We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
CAT'S PROFILE Age: Definitely more then 13 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 0:23
Routpaw schreef:
ohhhh damn, die serie klinkt zo good T^T maar ik ben echt een pluisje als het aankomt op horror gebied haha
seizoen 1 en 3 zijn totaal niet eng though!! die kan jij wel aan denk ik c: c: 2 is ook prima te doen als je een gekkenhuis normaal vind x'D Ik heb 4 niet gezien door mijn coulrofobie en 5 blijf ik steeds afhaken. Maar 1 is echt primaaa. Elk seizoen heeft zeg maar een hele andere verhaallijn maar meestal wel met een paar van dezelfde acteurs. Ik zou het zeker geen horror noemen want je schrikt niet echt ofzooo
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Alderpaw
Member
32 Actief
CAT'S PROFILE Age: Around 10 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 0:57
Heavepaw schreef:
Whispersong schreef:
Mousewish schreef:
Oi! Marieke! Wat is Overwatch precies? Ik heb er wat over gehoord maar ik snap niet helemaal wat 't is lol. Is het een multiplayer game of?
late reactie sorry Overwatch is een multiplayer first person shooter game geval ding voor de PS4, Xbox One en PC (niet zeker of het voor meer dingen verkrijgbaar is). Het heeft in totaal 21 verschillende karakters die verdeeld zijn in 4 classes (offense, defense, tank, support) en ieder karakter heeft compleet verschillende aanvallen/abilities die verschillen van het plaatsen van turrets tot jezelf invriezen om te healen tot een ding op een enemy schieten dat de damage die op die specefieke enemy gedaan wordt vergroot.
Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik een shooter game leuk zou vinden, but it happened :')
Het klinkt leuk o3o maar enige probleem, je kan volgens mij zonder betalen niet multiplayer spelen. En ik betaal atm niks. Dusss dan zou ik 'm niet kunnen spelen, right? (playstation 4)
Idk, to be honest. Op de PC versie, die ik heb (A), hoef je alleen het aankoop bedrag te betalen, maar weet niet of het op PS4 gebruikt maakt van het PS network systeem :/
"Pain is your friend; it is your ally. Pain tells you when you have been seriously wounded. And you know what the best thing about pain is? It tells you you're not dead yet"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 8:07
Mooooorning ^^ Gister wezen shoppen in Arnhem. In de bieb hebben ze een glijbaan 0--0 Zometeen zwemmen in het buitenzwembad hier
:::
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 8:48
Alderpaw schreef:
Heavepaw schreef:
Whispersong schreef:
Mousewish schreef:
Oi! Marieke! Wat is Overwatch precies? Ik heb er wat over gehoord maar ik snap niet helemaal wat 't is lol. Is het een multiplayer game of?
late reactie sorry Overwatch is een multiplayer first person shooter game geval ding voor de PS4, Xbox One en PC (niet zeker of het voor meer dingen verkrijgbaar is). Het heeft in totaal 21 verschillende karakters die verdeeld zijn in 4 classes (offense, defense, tank, support) en ieder karakter heeft compleet verschillende aanvallen/abilities die verschillen van het plaatsen van turrets tot jezelf invriezen om te healen tot een ding op een enemy schieten dat de damage die op die specefieke enemy gedaan wordt vergroot.
Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik een shooter game leuk zou vinden, but it happened :')
Het klinkt leuk o3o maar enige probleem, je kan volgens mij zonder betalen niet multiplayer spelen. En ik betaal atm niks. Dusss dan zou ik 'm niet kunnen spelen, right? (playstation 4)
Idk, to be honest. Op de PC versie, die ik heb (A), hoef je alleen het aankoop bedrag te betalen, maar weet niet of het op PS4 gebruikt maakt van het PS network systeem :/
Ik weet het ook niet... Maar op de Xbox One is het volgens mij wel dat je Xbox Gold ofzo moet hebben :') Ik heb een beetje spijt van dat ik het voor de Xbox heb gekocht ipv de PC, aangezien al mijn vrienden die Overwatch hebben het op de PC hebben ;-;