|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:58 | |
| Ik post na mijn schoolwerk alles bij ;D |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:00 | |
| - Butterstar schreef:
- Acefray schreef:
- Ik heb het gevoel dat Inner gewoon alles bijeen houd op het moment xD Uiteindelijk komt het vast goed <'3
proberen aan te pappen met ace Sin mag ook wel in de med den komen wonen hoor <'33 Ace alle ladies + Tall xD Wil Sin maar al te graag eindelijk iemand die wel van dr houdt xd Rapidpaw zal wel van haar houden dan xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:02 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Acefray schreef:
- Ik heb het gevoel dat Inner gewoon alles bijeen houd op het moment xD Uiteindelijk komt het vast goed <'3
proberen aan te pappen met ace Sin mag ook wel in de med den komen wonen hoor <'33 Ace alle ladies + Tall xD Wil Sin maar al te graag eindelijk iemand die wel van dr houdt xd Rapidpaw zal wel van haar houden dan xD Poor Sin <'333 Ze moeten weer eens een topic samen. Tis dat Ace anders levend gevild word maar hij kan nog wel buddy love geven xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:10 | |
| @Freedje, jajajajajaa dat zeg je nu xd @Jamie, jaasss maak <3 |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:18 | |
| #Mimi: Nee nee, dat meen ik echt (: Hij zal echt van haar gaan houden <3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:22 | |
| Tallpaw en Sin moeten ook nog eens een topic c; |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:34 | |
| Het lijkt me trouwens echt gieren om zo'n kat te hebben die protesteert als hij een prooi moet doden: 'Maar we kunnen dat arme diertje zijn leven toch niet ontnemen? Dat dier heeft toch ook net zo veel recht op gelukkig zijn als wij?' XD En hem dan van de BC laten zijn |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:35 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Het lijkt me trouwens echt gieren om zo'n kat te hebben die protesteert als hij een prooi moet doden:
'Maar we kunnen dat arme diertje zijn leven toch niet ontnemen? Dat dier heeft toch ook net zo veel recht op gelukkig zijn als wij?'
XD
En hem dan van de BC laten zijn Katten worden steeds less warrior cats hier op de site :') |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:35 | |
| - Innerstar schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Het lijkt me trouwens echt gieren om zo'n kat te hebben die protesteert als hij een prooi moet doden:
'Maar we kunnen dat arme diertje zijn leven toch niet ontnemen? Dat dier heeft toch ook net zo veel recht op gelukkig zijn als wij?'
XD
En hem dan van de BC laten zijn Katten worden steeds less warrior cats hier op de site :') Zeg nu niet dat je het niet geniaal vindt hahaha |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:39 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:43 | |
| - Acefray schreef:
- Mims, hier is het topic :"D https://www.warriorcatsnl.com/t29267-let-s-go-on-an-adventure#672412
Stiekem wil ik dan een oude grumpy kat die een regelhugger is en ieder ander aan de oren terug naar het kamp sleept als ze iets doen dat hem niet aan aanstaat xD panthergrowl maar die zit in riverclan hehe wasp is dat een klein beetje denk ik, like ze is wel streng en hij is een stuk jonger dan haar dus.. zou kunnen x3 |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:47 | |
| - Acefray schreef:
- Mims, hier is het topic :"D https://www.warriorcatsnl.com/t29267-let-s-go-on-an-adventure#672412
Stiekem wil ik dan een oude grumpy kat die een regelhugger is en ieder ander aan de oren terug naar het kamp sleept als ze iets doen dat hem niet aan aanstaat xD Laten we beide een acc aanmaken: jij die grumpy cat en ik zo'n regelbreker XD Let's do this shit xD -- Dat moment dat je een foto stuurt naar je vriend zonder make-up en hij zegt dat je haar en make-up goed zit. Ya kiddin' me bro? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:53 | |
| - Acefray schreef:
Stiekem wil ik dan een oude grumpy kat die een regelhugger is en ieder ander aan de oren terug naar het kamp sleept als ze iets doen dat hem niet aan aanstaat xD Please! Maak die kat. T wordt bff met Inner @Freedje, t is grappig indd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 16:59 | |
| Okey mensen, ik pak Crossroad op xD Die heeft toch nog te weinig gedaan en past in de omschrijving van oud, grumpy en heel braaf met regels xD |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 17:00 | |
| - Acefray schreef:
- Okey mensen, ik pak Crossroad op xD Die heeft toch nog te weinig gedaan en past in de omschrijving van oud, grumpy en heel braaf met regels xD
Hm jammer, hij is SC, anders had ik Crashkit wel als z'n tegenstander kunnen gebruiken xD |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 17:07 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 17:10 | |
| YES! Shadowclan krijgt haar oude activiteit weer terug ❤ |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 17:13 | |
| Great. Bijna 20 jaar en nog betrekken ze je er niet bij als ze iets gaan doen waar jij bij betrokken bent. En dan wil je met rust gelaten worden en dan komen ze bij je zitten... Ugh. |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 17:16 | |
| - Innerstar schreef:
- YES! Shadowclan krijgt haar oude activiteit weer terug ❤
Hazelnut = Shadowclan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 17:32 | |
| Wtf, hagel en zonneschijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|