Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Artemis
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
≵ Lili[et]
64
Actief

CAT'S PROFILE
Artemis
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 16:27

Haihaii :3

Iemand een topicje met Artemis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 16:50

Lola x Artemis, little bonding time.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 16:53

Met zo weinig ThunderClan mentoren gaan we alleen de kittens een mentor kunnen geven, that's it.
Artemis
Member
≵ Lili[et]
64
Actief

CAT'S PROFILE
Artemis
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 16:54

Lola schreef:

Ja hoor, maak jij? :'D
Rapidpaw
Member
Freedje
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rapidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 17:13

Noctis schreef:
Met zo weinig ThunderClan mentoren gaan we alleen de kittens een mentor kunnen geven, that's it.

Ik wil Thornflame wel aanbieden, maar hij zit momenteel nog steeds met Briarpaw in training. Of het moet zijn dat hij er 'n tweede bij mag nemen? Want in dat geval wil ik er met hem wel eentje bij nemen c:
Lola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 17:19

Artemis schreef:
Lola schreef:

Ja hoor, maak jij? :'D

Is goed, kan alleen wel dat het pas morgen is, moet namelijk schoolwerk doen *zucht*
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 17:26

Rapidpaw schreef:
Noctis schreef:

Ik wil Thornflame wel aanbieden, maar hij zit momenteel nog steeds met Briarpaw in training. Of het moet zijn dat hij er 'n tweede bij mag nemen? Want in dat geval wil ik er met hem wel eentje bij nemen c:

Kzou graag Bramble op willen geven, maar ik werk nog aan mn activiteit :c
Athena
Member
Zoey
31
Actief

CAT'S PROFILE
Athena
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 17:28

Artemis schreef:
Haihaii :3

Iemand een topicje met Artemis?

Athena x Artemis?
Jij maakt?
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 17:42

Ik denk dat we sws twee moeten geven aan de mensen die dat willen, want we komen echt nie uit.
Rainflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 15rfggi
Selena
69
Actief
So tell my, where shall I go?

CAT'S PROFILE
Rainflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 17:51

Noctis schreef:
Ik denk dat we sws twee moeten geven aan de mensen die dat willen, want we komen echt nie uit.

Heb Rainflare ook opgegeven voor mentor, zij kan ook wel 2 apprentice's

Vandaag cito's gehad op school, ging goed Very Happy
Rapidpaw
Member
Freedje
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rapidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:10

Noctis schreef:

't Is dat-ie Briarpaw heeft, maar eentje kunnen jullie al wel aan Thornflame uitleveren (a)
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:14

@Waz: ik wil altijd Dapplepelt opgeven als mentor? Dan gooi ik hem enkel actief als mentor?
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:16

That would be great.

T is da Fire pas warrior wordt en ik straks 2,5 maand weg ben, anders had ik haar of Arrow nog wel opgegeven, maar das gwn nie handig.
Dapplepelt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 NVq1VH7
Yanthe
132
Actief
Back in town, babe

CAT'S PROFILE
Rank:
Dapplepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:18

Voila, ik zal hem even aanmelden. c:
Smokepaw,
Member
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:19

Noctis schreef:
That would be great.

T is da Fire pas warrior wordt en ik straks 2,5 maand weg ben, anders had ik haar of Arrow nog wel opgegeven, maar das gwn nie handig.

Ik zal Thornflame straks ook even aanmelden als ik het niet vergeet, oké? c: Mocht ik het wel vergeten dan hebben jullie sws mijn toestemming om 'm als mentor te benoemen c:
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:32

Hello. c:

@Waz; Mocht er nog steeds een mentorentekort zijn wanneer de ceremonie begint is 't niet erg als Swallowpaw een ceremonietje overslaat hoor. c':
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:48

hiiiii ^^
Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:51

Hey Zoé! Hoe gaat 'ie? C:
Smokepaw,
Member
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 20:05

Nou, ik ging daarnet hardlopen omdat ik niet meer wilde wachten en wat krijg ik... een hoop hagel en wind. Het loopprogramma dus moeten afbreken en het verzet naar volgende week. Weet iemand of het heel erg is als je twee weken even niet getraind hebt en je al aan acht kilometer zit en je voordien wel altijd goed getraind hebt? Ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan, maar ik maak me 'n beetje zorgen xD
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 20:09

Toen ik twee keer per week kickbokste had ik er wel last van als ik 1 week oversloeg, maar dat was ook wel vet intensief :'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: