|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:08 | |
| - Innerstar schreef:
- Inner heeft inderdaad een zachte slaapplek, precies zoals ze er van houd <3
En er hangen ook vijanden en alles in, dus genoeg warmte en zachtheid. Hahah geniaal, heb ook weer gereageerd! Oceanpaw is soort van onder de indruk van Innerstar hahahahaha. |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:12 | |
| Sinclaw steelt Inners den wel c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:13 | |
| omg die tekening xDDDDD Dat somt wel op wat Ace denkt dat Inner doet als ze iemand betrapt xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:16 | |
| Haha die tekening is inderdaad geweldig!! Gelukkig wordt Oceanpaw geen vloerkleedje...hoop ik.. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:17 | |
| Yupyup... Dit is zegmaar wat er gebeurt wanneer je Inner's den instapt wanneer ze zegt "Ik zou graag nu met je/jullie in gesprek willen..." En dan eindigt het zoals de tekening, zegmaar.
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:18 | |
| - Innerstar schreef:
- Yupyup... Dit is zegmaar wat er gebeurt wanneer je Inner's den instapt wanneer ze zegt "Ik zou graag nu met je/jullie in gesprek willen..."
En dan eindigt het zoals de tekening, zegmaar.
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. Vieeuwwww, opluchting hahahahahahah Is Innerstar echt zo gemeen? <3 |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:19 | |
| - Innerstar schreef:
- Yupyup... Dit is zegmaar wat er gebeurt wanneer je Inner's den instapt wanneer ze zegt "Ik zou graag nu met je/jullie in gesprek willen..."
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. En dan vindt Innerstar het gek dat Rapidpaw zenuwachtig van haar en Waspsting wordt hahaha |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:19 | |
| - Oceanpaw. schreef:
- Innerstar schreef:
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. Vieeuwwww, opluchting hahahahahahah Is Innerstar echt zo gemeen? <3 Ja, Innerstar is echt zo gemeen. Ze is gebaseerd op Brokenstar, Russetfur en Leopardstar uit de boeken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:21 | |
| - Innerstar schreef:
- Oceanpaw. schreef:
- Innerstar schreef:
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. Vieeuwwww, opluchting hahahahahahah Is Innerstar echt zo gemeen? <3 Ja, Innerstar is echt zo gemeen.
Ze is gebaseerd op Brokenstar, Russetfur en Leopardstar uit de boeken. Aha! Is het gek dat Oceanpaw erg op haar passen let als Inner in de buurt is? (zeker omdat ze Whitelions zusje is hahahahah) |
|
| |
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:22 | |
| - Innerstar schreef:
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. AU Arme Sin doet niets verkeerd behalve dr dochter aanvallen niet in starclan geloven met god knows who kittens nemen dr kittens naar thunderclan shippen zeggen dat ze van Silverstar zijn orders ontwijken grote bekken geven ships in Shadowclan verpesten tallshadow huppen littlestream haten proberen aan te pappen met ace ... never mind |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:23 | |
| Jezus ik moet hier écht gaan posten maar ik ben in zo'n grote Eurivisiesongmodus al hele week het lukt gewoon nietmeer hahahaa. Ben er nog altijd kapot van dat Denemarken en Ierland niet door zijn, maar België zit er in dus ik hoop dat we tenminste in de top tien zitten maar denk ik wel zonder problemen. |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:27 | |
| - Bitterball schreef:
- Innerstar schreef:
Sinclaw hangt daar ook ergens <3 @Above; Inner houd niet zo van Windclan stank in haar den, dus Ocean hoeft zich geen zorgen te maken. AU Arme Sin doet niets verkeerd behalve dr dochter aanvallen niet in starclan geloven met god knows who kittens nemen dr kittens naar thunderclan shippen zeggen dat ze van Silverstar zijn orders ontwijken grote bekken geven ships in Shadowclan verpesten tallshadow huppen littlestream haten proberen aan te pappen met ace ... never mind *voegt toe aan het lijstje* Haar eigen Apprentice doodsnerveus maken <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:37 | |
| Ik weet niet hoe het met Shadowclan zou komen zonder Innerstar... Tallshadow moet echt ff goed getraind worden tot een mannelijke versie van Innerstar... want als Inner op haar laatste leven zit en sterft... neemt Tall de clan over... en als Tall zo'n softiecutiepie blijft als dat hij nu is... weet ik t gewoon niet meer ;w; Inner zal dan echt grijs worden in Starclan. Of Darkforest... neehh, Starclan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:38 | |
| - Innerstar schreef:
- Ik weet niet hoe het met Shadowclan zou komen zonder Innerstar...
Tallshadow moet echt ff goed getraind worden tot een mannelijke versie van Innerstar... want als Inner op haar laatste leven zit en sterft... neemt Tall de clan over... en als Tall zo'n softiecutiepie blijft als dat hij nu is... weet ik t gewoon niet meer ;w; Inner zal dan echt grijs worden in Starclan. Of Darkforest... neehh, Starclan. Dan is Shadowclan ineens veel liever? |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:39 | |
| Tegen die tijd zal Tall wel hard zijn hoop ik xD -- Omg de eerste keer frisdrank sinds bijna een week <3 Ik koester dit glas 7-up XD (wie vindt het idee dan ook uit om enkel frisdrank te drinken tijdens fastfood ) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:44 | |
| Ik heb het gevoel dat Inner gewoon alles bijeen houd op het moment xD Uiteindelijk komt het vast goed <'3
proberen aan te pappen met ace Sin mag ook wel in de med den komen wonen hoor <'33 Ace alle ladies + Tall xD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:45 | |
| Na al die jaren eindelijk weer de sims 2 downloaden, ah memories ^^ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:47 | |
| Anders komt Hazelnut wel even de leiding nemen over sc >D |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:54 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 15:58 | |
| - Acefray schreef:
- Ik heb het gevoel dat Inner gewoon alles bijeen houd op het moment xD Uiteindelijk komt het vast goed <'3
proberen aan te pappen met ace Sin mag ook wel in de med den komen wonen hoor <'33 Ace alle ladies + Tall xD Wil Sin maar al te graag eindelijk iemand die wel van dr houdt xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|