoken hehe, met dat litteken en zo ~ |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:36 | |
| - Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
Btw, Omen heeft een mooi setje Aw dankjewel! 't Was echt het perfecte plaatje voor d'r <3 Dus ik moest er wel een setje van maken hehe. Was de foto al zo of heb je hem nog wat bewerkt? Wasp is ook pretty trouwens :3 Bewerkt! Maar niet heel erg. Ik kan plaatjes simpelweg gewoon niet laten zoals ze zijn, ik moet er altijd eerst wat mee doen. En de oogkleur aanpassen haha, ik ben nooit tevreden over de oogkleur xD Dankje <33 Heb in haar setje veel meer tijd gestoken hehe, met dat litteken en zo ~ Ze zijn wel erg gaaf (: Ik heb mijn setje zelf gemaakt en niet bewerkt, alleen twijfel ik erover of ik dat nu wel of niet moet doen en zo ja hoe dan x) Ik werk met online editing programma's zoals Picmonkey enz. |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:40 | |
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
- Omen schreef:
- Stallionheart schreef:
Btw, Omen heeft een mooi setje Aw dankjewel! 't Was echt het perfecte plaatje voor d'r <3 Dus ik moest er wel een setje van maken hehe. Was de foto al zo of heb je hem nog wat bewerkt? Wasp is ook pretty trouwens :3 Bewerkt! Maar niet heel erg. Ik kan plaatjes simpelweg gewoon niet laten zoals ze zijn, ik moet er altijd eerst wat mee doen. En de oogkleur aanpassen haha, ik ben nooit tevreden over de oogkleur xD Dankje <33 Heb in haar setje veel meer tijd gestoken hehe, met dat litteken en zo ~
Ze zijn wel erg gaaf (: Ik heb mijn setje zelf gemaakt en niet bewerkt, alleen twijfel ik erover of ik dat nu wel of niet moet doen en zo ja hoe dan x) Ik werk met online editing programma's zoals Picmonkey enz. thanks C: Ik vind Stallion zo d'r heel mooi uit zien hoor, dacht eerlijk gezegd dat je hem bewerkt had hahaha. Dus denk dat dat niet per sé nodig is. Aah, ik zou daar echt nooit wat mee kunnen xD. Ik gebruik zelf photoshop, werkt heel fijn! |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:42 | |
| Nope, gewoon naturel met een randje c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 21:57 | |
| whoop hotte boter tnx to Bo <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 22:20 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Zealspark schreef:
- Creamyfrost schreef:
How come? :c Ach, als je je nek voor iemand uitsteekt en diegene opeens gaat zeggen dat we het misschien toch maar af moeten lazen XD . Ik regel echt nooit meer wat...
Maar ik ga maar eens naar bed, welterusten allemaal :3 Ahnee dat is idd niet leuk :c Maar goodnight! ^^ Ik ga zometeen ook maar eens slapen, drukje weekje gehad en volgende week vrijdag m'n eerste examen >< |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 22:26 | |
| Ik heb karakters kort uitgeschreven, misschien word deze fanfic nog wel wat. |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 jun 2016 - 22:29 | |
| Is Bo eigenlijk nog hier? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |