Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Eaglestrike
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 DPKsfdL
201

CAT'S PROFILE
Eaglestrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 1:46

Dat doe ik ook hoor als ik in de auto zit ;p Dan staar ik in het donker naar de lantarenpalen en de auto's die in de verte aankomen. Kijken welke kleur het licht heeft geel of wit. Ect ect ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistypaw
Member
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 1:54

Haha Razz gelukkgi ebn neit de enige xD
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 9:30

yay ! vandaag ga ik naar harry potter!!
JEEEEEEEEEEEEJ!
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 9:38

*klap klap* XD
Omg... Ik wou dat er op aan kon melden, op die site!
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 9:44

uhu, ik ook.
Ben echt pissed, Hoe durven ze diesels avatar te stelen, maniaken -,-.
En hoe durven ze die van Fireheart, Bluestar en meerdere ook te stelen?!
zo laag.
Ravenpaw,,
StarClan
345

CAT'S PROFILE
Ravenpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 10:50

Ik ga vanaf morgen 10 dagen op kamp Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
en die mense van paarde forum zijn echt grmblll Algemene Onzin Topic - Pagina 14 190855
Divestream
Member
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 10:55

Ben zo zenuwachtig voor morgen!!!!
'k mag alleen nie zeggen waarvoor... -_-''
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 10:59

Ga je naar Jason? Very Happy
Divestream
Member
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:00

Nope...

Das al effe uit Wink
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:00

*zucht* En ik probeer een goede ava te vinden!
Ik ga Raintail misschien raadplegen XD
Divestream
Member
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:01

Ik vind je ava wel mooi...
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:02

Gheghe, ik wil echt een heeeelleee mooie Very Happy
En ik ben niet tevreden met deze D:
Divestream
Member
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:04

Ik ga ook effe voor je zoeken (vind ik leuk)
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:10

Hoe vind je die wat ik nu heb?
Divestream
Member
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:26

AHHHH die is echt leuk!! Ik heb deze voor je(al bewerkt): Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Hghw
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:34

Die vind ik niet zo... Sorry...
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 11:34

Honeyfeather schreef:
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 50f5c1c8c29694c33f050f0557e57b84-d3nfsbvAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 Dovewing_avatar_by_breezebolt-d3ndqr8Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Cinderheart_avatar_by_breezebolt-d3ndf79Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Bumblestripe_avatar_by_breezebolt-d3nd0r9Algemene Onzin Topic - Pagina 14 _free_to_use__bluestar_avatar_by_breezebolt-d3nav2gAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 _free_to_use__ashfur_avatar_by_breezebolt-d3na7rdAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 Breezepelt_avatar_by_breezebolt-d3njcqaAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 Foxleap_avatar_by_breezebolt-d3nsjhxAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 Commission_lithestep_by_breezebolt-d3nshmyAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 Poppyfrost_avatar_by_breezebolt-d3nk3yvAlgemene Onzin Topic - Pagina 14 Longtail_avatar_by_breezebolt-d3nhr3m

MOAR PIXEL AVATAR SPAM
Graaf !!! bestaad er zo ook geen van Lionpaw ??
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 12:02

Here i come harry potter Very Happy
Ik moet echt weten wat er gaaaaaaaaaaat gebeuren!!!
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 12:19

Het is echt een super film Razz Very Happy Wink Smile
Foxfur
Member
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimema 18 jul 2011 - 12:21

Ja dat is ook zo! Hij is zo cool gemaakt! Maar soms is het ook wel wat zielig..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: