|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 9:38 | |
| Weet je, ik heb echt medelijden met Creampje XD |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 9:39 | |
| Dat heeft iedereen Julia xD
@Waz, (zie het nu pas :') ) Wauw, super mooi! ooit moet je zealtje eens tekenen >3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 9:46 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 9:54 | |
| Congratz Laura!
Zeal is echt geobsedeerd met Claw, in iedere post komt zijn naam wel één keer voor xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:26 | |
| #Chi: Same with Thornflame x)
--
Kan iemand mij uitleggen waarom een vakantie zo snel voorbijgaat en een schoolweek een eeuw lijkt te duren? ;_; Iemand... Nee...? Ok D: |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:36 | |
| - Thornflame schreef:
- #Chi: Same with Thornflame x)
--
Kan iemand mij uitleggen waarom een vakantie zo snel voorbijgaat en een schoolweek een eeuw lijkt te duren? ;_; Iemand... Nee...? Ok D: Dit :') Gaat zo raar zijn om niet meer iedere dag naar de paarden te gaan D: |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:42 | |
| - Littlestream schreef:
- Thornflame schreef:
--
Kan iemand mij uitleggen waarom een vakantie zo snel voorbijgaat en een schoolweek een eeuw lijkt te duren? ;_; Iemand... Nee...? Ok D: Dit :') Gaat zo raar zijn om niet meer iedere dag naar de paarden te gaan D: Oh ja Chi dit zijn trouwens de laatste twee maanden dat je met me opgescheept zit. Ik ga van school en volgend jaar verder studeren als medisch administratief bediende |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:43 | |
| - Thornflame schreef:
- Littlestream schreef:
- Thornflame schreef:
--
Kan iemand mij uitleggen waarom een vakantie zo snel voorbijgaat en een schoolweek een eeuw lijkt te duren? ;_; Iemand... Nee...? Ok D: Dit :') Gaat zo raar zijn om niet meer iedere dag naar de paarden te gaan D: Oh ja Chi dit zijn trouwens de laatste twee maanden dat je met me opgescheept zit. Ik ga van school en volgend jaar verder studeren als medisch administratief bediende Wat? NOOOH! Met wie moet ik nu over WC praten? D: |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| |
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:47 | |
| dat moment dat je je wenkbrauw op school verpest .... ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:50 | |
| - Zira schreef:
- dat moment dat je je wenkbrauw op school verpest .... ._.
Daarom neem ik altijd m'n make-up zakje mee naar school xD Rennen naar de wc? @Freedje.. -denkt terug aan dr eerste dag- precies gisteren ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:54 | |
| - Littlestream schreef:
- Zira schreef:
Daarom neem ik altijd m'n make-up zakje mee naar school xD Rennen naar de wc?
@Freedje.. -denkt terug aan dr eerste dag- precies gisteren ;-; Dat is 't probleem... Ik ging hem verbeteren net en schoot uit of zo dus toen zat er een hele dikke streep onder. Dat is nu weg, maar ook een deel van de achterkant van mijn wenkbrauw is nu helemaal raar xD. Ga zo in de pauze maar even naar de wc ja xd |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:56 | |
| - Zira schreef:
Ik dacht even voor een seconde dat je echt letterlijk een paar haartjes uit je wenkbrauw kwijt was waardoor de vorm verpest was van je wenkbrauw, maar nu besef ik me dat jullie je wenkbrauwen waarschijnlijk met make-up bewerken of zoiets... xD #Chi: Ja, of toen we flipten op MSN omdat we er toevallig achterkwamen dat we bij elkaar zaten xD But wait... You aren't going to miss me... are ya? o.O |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:57 | |
| Hahahaha ja ik gebruik wenkbrauwpotlood xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:58 | |
| Ik ga je wel missen, ofcourse<3 jij bent tenslotte degene die ervoor gezorgd heeft dat ik toen een briefje voor jww schreef (A) ohmygod ik was zo jong toen xD En nee, niet echt "bewerken" maar ik heb hele lange haartjes dus ik moet ze vorm geven, zegmaar xD Anders heb ik mannenwenkbrauwen :')
@Lolo, Succs? Sterkte? Dunno what to say, wenkbrauwtroubles zijn de ergste die er bestaan D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 10:58 | |
| Dankje Chi :C. This inderdaad heel vervelend ;w; |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 11:04 | |
| #Lolo: Ik maak m'n ogen enkel op. Ik gebruik oogschaduw, eyeliner, oogpotlood en mascara. Voor de rest doe ik echt niks van make-up op xD En ik probeer altijd een winged eyeliner te maken yay ;3
#Chi: Ik ga jou ook missen hoor <3 Maar ik blijf nog wel tot m'n twintigste rondhangen op WC. Dus over 2 maanden ben ik hier weg... Nee, da's niet waar xD Maar ik voel me een pedo als ik op m'n 30ste nog aan het RPG'en ben xD En ik vind dat je niet over je wenkbrauwen mag klagen als je geen unibrow hebt XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 11:06 | |
| Over tien jaar zijn we allemaal pedo's die aan het rpg'en zijn, who cares xD Dan staat er zo bij registratie "geschikte leeftijd: 30 jaar" :')
Omg ik ben m'n katten vet aan het mesten met al het snoep dat we gisteren gekocht hebben in de dierenwinkel die aan het uitverkopen was. We hebben zo vier pakken snoep bij voor ze xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 11:11 | |
| - Zealspark schreef:
- Over tien jaar zijn we allemaal pedo's die aan het rpg'en zijn, who cares xD
Dan staat er zo bij registratie "geschikte leeftijd: 30 jaar" :')
Omg ik ben m'n katten vet aan het mesten met al het snoep dat we gisteren gekocht hebben in de dierenwinkel die aan het uitverkopen was. We hebben zo vier pakken snoep bij voor ze xD Ik denk dat ik pas stop met RPG'en als ik ga werken of zo... en zelfs dan misschien nog niet xD Prepare to have fat cats x) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 11:33 | |
| Thanks nog voor de comments op de vorige pagina |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|