|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:01 | |
| - Brittlerose schreef:
- Innerstar schreef:
- Brittlerose schreef:
- Haha ja met zo'n goed weertje ^^ kun je niet anders hea
ik wordt er helemaal happy van, dus verwacht maar happy posts Je met dit weer word ik ook altijd helemaal happy. Normaal ben ik al een doener, maar met dit weer al helemaal. Dus lekker spontaan m'n broertje er mee uit genomen, wat ook echt wel even goed voor hem is c: I'm a proud sis Hehe schattig het enige lastige is dat ik nu overal jeuk heb, alsof er allemaal beestjes zitten op mn lichaam heb ik altijd haha Gewoon even douchen, dat helpt bij mij vaak als ik t bos in ben geweest oid (gewoon bezig geweest met natuur/tuin etc) EDIT: Oh en checken voor teken, eh c: |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:14 | |
| - Innerstar schreef:
- Brittlerose schreef:
- Innerstar schreef:
- Brittlerose schreef:
- Haha ja met zo'n goed weertje ^^ kun je niet anders hea
ik wordt er helemaal happy van, dus verwacht maar happy posts Je met dit weer word ik ook altijd helemaal happy. Normaal ben ik al een doener, maar met dit weer al helemaal. Dus lekker spontaan m'n broertje er mee uit genomen, wat ook echt wel even goed voor hem is c: I'm a proud sis Hehe schattig het enige lastige is dat ik nu overal jeuk heb, alsof er allemaal beestjes zitten op mn lichaam heb ik altijd haha Gewoon even douchen, dat helpt bij mij vaak als ik t bos in ben geweest oid (gewoon bezig geweest met natuur/tuin etc) EDIT: Oh en checken voor teken, eh c: ow ja moet ik eens doen. Dan ga ik maar eens even douchen bye folks |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:35 | |
| - 'Sunpaw schreef:
- Hello guys :3
Oh btw gefeliteerd Camilla met de OTM! ^^ Dank je! Ik had het echt niet verwacht! Zeker niet omdat ik net nieuw ben op WC en ik net dit account heb, haha. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:42 | |
| - Ug'Sunpaw schreef:
- Cyber schreef:
- ja gefeliciteerd! :')
en jaaaaj alles gaat goed met Koda! Omg Koda is so cutee <3 Ik mag een kauwtje (soort van kraai) opvoeden als er eentje uit zijn nestje valt bij onze boom :3! Omg cute! Ja ik heb ook ooit zo eentje gered van de kat, maar hij overleefde niet :/ En ja sebiet krijg ik nog een foto van Koda opgestuurd! |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:42 | |
| |
|
| |
Zoey 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:44 | |
| - Redkit, schreef:
- Hey
Haii *waves* |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 19:45 | |
| - Athena schreef:
- Redkit, schreef:
- Hey
Haii *waves* Heyy *is je naam vergeten* ... |
|
| |
Zoey 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 20:01 | |
| - Redkit, schreef:
- Athena schreef:
- Redkit, schreef:
- Hey
Haii *waves* Heyy
*is je naam vergeten* ... Zoë ^^ (eigenlijk Zoey) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 20:06 | |
| Helloow!
Ik was even in paniek omdat ik me niet kon aanmelden met Lizard, nu blijkt dat het tekentje achter haar naam weg is gehaald. x'D |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 20:28 | |
| Ja dat had ik net ook met Mistpaw :"D Ik zal d'r ook weer is d'r ava terug geven! B) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 20:31 | |
| Ik heb me echt 7keer op rij proberen aan te melden ^^' |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 20:35 | |
| ik moet 7 april een boekpresentatie houden, ik begin nu pas met een prezi. Oops. Nou ja ik heb tenminste het boek al gelezen, da's al wat. |
|
| |
Zoey 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:25 | |
| Ugh, de avatar en onderschrift van Athena passen niet bij elkaar :/ |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:33 | |
| wauw ik heb letterlijk 0 inspiratie opeens voor een openingspost voor een trainingstopic ik heb like alles al geprobeerd?? wtf |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:33 | |
| - Athena schreef:
- Ugh, de avatar en onderschrift van Athena passen niet bij elkaar :/
Ze zijn wel mooi, though |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:36 | |
| gvd waarom is mn bedje koud T_T |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:47 | |
| Iemand een topicje met Lola, ik heb er geen meer die actief zijn, hehe. |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 21:55 | |
| Hmm, eentje met mijn rogue Newt? En anders eentje met Runningpaw kan ook wel though |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 22:06 | |
| Ik heb m'n cosplay besteld voor anime con en ik ben zachtjes aan het huilen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|