|
|
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:11 | |
| Oh bah, ik moet er niet aan denken dat school morgen weer begint :c |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:12 | |
| Ik kan de skills niet bewerken? Of ik begrijp iets niet hahahaha. Iemand die weet wat ik moet doen? |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:12 | |
| - Firedance schreef:
- Je mag gewoon skippen naar 6 hoor als je echt niks meer weet als kitten. Dat doen mensen wel meer, want op een gegeven moment heb je t kamp wel gezien.
Maar van 2 (of 3 ;3) gelijk naar 6 vind ik ook een beetje snel xD Ik denk dat ik het dan op 4.5 of 5 moons doe en dan zie ik wel xD |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:14 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Ik kan de skills niet bewerken? Of ik begrijp iets niet hahahaha. Iemand die weet wat ik moet doen?
Je moet je skills aanvragen bij dit topic. Wanneer je het correct heb gedaan zullen ze aangepast worden : ) |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:14 | |
| Is daar mijn P.I.F? (a)
Met mijn 1m50 en dikke kont wordt model 'm niet :'D
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:15 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Firedance schreef:
- Je mag gewoon skippen naar 6 hoor als je echt niks meer weet als kitten. Dat doen mensen wel meer, want op een gegeven moment heb je t kamp wel gezien.
Maar van 2 (of 3 ;3) gelijk naar 6 vind ik ook een beetje snel xD Ik denk dat ik het dan op 4.5 of 5 moons doe en dan zie ik wel xD Doen wat je zelf wil, maar ik zou wel een beetje uitkijken dat t niet saai gaat worden met je character, want das ook nie leuk natuurlijk. |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:18 | |
| Ik heb Dust maar naar negen manen gegooid, dat is wat fijner met posten.
Esmee: Klein zijn is altijd leuk. Yay. #sarcasm 1.60m hier. Een vriend van me grapt altijd dat ik heel intimiderend ben, ivm met mijn lengte en alles. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:19 | |
| Ik word vooral gebruikt als armsteuntje, ook geweldig ofcourse :3 |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:19 | |
| - Firedance schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Firedance schreef:
Maar van 2 (of 3 ;3) gelijk naar 6 vind ik ook een beetje snel xD Ik denk dat ik het dan op 4.5 of 5 moons doe en dan zie ik wel xD Doen wat je zelf wil, maar ik zou wel een beetje uitkijken dat t niet saai gaat worden met je character, want das ook nie leuk natuurlijk. Inderdaad, ik begin me al een beetje te vervelen met haar.. Op naar de oudere en eigenwijzere Chestnut xD |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:21 | |
| - Snowywinter schreef:
- Ik word vooral gebruikt als armsteuntje, ook geweldig ofcourse :3
Oh daar heb ik gelukkig geen last van :'D Grappen over mijn lengte tho, they all love it xD Gym be like: Hoogspringen. Een paar jongens van de kans halen de 1.55m en een dude grapte zovan: "Nog even en we kunnen over Linn heen springen!" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:24 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Snowywinter schreef:
Oh daar heb ik gelukkig geen last van :'D Grappen over mijn lengte tho, they all love it xD
Gym be like: Hoogspringen. Een paar jongens van de kans halen de 1.55m en een dude grapte zovan: "Nog even en we kunnen over Linn heen springen!" Ja hoogspringen idd, zitten bij mij ondertussen wel een aantal die vragen of ze mij niet ter vervanging kunnen gebruiken om overheen te springen :p En ja, groeien doe ik niet meer @Waz Lockedpaw staat voor de volgende SC ceremonie aangemeld voor warrior en ze is al 15 maanden, moet ik dan nog skills aanvragen voor apprentice of mag het voor young warrior? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:24 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Snowywinter schreef:
Oh daar heb ik gelukkig geen last van :'D Grappen over mijn lengte tho, they all love it xD
Gym be like: Hoogspringen. Een paar jongens van de kans halen de 1.55m en een dude grapte zovan: "Nog even en we kunnen over Linn heen springen!" omg dit voel ik allemaal zo goed met mijn ~1.60 :') Vooral als je vrienden allemaal rond de 1.80/90 hangen xD |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:25 | |
| - Snowywinter schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Snowywinter schreef:
Gym be like: Hoogspringen. Een paar jongens van de kans halen de 1.55m en een dude grapte zovan: "Nog even en we kunnen over Linn heen springen!" Ja hoogspringen idd, zitten bij mij ondertussen wel een aantal die vragen of ze mij niet ter vervanging kunnen gebruiken om overheen te springen :p En ja, groeien doe ik niet meer Oh groeien doe ik ook niet meer helaas. Al sinds ik 13 ben niet meer volgens mij xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:25 | |
| Liinnn, topic doen Dust en Glow? |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:26 | |
| - Snowywinter schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Snowywinter schreef:
Gym be like: Hoogspringen. Een paar jongens van de kans halen de 1.55m en een dude grapte zovan: "Nog even en we kunnen over Linn heen springen!" Ja hoogspringen idd, zitten bij mij ondertussen wel een aantal die vragen of ze mij niet ter vervanging kunnen gebruiken om overheen te springen :p En ja, groeien doe ik niet meer
@Waz Lockedpaw staat voor de volgende SC ceremonie aangemeld voor warrior en ze is al 15 maanden, moet ik dan nog skills aanvragen voor apprentice of mag het voor young warrior? Wanneer is de ceremonie? Want dan kan je je skills aanvragen samen met je warrior naam als die is geweest. |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:27 | |
| - Glowstick schreef:
- Liinnn, topic doen Dust en Glow?
Wil jij een startertje maken dan? ;D Want ja sure! |
|
| |
| |
| - Dustpaw. schreef:
- Snowywinter schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Snowywinter schreef:
Gym be like: Hoogspringen. Een paar jongens van de kans halen de 1.55m en een dude grapte zovan: "Nog even en we kunnen over Linn heen springen!" Ja hoogspringen idd, zitten bij mij ondertussen wel een aantal die vragen of ze mij niet ter vervanging kunnen gebruiken om overheen te springen :p En ja, groeien doe ik niet meer Oh groeien doe ik ook niet meer helaas. Al sinds ik 13 ben niet meer volgens mij xD Ik geloof dat het bij mij ook al een tijdje gestopt is xD Volgens de dokter ben ik precies 1.49,7 x3
Laatst aangepast door Snowywinter op zo 8 mei 2016 - 20:29; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Wauw, ik kom er net pas achter dat ik nog steeds geen geschiedenis heb voor Chestnut xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:28 | |
| Hahaha ik ben dus een van die grote mensen met m'n 1.78 alleen lang zijn is ook niet alles want tenzij ik maatje L neem terwijl ik S heb is alle kleding te kort dus ik loop either in halve naveltruitjes of in kleding die veel te breed is |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 20:28 | |
| Ik ben 1.68 Is ook nie heel lang xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|