|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 11:39 | |
| - Noctis schreef:
- Thanks nog voor de comments op de vorige pagina
De mijne stond nog op deze pagina... ik zal t onthouden ;-; @Freedje, De ene heeft maar drie poten, arm ding. Die gaat binnenkort moeten rollen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 12:06 | |
| Your argument is invalid want je comment staat niet op deze pagina, |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 12:10 | |
| Pfft :')
Ik ga ff m'n fietsbanden oppompen want anders is de kans groot dat ik straks een platte band heb wat mij altijd overkomt als ik eht eens één keer vergeet ;__; |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 12:32 | |
| Ik ga wat avatars voor Bronze maken. Niet schrikken als er steeds een ander plaatje komt. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 12:35 | |
| RPGs uitwerken is zo leuk, maar soms zit je even vast met wat en hoe |
|
| |
Bunbun 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 12:58 | |
| Kijk es hier, ik kon het echt niet weerstaan om 'm te maken xD Daarbij, ik had nog geen Bloodclanners hehe (a) |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 13:22 | |
| - Facebook schreef:
- Kijk es hier, ik kon het echt niet weerstaan om 'm te maken xD Daarbij, ik had nog geen Bloodclanners hehe (a)
Wait... een boek is toch een voorwerp....? xD Mag dat dan wel? xD |
|
| |
Bunbun 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 13:26 | |
| - Thornflame schreef:
- Facebook schreef:
- Kijk es hier, ik kon het echt niet weerstaan om 'm te maken xD Daarbij, ik had nog geen Bloodclanners hehe (a)
Wait... een boek is toch een voorwerp....? xD Mag dat dan wel? xD in Bloodclan zijn de namen niet zo strikt als in de andere clans (a) edit; jej, hij's geaccepteerd <'3 Iemand topicje? ^^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 13:36 | |
| whoo eindelijk weer online op Botervloot x'd |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 13:57 | |
| Iemand tips tegen stresspuisten? :C |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 13:58 | |
| - Fairfaith schreef:
- Iemand tips tegen stresspuisten? :C
Bestaan die dan?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 13:59 | |
| - Shadefeather schreef:
- Fairfaith schreef:
Bestaan die dan?? Zeker wel, en ze zijn echt poep. :"( |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:00 | |
| - Fairfaith schreef:
- Shadefeather schreef:
- Fairfaith schreef:
Bestaan die dan?? Zeker wel, en ze zijn echt poep. :"( Oh, dat is vervelend... Maar ik heb er nog nooit van gehoord, dus helaas heb ik geen tips.. |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:06 | |
| - Fairfaith schreef:
- Shadefeather schreef:
- Fairfaith schreef:
Bestaan die dan?? Zeker wel, en ze zijn echt poep. :"( Ik heb er zelf ook enorm last van en ik heb als tip gekregen om gewoon goed water te drinken. Minstens een liter per dag moet al helpen. Dan zuivert je lichaam goed en heb je sws minder erge stress puisten. Verder zorgen dat je aan je ontspanning komt. Dat doe ik dan door 2x p.w. een maskertje te doen en even te lezen terwijl het maskertje droogt. Dan reinig je je huid ook meteen. Adviseer ik je wel om je maskertjes te halen bij een biologisch winkeltje zodat je zeker weet dat je geen troep op je huid smeert. En na dat maskertje een cremepje er op smeren (één die bedoelt is voor een onrustige huid/onzuivere huid) kan je ook gewoon bij zo'n winkeltje halen c: Dat helpt voor mij. Als ik dat niet zou doen, zouden mijn stresspuistjes zeker meer worden. En verder niet uitknijpen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:08 | |
| Aah, thanks Nath! Ik drink wel heel veel groene thee, soms wel zes tot zeven koppen op een dag. :'D maar ik denk dat ik dan maar even overstap op water tot m'n huid weer wat rustiger is! Thanks! Ik ga vanmiddag even stomen om m'n poriën te reinigen, denk je dat dat zou helpen? |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:11 | |
| - Noctis schreef:
- RPGs uitwerken is zo leuk, maar soms zit je even vast met wat en hoe
Dit :') Daarom loop ik al 2 jaar met een idee samen met Walter en komt er niets van, mede door tijdgebrek xD Also, ik hou van Honey <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:13 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:16 | |
| - Fairfaith schreef:
- Aah, thanks Nath! Ik drink wel heel veel groene thee, soms wel zes tot zeven koppen op een dag. :'D maar ik denk dat ik dan maar even overstap op water tot m'n huid weer wat rustiger is! Thanks!
Ik ga vanmiddag even stomen om m'n poriën te reinigen, denk je dat dat zou helpen? Jaa dat zal zeker wel helpen c: Als je daarna je gezicht nog even afspoelt met water (nooit je gezicht wassen met een washandje, en zeker niet vegen, altijd deppen, dat is veel te grof voor de huid en maakt de poriën nog meer van streek) en daarna nog eens met koud water om je poriën te sluiten en droog deppen met een schone doek c: En een cremepje zou ik er daarna nog op doen, zodat je in principe je huid beschermt tegen vuil c: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 14:18 | |
| Ik hou van Honey's nieuwe partner tekstje <3
Miep, ik heb zo veel tekenwerk te doen vanavond en ik kan zo slecht tekenen :') what did I do to deserve this? xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 15:04 | |
| Laatste lesdag van de havo van dit jaar zit er alweer op en ik mis het nu al.. nu nog twee jaar vwo te gaan :'D
I used to hate school, what happened to me :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|