|
|
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 16:27 | |
| Haihaii :3
Iemand een topicje met Artemis? |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 16:50 | |
| Lola x Artemis, little bonding time.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 16:53 | |
| Met zo weinig ThunderClan mentoren gaan we alleen de kittens een mentor kunnen geven, that's it. |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 16:54 | |
| - Lola schreef:
- Lola x Artemis, little bonding time.
Ja hoor, maak jij? :'D |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 17:13 | |
| - Noctis schreef:
- Met zo weinig ThunderClan mentoren gaan we alleen de kittens een mentor kunnen geven, that's it.
Ik wil Thornflame wel aanbieden, maar hij zit momenteel nog steeds met Briarpaw in training. Of het moet zijn dat hij er 'n tweede bij mag nemen? Want in dat geval wil ik er met hem wel eentje bij nemen c: |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 17:19 | |
| - Artemis schreef:
- Lola schreef:
- Lola x Artemis, little bonding time.
Ja hoor, maak jij? :'D Is goed, kan alleen wel dat het pas morgen is, moet namelijk schoolwerk doen *zucht* |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 17:26 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Noctis schreef:
- Met zo weinig ThunderClan mentoren gaan we alleen de kittens een mentor kunnen geven, that's it.
Ik wil Thornflame wel aanbieden, maar hij zit momenteel nog steeds met Briarpaw in training. Of het moet zijn dat hij er 'n tweede bij mag nemen? Want in dat geval wil ik er met hem wel eentje bij nemen c: Kzou graag Bramble op willen geven, maar ik werk nog aan mn activiteit :c |
|
| |
Zoey 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 17:28 | |
| - Artemis schreef:
- Haihaii :3
Iemand een topicje met Artemis? Athena x Artemis? Jij maakt? |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 17:42 | |
| Ik denk dat we sws twee moeten geven aan de mensen die dat willen, want we komen echt nie uit. |
|
| |
Selena 69 Actief So tell my, where shall I go?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 17:51 | |
| - Noctis schreef:
- Ik denk dat we sws twee moeten geven aan de mensen die dat willen, want we komen echt nie uit.
Heb Rainflare ook opgegeven voor mentor, zij kan ook wel 2 apprentice's ______________________________ Vandaag cito's gehad op school, ging goed |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:10 | |
| - Noctis schreef:
- Ik denk dat we sws twee moeten geven aan de mensen die dat willen, want we komen echt nie uit.
't Is dat-ie Briarpaw heeft, maar eentje kunnen jullie al wel aan Thornflame uitleveren (a) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:14 | |
| @Waz: ik wil altijd Dapplepelt opgeven als mentor? Dan gooi ik hem enkel actief als mentor? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:16 | |
| That would be great.
T is da Fire pas warrior wordt en ik straks 2,5 maand weg ben, anders had ik haar of Arrow nog wel opgegeven, maar das gwn nie handig. |
|
| |
Yanthe 132 Actief Back in town, babe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:18 | |
| Voila, ik zal hem even aanmelden. c: |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:19 | |
| - Noctis schreef:
- That would be great.
T is da Fire pas warrior wordt en ik straks 2,5 maand weg ben, anders had ik haar of Arrow nog wel opgegeven, maar das gwn nie handig. Ik zal Thornflame straks ook even aanmelden als ik het niet vergeet, oké? c: Mocht ik het wel vergeten dan hebben jullie sws mijn toestemming om 'm als mentor te benoemen c: |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:32 | |
| Hello. c:
@Waz; Mocht er nog steeds een mentorentekort zijn wanneer de ceremonie begint is 't niet erg als Swallowpaw een ceremonietje overslaat hoor. c': |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:48 | |
| |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 18:51 | |
| Hey Zoé! Hoe gaat 'ie? C: |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:05 | |
| Nou, ik ging daarnet hardlopen omdat ik niet meer wilde wachten en wat krijg ik... een hoop hagel en wind. Het loopprogramma dus moeten afbreken en het verzet naar volgende week. Weet iemand of het heel erg is als je twee weken even niet getraind hebt en je al aan acht kilometer zit en je voordien wel altijd goed getraind hebt? Ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan, maar ik maak me 'n beetje zorgen xD |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 apr 2016 - 20:09 | |
| Toen ik twee keer per week kickbokste had ik er wel last van als ik 1 week oversloeg, maar dat was ook wel vet intensief :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|