|
|
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:03 | |
| - Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Best vervelend dat mijn computer zó sloom is met laden dat de widgets gewoon niet geladen worden >,< Wat dan wel raar is dat er bovenaan staat dat alles klaar is met laden.... Echt, ik snap er helemaal niks van.. xD
Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer Bij de index. Daar zie ik dan zo'n witte plek waar dan, als het goed is, de widgets zouden staan.. |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:10 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Best vervelend dat mijn computer zó sloom is met laden dat de widgets gewoon niet geladen worden >,< Wat dan wel raar is dat er bovenaan staat dat alles klaar is met laden.... Echt, ik snap er helemaal niks van.. xD
Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer Bij de index. Daar zie ik dan zo'n witte plek waar dan, als het goed is, de widgets zouden staan.. Vreemd.. Welke browser gebruik je? |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:14 | |
| - Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer Bij de index. Daar zie ik dan zo'n witte plek waar dan, als het goed is, de widgets zouden staan.. Vreemd.. Welke browser gebruik je? Internet Explorer |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:16 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer Bij de index. Daar zie ik dan zo'n witte plek waar dan, als het goed is, de widgets zouden staan.. Vreemd.. Welke browser gebruik je? Internet Explorer Ik zou je google chrome of firefox aanraden. Internet Explorer loopt altijd wat achter wat codes betreft. Misschien dat ie t dan beter doet? |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:18 | |
| - Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Silverstar schreef:
- Chestnutkit schreef:
Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer Bij de index. Daar zie ik dan zo'n witte plek waar dan, als het goed is, de widgets zouden staan.. Vreemd.. Welke browser gebruik je? Internet Explorer Ik zou je google chrome of firefox aanraden. Internet Explorer loopt altijd wat achter wat codes betreft. Misschien dat ie t dan beter doet? Ik ga het proberen ^^ EDIT: Wow, ik zie de widgets! Cool hoor ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| |
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:25 | |
| Wow xD That joke. Damn Maaike. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:37 | |
| hahah omg Maaike xD
____
Gosh dat topic tussen Dust en Jay is zo nice om op te posten <3 |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:47 | |
| Yes het post super fijn <'3 Ik weet ook precies weer waarom ik Dust gemist heb.
Oh right, het is bijna twaalf uur. Tijd om te gaan slapen. Morgen eerste schooldag, wooh. #not |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:50 | |
| Yess same met Jay <3
Ik ga ook richting bed, morgen post ik wel wat tussen het leren door ;u; |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 0:51 | |
| Weet iemand wat over lay-outs en mag ik diegene een PM sturen dan? ;o |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 7:43 | |
| Hèhè. Eindelijk heeft iedereen een nieuwe avatar. Dan zal ik ooit wel eens één keer in mijn leven de tijd gaan nemen om de rest van de nieuwe dingen aan te passen haha xD Ik kan vanavond trouwens niet posten want ik moet op gesprek voor m'n nieuwe opleiding voor volgend jaar :3 |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 8:06 | |
| Goedemorgen.
Vandaag kijken of het Rea College in Nijmegen iets voor mij is, ik ben om een of andere reden best nerveus :/ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 8:53 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 9:08 | |
| |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 9:16 | |
| Ik had het vannacht pas warm. Op mijn zolder. Zonder verlengkabel zodat ik mijn airco aan kon zetten R.I.P.
Anyways, vandaag gezellig tot vier uur naar school. Yas. Fun. En morgen worden we verplicht mee te gaan naar een universiteit, het leuke eraan is ook nog, dat we ook nog eens vier euro moeten betalen als bijdrage voor de bus. Dan is vier euro natuurlijk niet zo heel veel, maar het gaat om het principe. Dat is niet oké. |
|
| |
98 Actief In dreams you lose your heartaches. Whatever you wish for, you keep.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 9:23 | |
| Yeaaah mijn 2,5 uur school dat ik had is uitgevallen. <3
Ben wel voor niets naar school gegaan, maar oké Weer is geweldig alweer. |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 9:40 | |
| WHUT. HOW. @hierboven So jealous ;v;
Zelfs al vallen bij de meesten van mijn vrienden bijna alle lessen uit soms, dan heeft deze meid gewoon nog haar volle zeven uur ofzo. Mijn leraren willen nooit ziek zijn. |
|
| |
98 Actief In dreams you lose your heartaches. Whatever you wish for, you keep.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 9:56 | |
| Heheh, maar aww Linn jij wel veel succes in ieder geval! Want school in deze warmte is nii leuk. ;w;
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|