|
|
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:02 | |
| Succes met het vinden dan Waz en probeer natuurlijk jezelf zo koel mogelijk te houden |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:03 | |
| Thanks |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:04 | |
| - Firedance schreef:
- Jawel, wel leuk, anders zou ik het geen minuut volhouden.
En we zoeken naar alles van de oorspronkelijke bevolking en contactperiode met Columbus. Op de andere site hopen we een soort ceremoniele plaats te vinden, mogelijk de plek waar de cassique zat, hoofd van een van de Chiefdoms die er hier waren toen de Spanjaarden hier kwamen. Wauw, Wazoula, dat klinkt echt ziek gaaf. Gewoon echt geweldig. |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:04 | |
| Ik wil wel topic met Gravelsmoke : 3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:06 | |
| Weer een halfuur door leren en dan een postje met Raptor plaatsen C: |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:07 | |
| - Glowstick schreef:
- Ik wil wel topic met Gravelsmoke : 3
Jey Voorkeur wie de beginpost maakt, en waar, en dingen die ik moet weten over je karakter? |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:08 | |
| Voor het eerst in lange tijd gepost met Ottertje :3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:09 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Glowstick schreef:
Jey Voorkeur wie de beginpost maakt, en waar, en dingen die ik moet weten over je karakter? Jij!! Waar maakt me niet uit. Laten we maar doen dat het is voordat hij neergevallen is dus: Flinterdun doordat hij een week of twee niet gegeten heeft en afwezig doordat hij heel slecht slaapt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:10 | |
| - Otterflight schreef:
- Voor het eerst in lange tijd gepost met Ottertje :3
Gefeliciflapstaart :') Otter vind ik nog steeds een leuk karakter en ik heb Viperpaw nog steeds (ergens in het stof, maar hij bestaat en leeft nog) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:12 | |
| - Glowstick schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Glowstick schreef:
Jey Voorkeur wie de beginpost maakt, en waar, en dingen die ik moet weten over je karakter? Jij!! Waar maakt me niet uit. Laten we maar doen dat het is voordat hij neergevallen is dus: Flinterdun doordat hij een week of twee niet gegeten heeft en afwezig doordat hij heel slecht slaapt. Oké. Ik doe wel ergens in het Thunderclan territorium. Lekker makkelijk Wat aardig dat jij je karakters door zulke situaties trekt. Arm ding :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:14 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Glowstick schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Glowstick schreef:
Jey Voorkeur wie de beginpost maakt, en waar, en dingen die ik moet weten over je karakter? Jij!! Waar maakt me niet uit. Laten we maar doen dat het is voordat hij neergevallen is dus: Flinterdun doordat hij een week of twee niet gegeten heeft en afwezig doordat hij heel slecht slaapt. Oké. Ik doe wel ergens in het Thunderclan territorium. Lekker makkelijk
Wat aardig dat jij je karakters door zulke situaties trekt. Arm ding :') Hahahaah wat dat betreft ben ik een drama queen ja x'D De enige die gezond is van mijn karakters is Puddlepaw... Oeps |
|
| |
Anouk 35 Actief Piece by piece, I'm collecting myself off the ground where you abandonned me. Piece by piece I'll fill the holes that you burned in me at six moons old.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:21 | |
| Anouk be like, laat ik even met Hell en Ermine op het bc clanevent posten en daar dan in totaal 1.1k aan besteden en daarna geen tijd meer hebben om op andere plaatsen te posten, whyyyyyy |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:24 | |
| Mousedung. Morgen is mijn AK examen al en ik ben zo verrot dat leren maar niet goed gaat >< |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:30 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Otterflight schreef:
Gefeliciflapstaart :') Otter vind ik nog steeds een leuk karakter en ik heb Viperpaw nog steeds (ergens in het stof, maar hij bestaat en leeft nog) Ik vraag me af waar de andere kittens gebleven zijn x) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:33 | |
| - Otterflight schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Otterflight schreef:
Gefeliciflapstaart :') Otter vind ik nog steeds een leuk karakter en ik heb Viperpaw nog steeds (ergens in het stof, maar hij bestaat en leeft nog) Ik vraag me af waar de andere kittens gebleven zijn x)
Moet je ff rond kijken of de eigenaren actief zijn of niet, anders kan je kijken of jij de kittens mag krijgen om weer door te geven aan anderen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:39 | |
| - Glowstick schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Glowstick schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Glowstick schreef:
Jey Voorkeur wie de beginpost maakt, en waar, en dingen die ik moet weten over je karakter? Jij!! Waar maakt me niet uit. Laten we maar doen dat het is voordat hij neergevallen is dus: Flinterdun doordat hij een week of twee niet gegeten heeft en afwezig doordat hij heel slecht slaapt. Oké. Ik doe wel ergens in het Thunderclan territorium. Lekker makkelijk
Wat aardig dat jij je karakters door zulke situaties trekt. Arm ding :') Hahahaah wat dat betreft ben ik een drama queen ja x'D De enige die gezond is van mijn karakters is Puddlepaw... Oeps Goh, ik denk dat Puddlepaw dat erg aardig van je vind. Hier is de link van het topic: https://www.warriorcatsnl.com/t29373-treehuggerLach Gravelsmoke niet te hard uit, haar Ego is al gekrenkt :') |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:53 | |
| Zo, heb een presentatie gemaakt, wiskunde ken ik vanbuiten en vanbinnen en mijn twee toppaardjes zijn ook gereden! Nu ist tijd om wat te posten c: |
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 20:56 | |
| Ik ga naar bed, weltrusten iedereen |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 21:05 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 mei 2016 - 21:08 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|