|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 20:00 | |
| Hey iedereen! Ik denk dat ik morgen pas ga reageren op alle topics (waar moet ik nou reageren weer? :p Bij Bo en wie wou nog een topic met Icy? :p) Ben nu een beetje te hard opgefokt. Iemand zat mijn moeder zwart te maken via facebook met allemaal dingen die niet waar zijn dus moesten we even naar de politie gaan om alles te laten verwijderen hahaha eigenlijk best grappig :p |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 20:25 | |
| - Icy schreef:
- Hey iedereen! Ik denk dat ik morgen pas ga reageren op alle topics (waar moet ik nou reageren weer? :p Bij Bo en wie wou nog een topic met Icy? :p)
Ben nu een beetje te hard opgefokt. Iemand zat mijn moeder zwart te maken via facebook met allemaal dingen die niet waar zijn dus moesten we even naar de politie gaan om alles te laten verwijderen hahaha eigenlijk best grappig :p Ik wil wel Icy x Shark? Kan interessant zijn c: (dat van dat shippen was maar een grap, hoor! xD) En omg aan de ene kant klinkt het hilarisch, maar aan de andere kant ook supervervelend ;_; |
|
| |
Anouk 35 Actief Piece by piece, I'm collecting myself off the ground where you abandonned me. Piece by piece I'll fill the holes that you burned in me at six moons old.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:05 | |
| Okay ik ga deze een comeback geven >:3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:14 | |
| #Anouk: Topicje doen tussen haar en Shark? c: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:16 | |
| HAHA Freedje ik ben niet de Bo van Tawnee xD Ik was de Bo van dat Alanakind |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:33 | |
| Is goed maar jij moet wel maken |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:34 | |
| OMG I WAS SO CLOSE, SO FREAKIN CLOSEEEEE XD De andere Bo en jij hebben dezelfde schrijfstijl, da's waar... Omg dees is echt erg XD
#Anouk: Prima, komt-ie ooit ergens aan xD (ik ga volgende week naar Berlijn en weet niet of ik dit weekend kan posten) |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:36 | |
| Hoe kun je Freedje :"( En Jaytail is nog steeds een Senior Warrior, geen elder :") |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 21:38 | |
| Ja, ik verwar die twee altijd, sorry xD En sorry. Vergeef het me! ;(
Edit: En toen zat ik weer aan een Calippo-ijsje.
#IkEetTeVeelCalippos |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:00 | |
| Soms vergeet ik even hoe waanzinnig leuk ik rpg'en vind <3
Ik ga zo naar bed, maar jullie zijn awesome, en ik wil weer heel veel meer topics met Tall, dus wie wilt?
Voor de mensen die in Leiden woonachtig zijn, het schijnt dat de Universiteitsverkiezingen zijn (ofzo?) en mijn zus heeft zich verkiesbaar gesteld, dus stel je hebt niets te doen en weet niemand anders, ze is er een goeie voor, ik sta garant ~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:02 | |
| Is da via internet ofzo? Want k ga nie meer naar Leiden, want zondag stage xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:07 | |
| Ik heb dat meteen opgezocht want dat is een goede vraag xD www.stemmen.leidenuniv.nl kan dat op (blijkbaar) Heb je al de pre-langereis kriebels?? anders heb ik ze wel voor je |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:09 | |
| Ik kijk wel even of ik daar wijs uit word xD
En een beetje. Nie heel bewust, maar heb hoofdpijn en een behoorlijke koortslip, dus stress. Yay.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:11 | |
| Doe maar, niet over stressen though xD (Ze heet Maria by the way, als in, dat kan handig zijn xD)
Awe :c Aspirientjes helpen niet? En Koortslip valt te verhelpen right? Zie het als sneaky messages van je familie omdat ze zo graag willen dat je bij hen blijft >3
|
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:19 | |
| Ugh eigg zou ik nu een stapel ava's meoten liggen maken maar ipv daarvan ga ik nog eerst douchen en daarna film kijken xD |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:22 | |
| - Littlestream schreef:
- Ugh eigg zou ik nu een stapel ava's meoten liggen maken maar ipv daarvan ga ik nog eerst douchen en daarna film kijken xD
Seems legit haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:22 | |
| - Crashkit schreef:
- Ja, ik verwar die twee altijd, sorry xD
En sorry. Vergeef het me! ;(
Edit: En toen zat ik weer aan een Calippo-ijsje.
#IkEetTeVeelCalippos Zo oud en zielig is hij ook niet ): |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:23 | |
| Dat klinkt als goede bezigheid Chi! en reageren op mijn zielige appje waar je nog op zou reageren (A)
Ik ga slapen guys! Heel veel plezier en fun morgen en voor de rest van vandaag! En Waz, niet teveel stressen, het gaat legen... wait for it... dary worden! |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 22:26 | |
| #Em: Dat pun tho
#Bo: Oké oké, vergeef je het me nu? ;(
Edit: Ik ben weg jongens. Tot morgen c: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |