|
|
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:58 | |
| -volgt dat topic stiekem al een tijdje- |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:58 | |
| Ik wil posten, maar das chiller op mn netbook, maar die wil nie verbinden met de wifi :c |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:00 | |
| ah da's rot waz :U Is het verder wel leuk daar tot nu toe? hehe |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:02 | |
| @Lolo; Nou, Puddle actief, Raptor actief, dat zijn er al twee c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:05 | |
| God ik ben echt verlieft op dit setje nu nog douchen lol byee XDD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| - Waspsting schreef:
- ah da's rot waz :U
Is het verder wel leuk daar tot nu toe? hehe Jawel t is heel gaaf hier. Zooo anders dan thuis natuurlijk. En een uurtje wandelen en het zweet loopt je al over de rug xD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Ik wil setjes maken, ik wil posten, I wanna be a cat again ;_________;
Sentiment gevoel opeens, idk why |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:06 | |
| True nath, denk dat ik maar is op haar ga kijken... Ze heeft wel een nieuw setje nodig though, idk ik vind deze wel leuk maar ?? hahaha
Hmm waz, ik heb dat probleem al als ik gewoon loop xD Maar leuk dat het gaaf is! Kan ik goed begrijpen hehe. |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:07 | |
| - Honeyscent schreef:
- Ik wil setjes maken, ik wil posten, I wanna be a cat again ;_________;
Sentiment gevoel opeens, idk why je mag voor mij wel setje maken want het lukt niet voor puddle potdomme :c omdat ik naar bed ga en wss niet meer online kom en je zin heb om een setje te flansen voor moi klikgraag fotootjes waar die niet te oud lijkt <'3 en als je een naam wilt puddleshine : ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:08 | |
| Mevrouw van het hotel is ook heel vriendelijk. T is ook nie zo groot dus we hebben alle ruimte voor onszelf. Morgen bubbelbad op het terras |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:09 | |
| - Puddlepaw. schreef:
- Honeyscent schreef:
Sentiment gevoel opeens, idk why
je mag voor mij wel setje maken want het lukt niet voor puddle potdomme :c omdat ik naar bed ga en wss niet meer online kom en je zin heb om een setje te flansen voor moi klik
graag fotootjes waar die niet te oud lijkt <'3 en als je een naam wilt puddleshine : ) Ik zal es voor je kijken zodra Walter naar huis toe is c: Stuur je 'm dan wel via PB. Also, ik heb zin in een apprentice/kitten die gewoon een heel leuk of in ieder geval interessante tijd door gaat brengen, want ik begin te veel als Warrior en dan kom ik vast te zitten met ze ;______; |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:09 | |
| - Firedance schreef:
- Mevrouw van het hotel is ook heel vriendelijk. T is ook nie zo groot dus we hebben alle ruimte voor onszelf. Morgen bubbelbad op het terras
dayum klinkt goed :c ich will auch!!! >( goodnight peepz!! |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:10 | |
| - Honeyscent schreef:
Sentiment gevoel opeens, idk why Omg als je een setje... in mijn geval ava wilt en kan maken... yes please. Ik wil een bijpassende avatar voor bij Inners sigje (A) Cuz I'm not ready to leave it behind ;w; |
|
| |
36 Actief
| |
| En hier ben ik de halve dag mee bezig ... Heb al een jaar geen paint gebruikt.. - tekening:
|
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Zo, dit gaat haar nog bitterder maken XD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:11 | |
| Het sneue aan Kestrelwing: Hij heeft kits maar heeft nooit vader mogen zijn :p
stiekem ff een of andere chick aan de haak slaan en bezwangeren zodat hij toch nog vader wordt |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:15 | |
| Arme Kestrel haha en hoe jong is ie nu eigenlijk ? >D |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:24 | |
| Nog bitterder, nooooo. Bark gaat nooit succes hebben zo x3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:25 | |
| - Lizardpaw schreef:
- Nog bitterder, nooooo. Bark gaat nooit succes hebben zo x3
Gheghe sorry :') |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 21:27 | |
| - Kingslayer schreef:
- Arme Kestrel haha en hoe jong is ie nu eigenlijk ? >D
Tja dat is nogal een lasting puntje x'D Ik heb geen flauw idee welke leeftijd geschikt/realistisch is, heeft iemand een idee? ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|