|
|
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:16 | |
| Ik denk dat qua level van intensiteit kickboksen inderdaad wel hoger ligt. Dat van mij is gewoon hardlopen :3 Het gebrek aan zelfvertrouwen speelt meestal ook parten. Als ik twee weken niet sport word ik erg onzeker over mijn kunnen xD Maar als ik ga sporten blijkt wel altijd dat ik het kan uitlopen. Niet zonder pijn natuurlijk c: |
|
| |
Zoey 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:17 | |
| Weet iemand no meer van deze plaatjes? Sorry als dit niet mag |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:28 | |
| Ik had alleen die zoey, verder kon ik er geen vinden xD ik heb wel flink gezocht tho ;w; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:42 | |
| Waarom heb ik niks nuttigs te doen in m'n leven. ;w; Behalve school, hoewel ik dat niet echt heel nuttig vind lol. |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:46 | |
| Help, deze: Of huidige osje Edit: sorry drinken ging over toetsenbord heen |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:00 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Waarom heb ik niks nuttigs te doen in m'n leven. ;w; Behalve school, hoewel ik dat niet echt heel nuttig vind lol.
+1 |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:05 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:07 | |
| Wow ons raam is stukgewaaid xD
Oke, Tall heeft officieel zijn kit een naam gegeven ;_; Tot zover zijn vaderschap.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:16 | |
| aw Watchkit is zo'n mooie naam <\3
zira post goed, ze is slim me likey. |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:20 | |
| - Zira schreef:
- aw Watchkit is zo'n mooie naam <\3
zira post goed, ze is slim me likey. Dat gevoel heb ik met Smokepaw. 't Is zo'n cutie <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:22 | |
| - Thornflame schreef:
- Zira schreef:
zira post goed, ze is slim me likey. Dat gevoel heb ik met Smokepaw. 't Is zo'n cutie <3 Haha leuk is dat he? xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:26 | |
| - Zira schreef:
- Thornflame schreef:
- Zira schreef:
zira post goed, ze is slim me likey. Dat gevoel heb ik met Smokepaw. 't Is zo'n cutie <3 Haha leuk is dat he? xD
Ja! Ik heb ook voor het eerst sinds tijden het gevoel dat ik met al m'n chars wel weer iets kan, maar de favorieten blijven Smokepaw & Shark ^^ |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:27 | |
| Zo. Veel. Spierpijn...! Urrr |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:27 | |
| - Thornflame schreef:
- Zira schreef:
- Thornflame schreef:
- Zira schreef:
zira post goed, ze is slim me likey. Dat gevoel heb ik met Smokepaw. 't Is zo'n cutie <3 Haha leuk is dat he? xD
Ja! Ik heb ook voor het eerst sinds tijden het gevoel dat ik met al m'n chars wel weer iets kan, maar de favorieten blijven Smokepaw & Shark ^^ Nice hehe c:. Ik heb zelf nu vooral inspiratie voor Zira en Waspsting, maar mijn all time favourites van alle karakters die ik gehad heb blijven Panthergrowl en Mousepaw xd Oh, en Zira natuurlijk ook <3 Haar char development is zooo leuk hihi |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:36 | |
| Chars lange tijd bespelen is geweldig inderdaad <3 Dat is de grote reden dat ik nog nooit een inpiratieloze periode heb gehad met Tall, die heeft teveel meegemaakt om niets te vertellen te hebben :')
Mousepaw uit welke clan? |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:37 | |
| - Zira schreef:
- Thornflame schreef:
- Zira schreef:
- Thornflame schreef:
- Zira schreef:
Ja! Ik heb ook voor het eerst sinds tijden het gevoel dat ik met al m'n chars wel weer iets kan, maar de favorieten blijven Smokepaw & Shark ^^ Nice hehe c:. Ik heb zelf nu vooral inspiratie voor Zira en Waspsting, maar mijn all time favourites van alle karakters die ik gehad heb blijven Panthergrowl en Mousepaw xd Oh, en Zira natuurlijk ook <3 Haar char development is zooo leuk hihi Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met Thornflame ook steeds beter kan vinden sinds zijn karakter helemaal veranderd is. Vroeger bespeelde ik zo altijd van die goedzakken, van die erg vrolijke personen en ik merk dat ik dat gewoon niet meer kan c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:38 | |
| Tallshadow heeft genoeg meegemaakt om elder te worden >:3
Mouse van WindClan! De rood met witte C: @up: Ja, mouse was ook zo'n blij kind xD. daarom is die nu ook niet meer actief |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:39 | |
| Wow, offense taken! Tall is pas 27 maanden D: Das jonger dan mijn zusje man xD
Oh die! Die was leuk, ik houd juist wel van vrolijke chars (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:41 | |
| hehehe, zira is ook ouder dan hem xD. maar is ook pas in de dertig of zo of jonger als je het in mensenjaren bekijkt huehue
jaa ik alleen als ik zelf vrolijk ben, en ik ben de laatste tijd lekker aan het puberen dus meh xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 21:42 | |
| #Emma: Ik vind dat Lolo wel gelijk heeft. Tall is echt oud... *knipoogt naar Lolo*
#Lolo: Ja, zo blije karakters gaan gewoon echt niet meer... Ze moeten echt agressief, sadistisch, awkward, teruggetrokken of kalm zijn. Vrolijke karakters gaan te moeilijk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|