|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:44 | |
| Onweer is enkel leuk als je binnen zit, onder een dekentje.. x'D |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:50 | |
| Mijn hondje is zo bang voor onweer. :c Ik ben blij dat t niet hier is. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 23:10 | |
| Toch maar gepost omdat dat oplucht wanneer je je ff niet super chill voelt. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 23:12 | |
| - Silverstar schreef:
- Mijn hondje is zo bang voor onweer. :c Ik ben blij dat t niet hier is.
Lol mijn hond gaat erin spelen en liggen in de tuin :') #witteherderprobs we hádden een witte herder xD |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 23:23 | |
| - Silverstar schreef:
- Mijn hondje is zo bang voor onweer. :c Ik ben blij dat t niet hier is.
Ik denk dat ik die mening met je hondje deel, sigh - Ben ik de enige die altijd pas laat in slaap kan vallen? Ik zat gister tot half 1 nog hier te stalken, Guidebook te verkennen xD Alles is zo weggezakt, ik moet er weer helemaal opnieuw inkomen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 23:24 | |
| Ohmygod, mijn hond zit nu te rennen in zijn slapen, zo schattig xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 23:46 | |
| Whaha xD Ik ga toch maar eens proberen te slapen. Het gaat een druk weekend worden ;D
@Nath; Goed dat dat posten dan toch wat oplucht. c:
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 6:59 | |
| |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 7:29 | |
| Omg volgende week een hele week niet posten. Gaat wennen worden als iedereen daarna wss weer overal heeft gereageerd en ik moet er weer inkomen lol |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 8:45 | |
| Heeft iemand ideeën voor Elks warriornaam? Zat zelf te denken aan Elkleap ofzo maar weet niet of er misschien nog iets beters is ^^ |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 8:47 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Heeft iemand ideeën voor Elks warriornaam? Zat zelf te denken aan Elkleap ofzo maar weet niet of er misschien nog iets beters is ^^
Wat dacht je van Elkheart? c: |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:04 | |
| Goedemorgen c: - Kestrelwing schreef:
- Heeft iemand ideeën voor Elks warriornaam? Zat zelf te denken aan Elkleap ofzo maar weet niet of er misschien nog iets beters is ^^
Hier is een lijst van "traditional" suffixes: http://ailuronymy.tumblr.com/suffixesEn hier is een lijst met "nontraditional" suffixes, die zijn meer bedoeld om bijvoorbeeld mooi te klinken dan om de kwaliteiten van de kat aan te geven: http://ailuronymy.tumblr.com/nontradsuffixesDe suffixes op beide lijsten linken naar een uitlegpagina voor de suffix die je aangeklikt hebt. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:28 | |
| Goede morgen/voormiddag guys! How's Life? |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:30 | |
| - Tallshadow schreef:
- Goede morgen/voormiddag guys! How's Life?
Good! Ik ga vandaag bellen naar een potentiële stageplaats om te zien of ik daar volgend jaar februari mag beginnen voor mijn studies en ik moet mijn laatste 3 examens afwerken zodat ik kan afstuderen op de huidige school c: (ik ga verder studeren als medisch administratief bediende) How's your life? c: |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:33 | |
| Mijn leven is best goed op dit moment xD
Ik heb een zeer interessant (Engels) roleplay forum gevonden en ben even aan het rondneuzen op dat forum of het iets voor mij is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:36 | |
| Klinkt supergaaf Freedje! Ik duim voor je ;D waar moet je precies heen bellen?
Dat klinkt goed @hierboven! Helpt ook waanzinnig met Engels leren (:
Ik lig nog steeds in bed dus mijn leven kan lastig beter xD |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:37 | |
| #Emma: Naar een ziekenhuis in de buurt, voor daar aan de balie te gaan zitten ;D
En omg, dat kan idd niet beter ;( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:41 | |
| Oh zo! Dat klinkt tbh echt als een gezellige stage om te doen, mensen bij de balie van een ziekenhuis kunnen zoveel invloed hebben op de familie van de patiënten die binnenkomen! Ooit friends gezien? Want die doet t fout xD ik heb alle vertrouwen in jou though!
(A) ik moet er echter zo wel uit aangezien ik om 12:30 op school moet zijn en nog wat wil lezen in m'n boek.. Moet ik me zo maar even omkleden ~ |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:46 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh zo! Dat klinkt tbh echt als een gezellige stage om te doen, mensen bij de balie van een ziekenhuis kunnen zoveel invloed hebben op de familie van de patiënten die binnenkomen! Ooit friends gezien? Want die doet t fout xD ik heb alle vertrouwen in jou though!
(A) ik moet er echter zo wel uit aangezien ik om 12:30 op school moet zijn en nog wat wil lezen in m'n boek.. Moet ik me zo maar even omkleden ~ Ik ga m'n best doen, maar ik ga er letterlijk een les in krijgen om met patiënten om te gaan, want daar ben ik nu nog niet zo goed in natuurlijk c: Je krijgt ook les over patiëntenrechten en hoe je slecht nieuws over moet brengen en natuurlijk medische termen... Het klinkt echt geweldig allemaal en ik hoop dat ik opgewassen ben tegen de uitdaging |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 mei 2016 - 9:46 | |
| - Oceanheart schreef:
- Kestrelwing schreef:
Wat dacht je van Elkheart? c: Elkstep? Elkfoot? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|