We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 18:01
Stallionheart schreef:
Routpaw schreef:
Thornflame schreef:
Routpaw schreef:
ughhhh en m'n post was *poef* weg T^T welp gewoon weer opnieuw beginnen dan
Je kan je post in Word maken of op wordcounter.net
Ja dat moet ik voortaan maar doen, want dit begint frustrerend te worden haha. thanks voor de tip
Ik duid ook altijd aan ingelogd blijven, dat helpt soms ook want als je een poosje aan het typen bent gooit ie je soms van de site af als je dat niet aangevinkt hebt staan (: Maar WORD is het veiligste :3
ik ben altijd ingelogd haha, maar ik drukte perrongelijk op iemand zn onderschrift, waardoor ik naar diens voorsteltopic werd geleid en mn post weg was :p
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Volepaw
Member
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 18:04
Ik heb daarvoor een automatisme gecreëerd. Ik kopieer mijn post automatisch nadat ik deze getypt heb, omdat ik vaker problemen heb met mijn internet verbinding. En dan heb ik toch mijn post nog ^^
Ohman, kheb stress voor morgen. Mijn examens beginnen dan ;_;
Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming, just kєєp swimming.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 18:52
Mamamia Ravel was prachtig <3 Vooral het laatste deel hmmm <3 Al zaten we echt op de slechtste plekken ooit en konden we maar de helft van het podium zien x'D
Ask us no questions and we’ll tell you no lies .
Dawnwhisper
Member
Eline 319 Actief Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 19:33
Warpaw schreef:
Thornflame schreef:
#Above: EIgenlijk zou je gwn voor de lol als je George's acc hebt (Gorgelion) dezelfde avatar moeten doen maar dan de andere kant op XD
Omg please doe dat, dat idee is geweldig xDDDDD
Ik zal het doen als zij het ermee eens is en ik kans heb om het voor Liongorge te worden, oké? (: Maar holy shit iedereen komt met zo'n prachtige sheet aanzetten en dan heb je mijn zielige aanmelding haha XD