Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
'Honeykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Maartje
12
Actief

CAT'S PROFILE
'Honeykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 16:54

Innerstar schreef:
'Honeykit schreef:
Roughflower schreef:
Ik heb meer muziek nodig om naar te luisteren ;w;

Van wat voor muziek hou je? Als het alternative rock is weet ik wel nog wat voor je. x3
Rock, metal, alternatieve pop, alles is wel welkom. Ben best wel opend minded als het gaat om muziek. Maar het is toch wel voornamelijk Rock (ook alternatief) en metal c:

Ken je Jane's Addiction, Sonic Youth en The Smashing Pumpkins? Ze zijn best oud, maar ik vind die zelf wel echt heel goed! En anders Muse of Deftones c: en dan vooral de oudere liedjes/albums.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 16:55

Hey maartje, wil je een topic honey x turtle? c:
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 16:55

Ik vind echt niks ergers dan wakker worden in koud zweet. Juk :"(
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:01

Ik wist niet dat ik het klooien met forumcodes had gemist totdat ik er vanmiddag weer aan begon xD
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:07

'Honeykit schreef:
Innerstar schreef:
'Honeykit schreef:
Roughflower schreef:
Ik heb meer muziek nodig om naar te luisteren ;w;

Van wat voor muziek hou je? Als het alternative rock is weet ik wel nog wat voor je. x3
Rock, metal, alternatieve pop, alles is wel welkom. Ben best wel opend minded als het gaat om muziek. Maar het is toch wel voornamelijk Rock (ook alternatief) en metal c:

Ken je Jane's Addiction, Sonic Youth en The Smashing Pumpkins? Ze zijn best oud, maar ik vind die zelf wel echt heel goed! En anders Muse of Deftones c: en dan vooral de oudere liedjes/albums.
Muse is love, Muse is life <3
Ik wou zo graag naar Muse, daar waren laatst een aantal concerten van ;w;
Die andere bands zal ik nu ff opzoeken, thanks c: Sommige namen ken ik wel, zoals Deftones, maar nooit echt naar geluisterd. Misschien vind ik het wat c:
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:08

Nightpaw is dood wat xD
-gaat kruisje zetten bij der naam-
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:12

Soms is het leuk een random kat te killen :')
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:13

ik ken het gevoel Nath, ik ken het gevoel xD Pluspunten als die kat heel belangrijk was en een hele resem aan andere dingen in gang zet hehe (a)
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:19

Nouja, Nightpaw heeft een hele familie, dus ik kan de familie weer even verdriet geven. Daarbij vond ik gewoon dat er wat meer katten dood moesten gaan aan Greencough, want dat is wat er heerst in Shadowclan.
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:30

Jup. Ik probeer op 't moment een reden te bedenken voor Winddancer om in de Apprentice den te komen maar hmm xD
K 'zal wachten tot er iemand alarm slaat ofzo.
En ik snap wat je bedoelt, maar ik heb maar één accje in sc en die wil ik nou niet bepaald laten sterven -hugt wind-

Misschien kan ik der wel ziek maken though, hmm..
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:30

Gereden op een paard van 3 jaar dat -kuch- 50 fckng duizend euro waard is = check
Blijven zitten op dat paard = check

Ben zo trots nu :'D
En voordat iemand iets zegt over de leeftijd, ze word de zomer terug op de wei gezet om te groeien. Op haar 4 zou ze te groot en te sterk zijn dus maken ze haar op voorhand al zadelmak c:
Ravenpaw*
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:40

Winddancer schreef:
Jup. Ik probeer op 't moment een reden te bedenken voor Winddancer om in de Apprentice den te komen maar hmm xD
En ik snap wat je bedoelt, maar ik heb maar één accje in sc en die wil ik nou niet bepaald laten sterven -hugt wind-

Hmmm... Nouja, katten pikken snel de geur van dood op. Dus dat kan haar er toe zetten om naar binnen te gaan,
En ja, dat kan ook :')

Hahahaha, nee dat is ook niet nodig. Innerstar wilt wel wat van een clan overhouden, hoor :')
Kronos
Member
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:43

Ramona schreef:
Deze meid needs more topics <3

Misschien een beetje laat maar zou je een topic willen met kronos?
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:48

Ravenkit, schreef:
Winddancer schreef:

Hmmm... Nouja, katten pikken snel de geur van dood op. Dus dat kan haar er toe zetten om naar binnen te gaan,
En ja, dat kan ook :')

Hahahaha, nee dat is ook niet nodig. Innerstar wilt wel wat van een clan overhouden, hoor :')

hmm true.. ik zal wel wachten though, tot er iemand anders is - also, zo veel drama met der jongere sibs tegenwoordig - greykit wil zelfmoord plegen en night is al dood man xD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:51

before:
after:
Ben wat aan het klooien met (test)forumcodes~

Laatst aangepast door Fisheye op za 12 maa 2016 - 18:15; in totaal 1 keer bewerkt
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:59

Ziet er leuk uit, Marieke!

@Bunny; wauw hé xD Arme Wind
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 18:01

@M; ziet er cool uit!
@Nath; jup, gelukkig maar dat ik wel van wat drama hou ;3
anyways, ik moet eten nu, (misschien) tot morgen guys!
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 18:01

Eetsmakelijk Bunny!
Ik zelf ga ook eten c:
Kronos
Member
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 18:03

Iemand die een topicje wilt met Kronos?
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 18:14

Ik heb Whifflekit uit Thunderclan voor je? Gezien Bloodclan Thunderclan nu nog bezit c: Ze is 5 moons.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: