We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jun 2016 - 19:03
Mousewish schreef:
Oi! Marieke! Wat is Overwatch precies? Ik heb er wat over gehoord maar ik snap niet helemaal wat 't is lol. Is het een multiplayer game of?
late reactie sorry Overwatch is een multiplayer first person shooter game geval ding voor de PS4, Xbox One en PC (niet zeker of het voor meer dingen verkrijgbaar is). Het heeft in totaal 21 verschillende karakters die verdeeld zijn in 4 classes (offense, defense, tank, support) en ieder karakter heeft compleet verschillende aanvallen/abilities die verschillen van het plaatsen van turrets tot jezelf invriezen om te healen tot een ding op een enemy schieten dat de damage die op die specefieke enemy gedaan wordt vergroot.
Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik een shooter game leuk zou vinden, but it happened :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jun 2016 - 19:32
Ah man ik heb sinds maandag keelpijn en dat is over aan het aan en nu heb ik zo'n irritant gevoel alsof er 'n brok in m'n keel zit. 't Is te vergelijken met dat akelige gevoel voordat je moet huilen ;_;
Fallowsong
Member
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain. If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for, Write to me and escape.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jun 2016 - 21:40
Hij faalt in het leven, tbh geen idee wanneer ik het aangepast heb maar hij is niet zo braafjes, wilt met alles de bosjes in en kan niet eens vissen? :"D Hij is geen goede Riverclanner xD
The extreme always seem to make an impression
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jun 2016 - 23:37
Whispersong schreef:
Mousewish schreef:
Oi! Marieke! Wat is Overwatch precies? Ik heb er wat over gehoord maar ik snap niet helemaal wat 't is lol. Is het een multiplayer game of?
late reactie sorry Overwatch is een multiplayer first person shooter game geval ding voor de PS4, Xbox One en PC (niet zeker of het voor meer dingen verkrijgbaar is). Het heeft in totaal 21 verschillende karakters die verdeeld zijn in 4 classes (offense, defense, tank, support) en ieder karakter heeft compleet verschillende aanvallen/abilities die verschillen van het plaatsen van turrets tot jezelf invriezen om te healen tot een ding op een enemy schieten dat de damage die op die specefieke enemy gedaan wordt vergroot.
Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik een shooter game leuk zou vinden, but it happened :')
Het klinkt leuk o3o maar enige probleem, je kan volgens mij zonder betalen niet multiplayer spelen. En ik betaal atm niks. Dusss dan zou ik 'm niet kunnen spelen, right? (playstation 4)
Bitterball
Member
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you