|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:16 | |
| - Snowywinter schreef:
- Hellhound schreef:
- Esmee ik ben jaloers, waarom zijn mijn ouders niet zo X"D
Het is hier ook echt van je ben tol of je bent smol er zitten echt maar drie mensen op een normale lengte ofzo De jaren ervoor zijn ze altijd heel spastisch erover geweest, maar het ging er vooral om dat ze vonden dat WC tijdverspilling was en ja, ik sta er nu best goed voor op school dus zijn ze zo van 'I don't care do whatever ya want' xD Oh beter dat, mijn ouders zijn meer van NEE HET ZIJN ALLEMAAL PEDOS DOEI en als ik zeg dat zij ook mee mogen naar meets en zo mag het nog niet en ugh over twee en een half jaar ofzo ben ik klaar met school en als ik op kamers moet voor school ga ik gewoon wel meeten |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:18 | |
| - Hellhound schreef:
- Snowywinter schreef:
- Hellhound schreef:
Het is hier ook echt van je ben tol of je bent smol er zitten echt maar drie mensen op een normale lengte ofzo De jaren ervoor zijn ze altijd heel spastisch erover geweest, maar het ging er vooral om dat ze vonden dat WC tijdverspilling was en ja, ik sta er nu best goed voor op school dus zijn ze zo van 'I don't care do whatever ya want' xD Oh beter dat, mijn ouders zijn meer van NEE HET ZIJN ALLEMAAL PEDOS DOEI en als ik zeg dat zij ook mee mogen naar meets en zo mag het nog niet en ugh over twee en een half jaar ofzo ben ik klaar met school en als ik op kamers moet voor school ga ik gewoon wel meeten Ah zulke ouders x) Ach ja ze zijn enkel bezorgd I guess xD Stiekem ben ik ook wel een beetje een pedo ;p |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:20 | |
| - Snowywinter schreef:
- Hellhound schreef:
- Snowywinter schreef:
- Hellhound schreef:
Het is hier ook echt van je ben tol of je bent smol er zitten echt maar drie mensen op een normale lengte ofzo De jaren ervoor zijn ze altijd heel spastisch erover geweest, maar het ging er vooral om dat ze vonden dat WC tijdverspilling was en ja, ik sta er nu best goed voor op school dus zijn ze zo van 'I don't care do whatever ya want' xD Oh beter dat, mijn ouders zijn meer van NEE HET ZIJN ALLEMAAL PEDOS DOEI en als ik zeg dat zij ook mee mogen naar meets en zo mag het nog niet en ugh over twee en een half jaar ofzo ben ik klaar met school en als ik op kamers moet voor school ga ik gewoon wel meeten Ah zulke ouders x) Ach ja ze zijn enkel bezorgd I guess xD Stiekem ben ik ook wel een beetje een pedo ;p Ja dat is ook wel maar dan snap ik alsnog niet waarom het ook niet mag als zij mee zouden gaan want like dan kan er toch niets gebeuren of wel? Behalve dat ik ouder ben kwam dat heel overtuigend over X"D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:23 | |
| - Hellhound schreef:
- Snowywinter schreef:
- Hellhound schreef:
- Snowywinter schreef:
- Hellhound schreef:
Het is hier ook echt van je ben tol of je bent smol er zitten echt maar drie mensen op een normale lengte ofzo De jaren ervoor zijn ze altijd heel spastisch erover geweest, maar het ging er vooral om dat ze vonden dat WC tijdverspilling was en ja, ik sta er nu best goed voor op school dus zijn ze zo van 'I don't care do whatever ya want' xD Oh beter dat, mijn ouders zijn meer van NEE HET ZIJN ALLEMAAL PEDOS DOEI en als ik zeg dat zij ook mee mogen naar meets en zo mag het nog niet en ugh over twee en een half jaar ofzo ben ik klaar met school en als ik op kamers moet voor school ga ik gewoon wel meeten Ah zulke ouders x) Ach ja ze zijn enkel bezorgd I guess xD Stiekem ben ik ook wel een beetje een pedo ;p Ja dat is ook wel maar dan snap ik alsnog niet waarom het ook niet mag als zij mee zouden gaan want like dan kan er toch niets gebeuren of wel? Behalve dat ik ouder ben kwam dat heel overtuigend over X"D Ik weet het niet, klinkt vrij veilig idd als ze mee gaan xD Maarja ze zullen zo hun redenen hebben. Ik zou als ouder ook niet een hele dag achter m'n kind aan willen hollen :p |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:23 | |
| Warrior Cats is wel mooi geworden, maar ik ga even moeten uitzoeken wat er allemaal veranderd is xD
Edit: Mag je avatar eigenlijk deze grootte blijven of moet-ie aangepast worden...? Ik heb al die plaatjes niet meer D: |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:43 | |
| Ben ik de enige die niet op "berichten sinds laatste bezoek" kan klikken? Ik gebruik die namelijk vaak haha |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:46 | |
| - Butterstar schreef:
- Crowdive schreef:
- Angelvoice schreef:
- 1.82 hiero T_T
1.90 :') ik voel je Holy shit Q. Ik voel je pijn T_T Ach, ik heb er mee leren leven :') alleen broeken vinden is een hel, verder lukt 't wel xD |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:47 | |
| - Crowdive schreef:
- Butterstar schreef:
- Crowdive schreef:
- Angelvoice schreef:
- 1.82 hiero T_T
1.90 :') ik voel je Holy shit Q. Ik voel je pijn T_T Ach, ik heb er mee leren leven :') alleen broeken vinden is een hel, verder lukt 't wel xD 1.61 hier heb je ene mini mensje |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:48 | |
| Morgenochtend op gesprek voor mijn richting volgend jaar Ik heb nu al stress, ookal is nie eens een belangrijk gesprek... maar agh... god ;x; |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:53 | |
| En een nieuwe avatar voor Ocean (: |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:54 | |
| Eindelijk Hell is up to date en nu Rouse nog
|
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 21:54 | |
| Haha Ocean lijkt echt veel bijgekomen te zijn op deze avatar lol |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:04 | |
| Ik ben zo moe en m'n pc doet raar dus ik duik zometeen maar mn bedje in :') |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:08 | |
| Ik ga Ocean's ava veranderen want dat trekt op niks.
Kijk Shark sexy zijn btw <3 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:17 | |
| - Butterstar schreef:
- Crowdive schreef:
- Angelvoice schreef:
- 1.82 hiero T_T
1.90 :') ik voel je Holy shit Q. Ik voel je pijn T_T 1.84,2 EYOOOO -vandaag gemeten ;u;- |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:26 | |
| En na 20x aanpassingen te hebben gedaan zijn 3 van de 5 ava's in orde ;_; |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:27 | |
| hmm dit jaar zijn er castingdagen van zo'n modellending alleen ik kom net 2cm tekort geloof ik alleen stel ik zou mee kunnen doen dan zou ik nog twijfelen want het lijkt me gewoon zo eng >.> Naja eerst even aan andere zorgen denken en maar eens gaan slapen :') |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:52 | |
| Best vervelend dat mijn computer zó sloom is met laden dat de widgets gewoon niet geladen worden >,< Wat dan wel raar is dat er bovenaan staat dat alles klaar is met laden.... Echt, ik snap er helemaal niks van.. xD
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 22:59 | |
| @Freedje: Ze hebben ervoor gezorgd dat je ook de kleine avatars kan behouden. Dus er is geen haast bij het veranderen van mijn ava's x'D |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 23:02 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Best vervelend dat mijn computer zó sloom is met laden dat de widgets gewoon niet geladen worden >,< Wat dan wel raar is dat er bovenaan staat dat alles klaar is met laden.... Echt, ik snap er helemaal niks van.. xD
Je bedoelt op de index, of op andere paginas? Daar verschijnen de widgets namelijk niet meer |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|