We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jun 2016 - 21:57
Is Beertje hier? c:
@Nightthorn
Citaat :
Calico Wanneer een tortie (schildpad) ook wit heeft, dan wordt dit calico genoemd (of tri-color, oftewel “schildpad met wit”). Meestal zijn de kleuren dan duidelijker afgelijnd, en niet zozeer gemengd. In de volksmond wordt aan een kat in deze kleur de benaming “lapjes-kat” gegeven. In deze variant bestaan enkel poezen, want het is genetisch onmogelijk om een calico (lapjes-) kater te zijn.
Al zijn er al meerdere Calico katers met kits geweest op WC dus we hebben t niet echt 'onmogelijk' gemaakt. Maar het is natuurlijk leuker en meer ic om je er wel aan te houden.
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jun 2016 - 22:31
Stallion is een Torbie, hij is wel vruchtbaar (: Genetisch gezien is dat alleen mogelijk als hij een Chimera is, dat zijn 2 kittens die met elkaar versmelten. Heb het nog nagezocht toen ik zijn uiterlijk veranderde
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jun 2016 - 22:57
ehm... Chimera kan oa door iets dat door mensen is veroorzaakt. Ik doe namelijk mijn biotechnologisch project over oa chimera muizen ^^" Idk hoe het natuurlijk zit met katten enzo... maar chimera is eig het feit dat een kat gesplitste eigenschappen heeft en twee type cellen heeft met verschillend DNA. Dat kan er oa voor zorgen dat ze bv... ook verschillende geslachtcellen kunnen hebben, wat ervoor kan zorgen dat ze 2 types van nakomelingen kunnen hebben etc XD
Nightthorn
Member
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jun 2016 - 23:00
Butterstar schreef:
Is Beertje hier? c:
@Nightthorn
Citaat :
Calico Wanneer een tortie (schildpad) ook wit heeft, dan wordt dit calico genoemd (of tri-color, oftewel “schildpad met wit”). Meestal zijn de kleuren dan duidelijker afgelijnd, en niet zozeer gemengd. In de volksmond wordt aan een kat in deze kleur de benaming “lapjes-kat” gegeven. In deze variant bestaan enkel poezen, want het is genetisch onmogelijk om een calico (lapjes-) kater te zijn.
Al zijn er al meerdere Calico katers met kits geweest op WC dus we hebben t niet echt 'onmogelijk' gemaakt. Maar het is natuurlijk leuker en meer ic om je er wel aan te houden.
Aha, maar ik bedoelde het meer als voorbeeld dat het niet ongewoon is voor Warrior Cats
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.