|
|
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 15:22 | |
| Admins kunnen IP checken, maar dan staan accounts van andere mensen die ooit in jou huis hebben ingelogd er ook tussen. Er staan geloof ik echt iets van tachtig accounts op mijn IP, maar mensen zoals Mim, Waz, Joos en weet ik veel wie allemaal hebben hier ook wel es op WC gezeten :'D |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 15:22 | |
| - Lakepaw. schreef:
- Admins kunnen IP checken, maar dan staan accounts van andere mensen die ooit in jou huis hebben ingelogd er ook tussen. Er staan geloof ik echt iets van tachtig accounts op mijn IP, maar mensen zoals Mim, Waz, Joos en weet ik veel wie allemaal hebben hier ook wel es op WC gezeten :'D
Mijn zus heeft 1x op warrior cats gezeten, volgens mij op een account wat delphine heette. Dus die trek ik er dan gewoon vanaf hehe >3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 15:57 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 16:52 | |
| Al die nostalgie deed mij teruggaan naar mijn oude ava <3 Deze heeft ie zo lang gehad xD
Ziet er goed uit Mims!! |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 17:05 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 17:14 | |
| omg ja die Ava :3 was nog mn begin tijd met Cyber xD 'ratspider' en allemaal namen die Cyber voor Tallpaw (nu tallshadow) verzon xD
ik heb een word document waar ik al mijn accounts + kleuren per clan + foto + eigenaar nu + wachtwoord + kleine uitleg + uitleg van sommige hun verleden in staan :3 ook mijn accounts van andere rpgs staan erin
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 17:43 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 17:50 | |
| Vandaag was echt ff een lekker dagje ;D Met mijn broertje bij de hema Ice Coffe gedronken en daarna naar mijn vriend gegaan op de skatebaan c:
Hoe is t hier met iedereen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:00 | |
| Omg ja Emma dat topic ja xD die tijden toch. Ze hebben nog eens een topic nodig xd |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:00 | |
| Wat een heerlijke dag <3 Eerst naar t stad geweest om te shoppen, dan in de tuin gewerkt en dan met mn hond gaan wandelen zalig weertje toch ^^
En klinkt leuk Nath |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:02 | |
| @Above; Was ook echt leuk. & Jij hebt ook een lekkere actieve dag gehad, leuk zeg ;D
Nu ga ik ff rond posten en nog wat lezen c: |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:07 | |
| Haha ja met zo'n goed weertje ^^ kun je niet anders hea ik wordt er helemaal happy van, dus verwacht maar happy posts |
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:13 | |
| Dat moment dat je super graag actief wilt worden, maar eigenlijk geen idee hebt waar je over gaat rpg'en... :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:30 | |
| - Brittlerose schreef:
- Haha ja met zo'n goed weertje ^^ kun je niet anders hea
ik wordt er helemaal happy van, dus verwacht maar happy posts Je met dit weer word ik ook altijd helemaal happy. Normaal ben ik al een doener, maar met dit weer al helemaal. Dus lekker spontaan m'n broertje er mee uit genomen, wat ook echt wel even goed voor hem is c: I'm a proud sis |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:32 | |
| aah wat rot nou :c het hok voor Koda (fret) is kapot gegaan tijdens de verzending. Nu moeten we retourneren en moet ik nog langer wachten tot ik zijn hok kan in een zetten en inrichten enzo (wat ik zo leuk vind :3) wel goed nieuws: vanavond ga ik voor het eerst sinds zaterdag vorige week iets horen van die vrouw van de fretjes! ze was op reis en haar ma gebruikt geen facebook, dus weet nog niets van Koda. |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:34 | |
| - Lightningpaw** schreef:
- Dat moment dat je super graag actief wilt worden, maar eigenlijk geen idee hebt waar je over gaat rpg'en... :/
Ik post gewoon wat (met iemand of een open topic) en dan zie ik vanzelf wat er van komt. ;3 |
|
| |
Nickname: Lili[et] 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:50 | |
| Hello guys :3
Oh btw gefeliteerd Camilla met de OTM! ^^ |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:53 | |
| - Innerstar schreef:
- Brittlerose schreef:
- Haha ja met zo'n goed weertje ^^ kun je niet anders hea
ik wordt er helemaal happy van, dus verwacht maar happy posts Je met dit weer word ik ook altijd helemaal happy. Normaal ben ik al een doener, maar met dit weer al helemaal. Dus lekker spontaan m'n broertje er mee uit genomen, wat ook echt wel even goed voor hem is c: I'm a proud sis Hehe schattig het enige lastige is dat ik nu overal jeuk heb, alsof er allemaal beestjes zitten op mn lichaam heb ik altijd haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:54 | |
| ja gefeliciteerd! :')
en jaaaaj alles gaat goed met Koda! |
|
| |
Nickname: Lili[et] 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 apr 2016 - 18:57 | |
| - Cyber schreef:
- ja gefeliciteerd! :')
en jaaaaj alles gaat goed met Koda! Omg Koda is so cutee <3 Ik mag een kauwtje (soort van kraai) opvoeden als er eentje uit zijn nestje valt bij onze boom :3! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|