Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:16

Snowywinter schreef:
Hellhound schreef:
Esmee ik ben jaloers, waarom zijn mijn ouders niet zo X"D

Het is hier ook echt van je ben tol of je bent smol er zitten echt maar drie mensen op een normale lengte ofzo
De jaren ervoor zijn ze altijd heel spastisch erover geweest, maar het ging er vooral om dat ze vonden dat WC tijdverspilling was en ja, ik sta er nu best goed voor op school dus zijn ze zo van 'I don't care do whatever ya want' xD

Oh beter dat, mijn ouders zijn meer van NEE HET ZIJN ALLEMAAL PEDOS DOEI en als ik zeg dat zij ook mee mogen naar meets en zo mag het nog niet en ugh over twee en een half jaar ofzo ben ik klaar met school en als ik op kamers moet voor school ga ik gewoon wel meeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:18

Hellhound schreef:
Snowywinter schreef:
Hellhound schreef:

Het is hier ook echt van je ben tol of je bent smol er zitten echt maar drie mensen op een normale lengte ofzo
De jaren ervoor zijn ze altijd heel spastisch erover geweest, maar het ging er vooral om dat ze vonden dat WC tijdverspilling was en ja, ik sta er nu best goed voor op school dus zijn ze zo van 'I don't care do whatever ya want' xD

Oh beter dat, mijn ouders zijn meer van NEE HET ZIJN ALLEMAAL PEDOS DOEI en als ik zeg dat zij ook mee mogen naar meets en zo mag het nog niet en ugh over twee en een half jaar ofzo ben ik klaar met school en als ik op kamers moet voor school ga ik gewoon wel meeten
Ah zulke ouders x)
Ach ja ze zijn enkel bezorgd I guess xD Stiekem ben ik ook wel een beetje een pedo ;p
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:20

Snowywinter schreef:
Hellhound schreef:
Snowywinter schreef:
Hellhound schreef:

Ah zulke ouders x)
Ach ja ze zijn enkel bezorgd I guess xD Stiekem ben ik ook wel een beetje een pedo ;p

Ja dat is ook wel maar dan snap ik alsnog niet waarom het ook niet mag als zij mee zouden gaan want like dan kan er toch niets gebeuren of wel?
Behalve dat ik ouder ben kwam dat heel overtuigend over X"D
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:23

Hellhound schreef:
Snowywinter schreef:
Hellhound schreef:
Snowywinter schreef:
Hellhound schreef:

Ah zulke ouders x)

Ja dat is ook wel maar dan snap ik alsnog niet waarom het ook niet mag als zij mee zouden gaan want like dan kan er toch niets gebeuren of wel?
Behalve dat ik ouder ben kwam dat heel overtuigend over X"D
Ik weet het niet, klinkt vrij veilig idd als ze mee gaan xD Maarja ze zullen zo hun redenen hebben. Ik zou als ouder ook niet een hele dag achter m'n kind aan willen hollen :p
Thornflame
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:23

Warrior Cats is wel mooi geworden, maar ik ga even moeten uitzoeken wat er allemaal veranderd is xD

Edit: Mag je avatar eigenlijk deze grootte blijven of moet-ie aangepast worden...? Ik heb al die plaatjes niet meer D:
Chivysniff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:43

Ben ik de enige die niet op "berichten sinds laatste bezoek" kan klikken?
Ik gebruik die namelijk vaak haha
Crowdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 ZdVnvaz
»Quinty«
71
Actief
To fear death is a choice

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:46

Butterstar schreef:
Crowdive schreef:
Angelvoice schreef:
1.82 hiero T_T

1.90 :') ik voel je

Holy shit Q. Ik voel je pijn T_T

Ach, ik heb er mee leren leven :') alleen broeken vinden is een hel, verder lukt 't wel xD
Chivysniff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:47

Crowdive schreef:
Butterstar schreef:
Crowdive schreef:
Angelvoice schreef:
1.82 hiero T_T

Ach, ik heb er mee leren leven :') alleen broeken vinden is een hel, verder lukt 't wel xD
1.61 Very Happy hier heb je ene mini mensje
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:48

Morgenochtend op gesprek voor mijn richting volgend jaar
Ik heb nu al stress, ookal is nie eens een belangrijk gesprek... maar agh... god ;x;
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:53

En een nieuwe avatar voor Ocean (:
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:54

Eindelijk Hell is up to date en nu Rouse nog
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:54

Haha Ocean lijkt echt veel bijgekomen te zijn op deze avatar lol
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:04

Ik ben zo moe en m'n pc doet raar dus ik duik zometeen maar mn bedje in :')
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:08

Ik ga Ocean's ava veranderen want dat trekt op niks.

Kijk Shark sexy zijn btw <3
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:17

Butterstar schreef:
Crowdive schreef:
Angelvoice schreef:
1.82 hiero T_T

1.84,2 EYOOOO -vandaag gemeten ;u;-
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:26

En na 20x aanpassingen te hebben gedaan zijn 3 van de 5 ava's in orde ;_;
Ravi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:27

hmm dit jaar zijn er castingdagen van zo'n modellending alleen ik kom net 2cm tekort geloof ik alleen stel ik zou mee kunnen doen dan zou ik nog twijfelen want het lijkt me gewoon zo eng >.>
Naja eerst even aan andere zorgen denken en maar eens gaan slapen :')
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:52

Best vervelend dat mijn computer zó sloom is met laden dat de widgets gewoon niet geladen worden >,< Wat dan wel raar is dat er bovenaan staat dat alles klaar is met laden.... Echt, ik snap er helemaal niks van.. xD
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 22:59

@Freedje: Ze hebben ervoor gezorgd dat je ook de kleine avatars kan behouden. Dus er is geen haast bij het veranderen van mijn ava's x'D
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 23:02

Chestnutkit schreef:
Best vervelend dat mijn computer zó sloom is met laden dat de widgets gewoon niet geladen worden >,< Wat dan wel raar is dat er bovenaan staat dat alles klaar is met laden.... Echt, ik snap er helemaal niks van.. xD

Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer Wink
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: