|
|
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 22:07 | |
| hmmm het weer is omgeslagen. Niet zo lang geleden was het nog lekker warm en zonnig nu is het koud en regent het en hagelt het tegelijk :/ raar weer |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 22:25 | |
| jongens het is tijd. Ik heb een vriendje. ISSIE NIET KNAP |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 22:28 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 23:38 | |
| I need some sleep, I can't go on like this...
Goodnighty! Xx |
|
| |
Selena 69 Actief So tell my, where shall I go?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 7:01 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 9:33 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 9:51 | |
| Ugh ziek op de dag van mn tentamen >< |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:03 | |
| Wat vervelend Waz, veel beterschap en hopelijk lukt dat tentamen vandaag nog! c; |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:13 | |
| Goeiemorgen allemaal! Ik ben nu pas op weg naar school :") |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:14 | |
| Veel plezier op school mensen xD Voor mij is t bedleven |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:15 | |
| Goodmorning ^^ Dit wordt een drukke werkweek deze week als de levering vandaag tenminste komt XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:23 | |
| In België hebben we ook nog een weekje vakantie, al ga ik nog goed mogen werken voor school ^^' |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:25 | |
| Hey all! Gisteren foutloze omloop en derdes bij de barrage. Normaal gezien eerst, want m'n mentor staat bekend als gevaarlijk omdat 'ie altijd zo snel is in de barrage (xD), maar bij de driesprong had hij net iets te laat gereageerd en had ie een balk af.
En om dan nog derdes te staan is best knap. Anders had hij drie seconden sneller dan nummer 1 :') |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 11:49 | |
| @Chi, nice! Doe je vaker aan wedstrijden?
---- Mehh, hoop echt zo dat ik weer beter ben voor donderdag. Kijk al een jaar uit naar het eindfeest. >.> |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 12:03 | |
| Ik rijd nog geen wedstrijd, t was m'n "lesgever". Hij is eigg geen lesgever maar gewoon n professionele springruiter. Ik ben via de stalbaas van waar Aron staat bij hem terecht gekomen en volg er dus een soort van stage. ^^
Hij geeft me dus les op zijn paarden (niet allemaal want sommigen zijn te difficile voor mijxD) en ik werk daar dus wat. ^^ |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 13:14 | |
| Verdoemd tot school leven, maar goed. Alles om dat stomme papiertje te halen :"D |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 13:18 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Verdoemd tot school leven, maar goed. Alles om dat stomme papiertje te halen :"D
^ This. xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 14:01 | |
| Emma (? XD rowanflight) dit is mijn nieuwe vriend :3 - Angel (Of Deep Ocean):
|
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 15:03 | |
| er was iemand en die had een keer een rpg gemaakt die ging over leeuwen, luipaarden en die dingen. Welke site was dat? ik ben allemaal oude rpg sites aan het terugzoeken xD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 apr 2016 - 15:07 | |
| Ik zou eigenlijk huiswerk moeten doen, maar geen zin :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|