|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:37 | |
| Oké, net terug van Aron.
Aangezien iedereen daar met me meeleefde en ze vonden dat ik een kans verdiende aangezien ik zo m'n best altijd deed, mag ik dus op de paarden van de baas van die stal rijden. <3
Nog altijd niet super blij, aangezien de eigenaar van Aron 'm nu dus met dubbele teugel rijd met dat pessoabit, arm paard >> |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:41 | |
| @Chi Goed nieuws! Maar inderdaad wel zielig voor dat paard. |
|
| |
Bianca 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:42 | |
| - Zealspark schreef:
- Oké, net terug van Aron.
Aangezien iedereen daar met me meeleefde en ze vonden dat ik een kans verdiende aangezien ik zo m'n best altijd deed, mag ik dus op de paarden van de baas van die stal rijden. <3
Nog altijd niet super blij, aangezien de eigenaar van Aron 'm nu dus met dubbele teugel rijd met dat pessoabit, arm paard >> Arme beesie... Het is wel aardig op zich dat je op de paarden van de baas van de stal mag rijden aangezien zoiets ook is gebeurd bij mij vorig jaar. |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:43 | |
| @chi. Jammer dat de eigenaar van de stal daar niets aan kan doen dan :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:45 | |
| Nee, sadly not /: Maar het zijn daar alleen maar wedstrijdpaarden, merendeels van hem maar ook van mensen die hun paarden daar stallen. Aron was dus een paard die daar gestalt staat, dus hebben ze er geen zeggen over :c |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:52 | |
| Nou die eigenaar gaat zichzelf nog wel eens terugvinden, sws karma hoor. Aangezien zij niet goed rijd dus. Heeft ze nog een boel mensen om jaloers op te zijn inclusief jij. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:56 | |
| Ja, dat was ze ook nog aan t zeggen :') Dat ik eerst op een ander paard moest leren sturen terwijl ik hem wél gestuurd krijg met een gewoon bit en zij dubbele teugel + pessoa nodig heeft.. vind t zo sneu voor Aron :c
thanks anyways<3 Ben zo blij dat jullie achter me stonden, had dat echt wel ff nodig na wat zij allemaal tegen me gezegd had.. |
|
| |
ℒ♡ 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 18:59 | |
| hey guys, heb ik wat gemist? ^^ |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:01 | |
| @Chi: Dat wijf moet niet zeuren en gewoon onder ogen zien dat jij op een wat hoger niveau ligt. Jammer voor haar, want ze had in plaats van je uit te kafferen ook wat van je kunnen opsteken en je hulp kunnen vragen. Zo zal ze altijd blijven hangen op het niveau waar ze nu op zit, als ze iedereen weg snauwt die 't beter doet en d'r wat zouden kunnen leren. :'D Dus meis, haal jij je hoofd maar op en wees trots. Gewoon een teken van jaloezie. Wel zwaar klote voor dat arme beest, zeg. :c |
|
| |
ℒ♡ 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:06 | |
| - Fairfaith schreef:
- @Chi: Dat wijf moet niet zeuren en gewoon onder ogen zien dat jij op een wat hoger niveau ligt. Jammer voor haar, want ze had in plaats van je uit te kafferen ook wat van je kunnen opsteken en je hulp kunnen vragen. Zo zal ze altijd blijven hangen op het niveau waar ze nu op zit, als ze iedereen weg snauwt die 't beter doet en d'r wat zouden kunnen leren. :'D
Dus meis, haal jij je hoofd maar op en wees trots. Gewoon een teken van jaloezie. Wel zwaar klote voor dat arme beest, zeg. :c Dat klinkt echt als een ondankbaar grietje, ikzelf krijg al medelijden met Aron (zo heet het paard right? ) |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:07 | |
| - Dovepaw* schreef:
- Fairfaith schreef:
- @Chi: Dat wijf moet niet zeuren en gewoon onder ogen zien dat jij op een wat hoger niveau ligt. Jammer voor haar, want ze had in plaats van je uit te kafferen ook wat van je kunnen opsteken en je hulp kunnen vragen. Zo zal ze altijd blijven hangen op het niveau waar ze nu op zit, als ze iedereen weg snauwt die 't beter doet en d'r wat zouden kunnen leren. :'D
Dus meis, haal jij je hoofd maar op en wees trots. Gewoon een teken van jaloezie. Wel zwaar klote voor dat arme beest, zeg. :c
Dat klinkt echt als een ondankbaar grietje, ikzelf krijg al medelijden met Aron (zo heet het paard right? ) Ik weet niet helemaal waar het over gaat. Maar zoals ik het zo zie, is het inderdaad een verwend mens... Zielig paardje.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:08 | |
| Yep, Aron, en een héél ondankbaar grietje -denkt terug aan toen ik op Kerstmis in de regen ging rijden en ze de volgende dag kwaad was omdat ik ziek was en niet kon komen (': -
Omg thanks Juul<3 Je hebt me echt laten glimlachen en dat is iets zeldzaam vandaag xD <3 |
|
| |
ℒ♡ 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:14 | |
| ...
ik hou nogsteeds van taco's... |
|
| |
Bianca 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:15 | |
| - Dovepaw* schreef:
- ...
ik hou nogsteeds van taco's... iedereen houd van taco's |
|
| |
ℒ♡ 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:17 | |
| - Brokensoul schreef:
- Dovepaw* schreef:
- ...
ik hou nogsteeds van taco's...
iedereen houd van taco's Taco is love...Tace is life... |
|
| |
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:18 | |
| |
|
| |
Bianca 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:19 | |
| - Dovepaw* schreef:
- Brokensoul schreef:
- Dovepaw* schreef:
- ...
ik hou nogsteeds van taco's...
iedereen houd van taco's
Taco is love... Tace is life... Eigenlijk moet er een tacodans zijn en dan vallen de tacos uit de lucht |
|
| |
Bianca 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:20 | |
| ARGH! net een topic af, is mn laptop leeg! en opslaan? ho maar! |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:35 | |
| Ik hou niet zo veel van taco's... |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 maa 2016 - 19:37 | |
| Bianca let er even op dat je niet mag dubbelposten he! Volgende keer je post editten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|