|
|
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:15 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Wie wilt er een topic met Chestnutje? Ze heeft op het moment nog geen topics met haar nieuwe leeftijd en ik wil haar wat meer actiever maken ^^
Je mag ook reageren op het open topic xD Ik wil wel met Whiffle? @Yanthe; Stiekem is Raptor ook wel een beetje sad... wacht maar wanneer ik zijn geschiedenis heb uit getypt. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:16 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Wie wilt er een topic met Chestnutje? Ze heeft op het moment nog geen topics met haar nieuwe leeftijd en ik wil haar wat meer actiever maken ^^
Je mag ook reageren op het open topic xD Ik wil wel met Whiffle?
@Yanthe; Stiekem is Raptor ook wel een beetje sad... wacht maar wanneer ik zijn geschiedenis heb uit getypt. Is goed ^^ Wie maakt? |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:16 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Raptorpaw schreef:
- Chestnutkit schreef:
@Yanthe; Stiekem is Raptor ook wel een beetje sad... wacht maar wanneer ik zijn geschiedenis heb uit getypt. Is goed ^^ Wie maakt? Zou jij 'm willen maken? Ik ga nu namelijk nog ff twee wiskunde opdrachten maken. Dan kan ik daarna nog even posten. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:17 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Raptorpaw schreef:
- Chestnutkit schreef:
@Yanthe; Stiekem is Raptor ook wel een beetje sad... wacht maar wanneer ik zijn geschiedenis heb uit getypt. Is goed ^^ Wie maakt? Zou jij 'm willen maken? Ik ga nu namelijk nog ff twee wiskunde opdrachten maken. Dan kan ik daarna nog even posten. Is goed ^^ |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:21 | |
| Alright, dan zie ik 'm wel verschijnen c: Leuk, na dat laatste topic met Claw~ |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:27 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:43 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- hehe nice nath <3 wie gaat 'm dan maken? ik moet eerst m'n setje maken voordat ik met haar kan posten though en ik ga straks ook douchen + naar bed dus hij komt dan pas morgen of overmorgen of zo hehe
Stiekem had ik al een perfect comeback ideetje. Volg je toevallig het topic Raptor x Lizard? Omg ik vind het nu al leuk nath Nee, eigenlijk niet, maar ik ga het nu wel volgen, hehe. En mouse d'r setje is af, ik moet alleen kiezen tussen Mousewish en Mouseflower... Mijn voorkeur gaat vgm uit naar Mouseflower, maar Mousewish idk het voelt wat mooier aan?? ik weet niet haha xD Wat vinden jullie? [0] Mouseflower [0] Mousewish |
|
| |
Science 4 life ❤ 48 Actief You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:44 | |
| [0] Mouseflower [1] Mousewish
God eig zou ik Tigertje ook eens doen maar idk sigh... :c
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee welke clan ik deze moet doen god xD |
|
| |
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:44 | |
| Jongens ik nodig jullie even uit om naar Bitter's profiel te kijken, het is de beste die ik tot nu toe 'uitgeschreven' heb. |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:45 | |
| Ik vind Mousewish zelf mooier klinken c; |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:45 | |
| ik heb nu mouse d'r setje, met naam mouseflower in os, maar heb ook nog een andere versie met mousewish xD |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:46 | |
| - Risingpaw schreef:
- [0] Mouseflower
[1] Mousewish
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee welke clan ik deze moet doen god xD Riepen we laatst toen niet met zn alle tegelijk Shadowclan, Riverclan en Windclan? XD Kies Riverclan of Shadowclan ;D xD |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:47 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:48 | |
| [1] Mouseflower [2] Mousewish
@Lolo; Nou, wil je straks na mijn post met Mouse anders binnen springen. Want Raptor geraagd zich als een held en iedereen weet het erge pesten van Raptor nog wel naar Lizard toe en nu dit. Mooie improvement toch? Mouse zal t vast niet erg vinden Raptor zo te treffen c: |
|
| |
218 Actief
| |
| - Ravi schreef:
- Risingpaw schreef:
- [0] Mouseflower
[1] Mousewish
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee welke clan ik deze moet doen god xD Riepen we laatst toen niet met zn alle tegelijk Shadowclan, Riverclan en Windclan? XD Kies Riverclan of Shadowclan ;D xD yeah. yeah dat deed je Maar als je alles roept ist moeilijk om te kiezen :c En omg Mimi, het is kunst, echt kunst, I LOVE IT |
|
| |
| |
| - Chestnutkit schreef:
- Of Thunderclan xD
Ja, daar komt onze discussie weer hoor xD Zeg Riverclan, dan kan ie op zn minst vriendjes worden met Owl en Rushing x3 |
|
| |
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| KOM IN RIVERCLAN DEZE MAN HIER MOET VRIENDEN HEBBEN :DDDD |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:50 | |
| - Bitterball schreef:
- Jongens ik nodig jullie even uit om naar Bitter's profiel te kijken, het is de beste die ik tot nu toe 'uitgeschreven' heb.
Held |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:51 | |
| Oh ja, Riverclan kan ook xD |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 22:53 | |
| - Whifflepaw schreef:
- [1] Mouseflower
[2] Mousewish
@Lolo; Nou, wil je straks na mijn post met Mouse anders binnen springen. Want Raptor geraagd zich als een held en iedereen weet het erge pesten van Raptor nog wel naar Lizard toe en nu dit. Mooie improvement toch? Mouse zal t vast niet erg vinden Raptor zo te treffen c: is goed hahah x3 mar post komt denk ik morgen dan, ik ga nu richting bed c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|