We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 13:54
Als ik echt goed word kan ik misschien kleine commissions voor mensen doen. Lijkt me gave oefening xD
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 13:59
ik heb al een cosplay van Cyber xD Ik wou een fursuit kopen van een zwart-witte kat (omdat cyber echt mn leven is en ik allemaal zwart-witte kattenspulletjes verzamel) maar dat was me toch nog iets te duur (zeker zolang ik nog groei) en dus heb ik een kigurumi van een zwart witte kat, witte potenschoenen van alieexpres, witte potenhandschoenen van FACTS en ik ga zelf een tanden halsband maken :3 (ben ik nu mee bezig)
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:10
JAAH HIER OOK XDDD HET IS ZO EMO MOOI :'D
(ik moet ook echt ff jouw dingetjes gaan instellen in tenminste een van mn onderschriften. I think that should be sinclaw want deze staat al te vol lol)
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:21
cooooole muziek omg *u*
Briarlight
Member
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:22
Briarlight schreef:
Of ze hem nodig had? Mmh nee, liever niet. De kattin kon zich ook niet voorstellen voor wat zij hem nodig zou willen hebben. Misschien wel om te verdwijnen, met zijn handlangers(minions) achter hem aan.
Ik wou het bijna doen c':
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:30
kennen jullie Anna Blue?
prachtig liedje en mooi geilusstreerd xD
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:35
Je kan ze ook nog opacity meegeven zodat ze een beetje wazig worden (zoals die van mij), misschien dat als ik ooit een luie bui heb ik nog wat code's erbij in knal