Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 22:44

Onweer is enkel leuk als je binnen zit, onder een dekentje.. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 22:50

Mijn hondje is zo bang voor onweer. :c Ik ben blij dat t niet hier is.
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 23:10

Toch maar gepost omdat dat oplucht wanneer je je ff niet super chill voelt.
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 23:12

Silverstar schreef:

Lol mijn hond gaat erin spelen en liggen in de tuin :') #witteherderprobs

we hádden een witte herder xD
Apricotpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 23:23

Silverstar schreef:

Ik denk dat ik die mening met je hondje deel, sigh

-

Ben ik de enige die altijd pas laat in slaap kan vallen?
Ik zat gister tot half 1 nog hier te stalken, Guidebook te verkennen xD
Alles is zo weggezakt, ik moet er weer helemaal opnieuw inkomen
Ashpool
Member
Chi
29
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 23:24

Ohmygod, mijn hond zit nu te rennen in zijn slapen, zo schattig xD
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 23:46

Whaha xD
Ik ga toch maar eens proberen te slapen. Het gaat een druk weekend worden ;D

@Nath; Goed dat dat posten dan toch wat oplucht. c:

Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 6:59

Goodmorning ^^
Crashpaw
Member
Freedje
97
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 7:29

Omg volgende week een hele week niet posten. Gaat wennen worden als iedereen daarna wss weer overal heeft gereageerd en ik moet er weer inkomen lol
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 8:45

Heeft iemand ideeën voor Elks warriornaam? Zat zelf te denken aan Elkleap ofzo maar weet niet of er misschien nog iets beters is ^^
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 8:47

Kestrelwing schreef:
Heeft iemand ideeën voor Elks warriornaam? Zat zelf te denken aan Elkleap ofzo maar weet niet of er misschien nog iets beters is ^^

Wat dacht je van Elkheart? c:
Cherrypatch
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:04

Goedemorgen c:
Kestrelwing schreef:
Hier is een lijst van "traditional" suffixes: http://ailuronymy.tumblr.com/suffixes
En hier is een lijst met "nontraditional" suffixes, die zijn meer bedoeld om bijvoorbeeld mooi te klinken dan om de kwaliteiten van de kat aan te geven: http://ailuronymy.tumblr.com/nontradsuffixes

De suffixes op beide lijsten linken naar een uitlegpagina voor de suffix die je aangeklikt hebt.
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:28

Goede morgen/voormiddag guys! How's Life?
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:30

Tallshadow schreef:
Goede morgen/voormiddag guys! How's Life?

Good! Ik ga vandaag bellen naar een potentiële stageplaats om te zien of ik daar volgend jaar februari mag beginnen voor mijn studies en ik moet mijn laatste 3 examens afwerken zodat ik kan afstuderen op de huidige school c: (ik ga verder studeren als medisch administratief bediende)

How's your life? c:
Cherrypatch
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:33

Mijn leven is best goed op dit moment xD

Ik heb een zeer interessant (Engels) roleplay forum gevonden en ben even aan het rondneuzen op dat forum of het iets voor mij is :')
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:36

Klinkt supergaaf Freedje! Ik duim voor je ;D waar moet je precies heen bellen?

Dat klinkt goed @hierboven! Helpt ook waanzinnig met Engels leren (:

Ik lig nog steeds in bed dus mijn leven kan lastig beter xD
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:37

#Emma: Naar een ziekenhuis in de buurt, voor daar aan de balie te gaan zitten ;D

En omg, dat kan idd niet beter ;(
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:41

Oh zo! Dat klinkt tbh echt als een gezellige stage om te doen, mensen bij de balie van een ziekenhuis kunnen zoveel invloed hebben op de familie van de patiënten die binnenkomen! Ooit friends gezien? Want die doet t fout xD ik heb alle vertrouwen in jou though!

(A) ik moet er echter zo wel uit aangezien ik om 12:30 op school moet zijn en nog wat wil lezen in m'n boek.. Moet ik me zo maar even omkleden ~
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:46

Tallshadow schreef:
Oh zo! Dat klinkt tbh echt als een gezellige stage om te doen, mensen bij de balie van een ziekenhuis kunnen zoveel invloed hebben op de familie van de patiënten die binnenkomen! Ooit friends gezien? Want die doet t fout xD ik heb alle vertrouwen in jou though!

(A) ik moet er echter zo wel uit aangezien ik om 12:30 op school moet zijn en nog wat wil lezen in m'n boek.. Moet ik me zo maar even omkleden ~

Ik ga m'n best doen, maar ik ga er letterlijk een les in krijgen om met patiënten om te gaan, want daar ben ik nu nog niet zo goed in natuurlijk c: Je krijgt ook les over patiëntenrechten en hoe je slecht nieuws over moet brengen en natuurlijk medische termen... Het klinkt echt geweldig allemaal en ik hoop dat ik opgewassen ben tegen de uitdaging yay
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 13 mei 2016 - 9:46

Oceanheart schreef:
Kestrelwing schreef:

Wat dacht je van Elkheart? c:

Elkstep? Elkfoot?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: